..: Fotogalerie - detaily fotografie 405.952-3 :..
 

405.952-3


405.952-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Štrba - Tatranský Lieskovec
 - GPS: 49°5'10.521"N, 20°3'36.286"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 23.6.2020
 - Autor: Štěpán Havlín  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3053x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
10.07.2020 (19:00)  
Máte naprostou pravdu v tom, že nezapřou svůj původ. Když na TEŽ končily tatry, byl už to starej šrot, kdežto zubačka pořád vypadala jako skanzen konce šedesátých let. A to štěstí, moci celou cestu z Lomnice až do Štrby odstát, jsem měl taky, tak ochotněji věřím, že jsou potřeba kapacitnější vláčky.

Rekonstruovat celou zubačku a kupovat nová vozidla, aby měli dva papaláši ve Štrbě na nádraží apartmán? A to Vám jako blbost nepřijde? Mně jo.
10.07.2020 (13:47)  
Prosím Vás, nešiřte tady blbosti! Ačkoli EMU29.0 slaví padesátku, jsou to pořád výstavní vozidla v naprosto perfektním stavu. Nezapřou totiž zemi a dobu svého původu. Dle sdělení personálu, jezdí naprosto bez poruch, občas se jen vymění opotřebovaná ozubená kola, zaměstnanci jsou s nimi výsostně spokojeni. Mohly by jezdit klidně dál další desítky let! Kde budou současná nová vozidla za padesát let? No dávno v háji!
Ono je to celé trošku jinak. Dle pohovoru na místě to tam nechápe nikdo. Trať, trolej, vozidla jsou v naprosto špičkovém stavu, vše funguje bez závad a problémů. Vypadá to tam skoro jak nové, po padesáti(!) letech. Někde shora se rozhodnulo o megalomanské nesmyslné rekonstrukci všeho (!) toho bezproblémovéno zařízení, na pozadí však bude i potichu rekonstrukce služební budovy v žst.Štrba, kde vzniknou ze služebních místností 2 apartmánny pro jakési 2 vlivné papaláše od ŽSR. Proč stavět v Tatrách rekreační chalupu za milióny, když to jde takhle? Ála "zlatá devadesátá"? Taky mi bylo sděleno, že na Slovensku se rozkrádají státní peníze ještě víc a divočeji než u nás (myšleno nesmyslné megarekonstrukce SŽDC plné zábradlí, protihluk.stěn, mnoha výstražníků na vyasfaltovaných polních přejezdech, kde nic nejezdí, kšefty na ruku AŽD atd.).
Zubačka plnila spolehlivě svoji funkci, pohodlně vozila své cestující, bez nehod! Nebyl důvod cokoli měnit, jen se stala cílem dnešních kapitalistů, jak protočit miliony a podojit stát. Tak asi takhle, otevřete oči...

Snímek samozřejmě pěkný, bohužel víc od jihu od borovic už to zarostlo...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
09.07.2020 (17:45)  
Ďábel je v detailu. Ano, 81-71M jezdí na A i B bez problémů, ale proto mluvím o Ečs na C,kde je věrohodně doloženo, že s nimi problémy byly a byly by i dnes. Abych srovnával rovné s rovným, EMU29 i Ečs jsou současníci. K problému zastaralosti: viz, prosím, jízdní řád. Tam je hodinový takt v kritických místech posílený o pět minut posunutými spoji. To je mokrej sen. Akorát nevím, jestli se vzbudit mokrej štěstím, že mi jedou dva stejný vlaky po sobě, nebo hrůzou, že z toho bude hromada.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele596 »fotek 0
09.07.2020 (14:09)  
(gp): Ne zrovna v půl sedmý ráno, ale třeba večer, až bude metro jezdit automaticky a nebudou muset platit fírům, rád se znovu shledám s třívozovou soupravou jednou za šest minut místo pětivozové za deset.
09.07.2020 (12:11)  
(gp): Tenhle příměr malinko pokulhává, protože soupravy 81-71M, tedy de facto jen modernizované Ečs, kterých je v Praze zatím naprostá většina, vyjíždějí kompletní linky A i B bez větších problémů. A jestli jsem to pochopil správně, tak kapacitní problémy ve Štrbě neplynou primárně ze zastaralosti vlaků, ale tratě.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
09.07.2020 (11:46)  
Si představ, jak stojíš dneska ráno s rouškou v půl sedmý na Kačerově a přijede milá a nezdolná třívozová Ečs. Krásná fotka krásný mašinky, ale vyjezdit se to s ní už nedá.
08.07.2020 (18:02)  
Díky za krásnou a, bohužel, jednu z posledních provozních fotek těchto nezdolných a milých souprav...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko