..: Galeria zdjęć - detaily fotografie BNSF 5166 + 9395 :..
 

BNSF 5166 + 9395


BNSF 5166 + 9395Informace o fotografii:
 - Místo focení: Browning, Montana, USA
 - Datum: 30.6.2016
 - Autor: topič  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 5068x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
25.11.2016 (0:10)  
Odvážil bych si tipnout, že ty trčící špunty zde: http://railpictures.net/photo/559978/ jsou dodatečné zpevnění pomocí mikropilotových kotev a vidíme jejich hlavy.

Pár obrázku ze stavby: http://www.railway-technology.com/projects/norfolkheartland/norfolkheartland1.html
Dá se odtušit, že v rostlé skále to projeli frézou: https://www.youtube.com/watch?v=LWZs-57ANqo
24.11.2016 (21:13)  
Nickon: jasně, kdybys takhle "upravil" "opravdovou" klenbu, tak to celé spadne. Tady to vypadá jen na obetonování portálů, bez nosné funkce klenby. Pokud si dobře vzpomínám na předkoridorovou trať Brno-Blansko, tam taky v tunelech byla vidět skála (a možná to tam je doposud, nemám to tam moc najeté).
24.11.2016 (18:08)  
Dodnes jsem si myslel, že tunelové klenby jsou docela přesně staticky spočítané a že do nich nelze jen tak zasahovat. Tohle je hodně překvapivý pohled. To je ten tunel tesaný rovnou do skály?
24.11.2016 (16:00)  
Chary: Vida, já zkopčil první fotku, u ní v poznámce zmínka o stavebních úpravách není a u té druhé jsem text pod fotkou nějak přehlédl. :-)
24.11.2016 (15:38)  
Pokud lze vycházet z autorova komentáře pod druhou fotkou, tak se lze víc než domnívat.

The tunnel was one of many modified via notching for the Heartland Corridor Project between 2007 and 2010, which paved the way for double stack container traffic along the old N&W main.

Velmi volný rychlopřeklad - tunel byl pro provoz patrových kontejnerů upraven vysekáním (části klenby).
24.11.2016 (15:29)  
Rabín: Jsou a je jich hodně. Co jsme viděli, tak double deckery se do nich vejdou docela natěsno. Míjení nejspíš moc často nehrozí, dvoukolejných není tak velký počet.
http://railpictures.net/photo/593723/
http://railpictures.net/photo/559978/
tady bych řekl, že to "vyzobnutí" části klenby na obou stranách se provedlo nejspíš kvůli patrovým kontejnerům, ale to se pouze domnívám :-)
24.11.2016 (15:03)  
Ty kontejnery ve dvou vrstvách mě fascinují. Jsou na těch tratích např. tunely...?
Anebo jsou pro takovéto vlaky přesně určené trasy? U nás také kdysi směly projíždět vozy s profilem VM ( = sovětské "stodoly" dříve řazené do moskevských rychlíků) jen určenými trasami a platily pro ně v určitých místech zákazy míjení (např. někdejší dnes opuštěný a snad dílem zavezený tunel na původní trati mezi Krasíkovem a Hoštejnem).
24.11.2016 (11:25)  
Optus
Možná podobná pustina se najde v severním Skotsku. Viz třeba Thurso - Helmsdale, když vystihnete správný čas, někdy nad ránem třeba. Je to nějakých 60km, ale 80kou tam nepojedete, takže přes hodinku vám to nejspíš vydrží.
Zaujalo mě, že přestože je to jednoproudová silnice s výhybnami, je (byla) ve školním atlase světa. Nejspíš proto, že tam široko daleko jiná není.
Je tam krásně, má-li kdo čas, koukněte do googlemap.
Něco by se nejspíš našlo na severu Skandinávie a Ruska, ale tam to neznám ani tak nepatrně, jako Skotsko.
24.11.2016 (8:53)  
Pár informací k závislé a nezávislé trakci se lze dočíst v komentářích zde:
http://lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r_zus&loko=201&cislo=
24.11.2016 (8:31)  
Jelikož je tam veškerá nákladní doprava v nezávislé trakci, tak bych si skoro tipnul, že posun v terminálech půjde i bez drátů, milý Marconi.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko