Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
425.952-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Veľký Slavkov - Poprad-Tatry - Datum: 20.11.2010 - Autor: Duhy - Zobrazeno: 4149x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Asi nikto nepochybuje o tom, že 425 je krajšia a technicky dokonalejšia ako RegioNova, ale rozdielom je aj cena. A kto to má platiť? Niekedy sa mi zdá, že miestni diskutujúci si vôbec neuvedomujú finančný rozmer. Chceme zachovať všetky lokálne trate, chceme moderný vozový park, RegioNova je nám málo. A kde na to prosím vás vziať peniaze?
Btw, viezli ste sa niekedy v takejto krásavici? Potom určite viete, že miesta na batožinu je tam šialene málo, pretože nad väčšinou sedadiel chýbajú poličky. Dosť veľký problém, keď sa to naplní turistami s batohmi, lyžami, lyžiarkami atď. Takú dopravu by zvládol aj trolejbus (aby to bolo ekologické), oveľa lacnejšie a možno aj rýchlejšie.
Btw, viezli ste sa niekedy v takejto krásavici? Potom určite viete, že miesta na batožinu je tam šialene málo, pretože nad väčšinou sedadiel chýbajú poličky. Dosť veľký problém, keď sa to naplní turistami s batohmi, lyžami, lyžiarkami atď. Takú dopravu by zvládol aj trolejbus (aby to bolo ekologické), oveľa lacnejšie a možno aj rýchlejšie.
TTtrain, Honza a další: máte s tím designem pravdu, je to samozřejmě věc vkusu. Mně osobně připadá to staré čelo zvlášť na úzkém rozchodu nepřiměřeně hřmotné. Samozřejmě že by na Bechyňce bylo i staré čelo o 1000 % lepší než Regiošuk ;-/
(OT) IR: Já jen doplním Pepu odkazem na obrázky: http://www.stadlerrail.com/de/fahrzeuge/gelenktriebwagen-gtw/
21.12.2010 (8:44)
IR) Tak trochu trefa do černého. Výrobu měly na starost ŽOS Vrútky na základě spolupráce s někdejším ADtranz, dnes Stadler Rail AG. Tahle modulární konstrukce se vyskytuje u současných jednotek Stadler GTW – jen to čelo má delfín podobnější na GTW, než tahle električka.
Díky za krásné foto z těch jiných podtatranských (a tatranských) tratí...
A snad se moc nemýlím, když řeknu, že tenhle "panťák" je spolu s "delfínem" taková jedna stavebnice(?). Zvlášť když stojí vedle sebe v Tatranské Lomnici, tak mi připadne, že se liší jen počtem oken (tedy délkou skříně jednotlivých dílů) a výzbrojí v tom středním dílu (elektro x diesel). A samozřejmě tím čelem, které je u "delfína" elegantnější/modernější.
A snad se moc nemýlím, když řeknu, že tenhle "panťák" je spolu s "delfínem" taková jedna stavebnice(?). Zvlášť když stojí vedle sebe v Tatranské Lomnici, tak mi připadne, že se liší jen počtem oken (tedy délkou skříně jednotlivých dílů) a výzbrojí v tom středním dílu (elektro x diesel). A samozřejmě tím čelem, které je u "delfína" elegantnější/modernější.
Rabín: díky tomu, že je to už starší panťák ještě jakš tak vypadá. Čím modernější, tím ošklivější.
For Rabin: ať má čele třeba koňskej ocas a pět sloních klů, všechno skousnu líp než tu žlutou klouzající věc. :-)
20.12.2010 (15:45)
Ad design – přece jen jsou v provozu už 10 let, takže jsme od té doby někam pokročili, ale rozhodně to nevypadá zle a svezení je v tom parádní. Něco takového by se na Bechyňce mělo objevit, kdyby byl objednatel dopravy soudný. Škoda.
K fotce – stál jsem kousek vedle, fotil to taky, ale tohle mi přijde lépe přizoomované a kompozičně řešené. Já měl víc místa zbytečně po stranách.
K fotce – stál jsem kousek vedle, fotil to taky, ale tohle mi přijde lépe přizoomované a kompozičně řešené. Já měl víc místa zbytečně po stranách.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko