..: Fotogalerie - detaily fotografie 425.952-9 :..
 

425.952-9


425.952-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Veľký Slavkov - Poprad-Tatry
 - Datum: 20.11.2010
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4149x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
23.12.2010 (22:01)  
Tohle mi jezdit za garáží,...pro kristapána jen to ne.
22.12.2010 (9:14)  
Asi nikto nepochybuje o tom, že 425 je krajšia a technicky dokonalejšia ako RegioNova, ale rozdielom je aj cena. A kto to má platiť? Niekedy sa mi zdá, že miestni diskutujúci si vôbec neuvedomujú finančný rozmer. Chceme zachovať všetky lokálne trate, chceme moderný vozový park, RegioNova je nám málo. A kde na to prosím vás vziať peniaze?

Btw, viezli ste sa niekedy v takejto krásavici? Potom určite viete, že miesta na batožinu je tam šialene málo, pretože nad väčšinou sedadiel chýbajú poličky. Dosť veľký problém, keď sa to naplní turistami s batohmi, lyžami, lyžiarkami atď. Takú dopravu by zvládol aj trolejbus (aby to bolo ekologické), oveľa lacnejšie a možno aj rýchlejšie.
21.12.2010 (15:09)  
TTtrain, Honza a další: máte s tím designem pravdu, je to samozřejmě věc vkusu. Mně osobně připadá to staré čelo zvlášť na úzkém rozchodu nepřiměřeně hřmotné. Samozřejmě že by na Bechyňce bylo i staré čelo o 1000 % lepší než Regiošuk ;-/
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
21.12.2010 (9:54)  
(OT) IR: Já jen doplním Pepu odkazem na obrázky: http://www.stadlerrail.com/de/fahrzeuge/gelenktriebwagen-gtw/
21.12.2010 (8:44)  
IR) Tak trochu trefa do černého. Výrobu měly na starost ŽOS Vrútky na základě spolupráce s někdejším ADtranz, dnes Stadler Rail AG. Tahle modulární konstrukce se vyskytuje u současných jednotek Stadler GTW – jen to čelo má delfín podobnější na GTW, než tahle električka.
20.12.2010 (22:29)  
Díky za krásné foto z těch jiných podtatranských (a tatranských) tratí...
A snad se moc nemýlím, když řeknu, že tenhle "panťák" je spolu s "delfínem" taková jedna stavebnice(?). Zvlášť když stojí vedle sebe v Tatranské Lomnici, tak mi připadne, že se liší jen počtem oken (tedy délkou skříně jednotlivých dílů) a výzbrojí v tom středním dílu (elektro x diesel). A samozřejmě tím čelem, které je u "delfína" elegantnější/modernější.
20.12.2010 (22:29)  
Honza: Přesně tak, ty novy aerodynamicky tvary jsou hrozny.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
20.12.2010 (20:16)  
Rabín: díky tomu, že je to už starší panťák ještě jakš tak vypadá. Čím modernější, tím ošklivější.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
20.12.2010 (15:56)  
For Rabin: ať má čele třeba koňskej ocas a pět sloních klů, všechno skousnu líp než tu žlutou klouzající věc. :-)
20.12.2010 (15:45)  
Ad design – přece jen jsou v provozu už 10 let, takže jsme od té doby někam pokročili, ale rozhodně to nevypadá zle a svezení je v tom parádní. Něco takového by se na Bechyňce mělo objevit, kdyby byl objednatel dopravy soudný. Škoda.

K fotce – stál jsem kousek vedle, fotil to taky, ale tohle mi přijde lépe přizoomované a kompozičně řešené. Já měl víc místa zbytečně po stranách.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko