Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
BB 7338 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ondres (Bayonne) - Datum: 22.6.2015 - Autor: Šimon P. - Zobrazeno: 5043x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Moc pěkná fotka. V létě jsem se projel Bordeaux - Ychoux a zpět.
Tohle vedení s "gotickým obloukem" je původní (i když zde pozměněný) model Chemins de Fer du Midi. Proč to tak kdysi někdo udělal, to nevím. Ale původně to bylo rozšířené na celém jihozápadě Francie.
Ta 1500 V trolej, navíc s dvojitým drátem, je pěkně těžká.
Tohle vedení s "gotickým obloukem" je původní (i když zde pozměněný) model Chemins de Fer du Midi. Proč to tak kdysi někdo udělal, to nevím. Ale původně to bylo rozšířené na celém jihozápadě Francie.
Ta 1500 V trolej, navíc s dvojitým drátem, je pěkně těžká.
Rabín, Martin Grill: když se podíváte pozorněji na sloupy v pozadí, zjistíte, že ten vodorovný nosník / paskvil na nich už není. Bude to tedy patrně záležitost pouze několika kusů / %.
23.11.2015 (13:29)
marttfo: Tak určitě, jen jsem zvolil obecný termit :)
23.11.2015 (10:04)
Keprt: To si nemyslím. Půjde o běžnou konstrukční ocel, pevnost je pak zaručena volbou profilu - zde podle všeho "I".
MG: lehčí to určitě je, ale nepochybně k tomu, kromě lomeného oblouku, přispívá i pevnější materiál, než je zvykem v našich krajích. Ten profil se zdá být dost subtilní a když uvážíme, že to nese tu 1500 V trolej, která je dost těžká už od pohledu..
23.11.2015 (8:06)
Ten vodorovnej paskvil beztak vyplynul z nějaký EU normy. Jinak se zdá, že hlavní výhodou tohoto řešení je možnost použít méně materiálu, oproti běžné sloupárně, či příhradové konstrukci.
Má tato konstrukce bran nějakou výhodu oproti "běžným řešením"? Tedy krom toho, že dobře vypadá, což je taky důležitý faktor, zejména ve Francii ;-)
Tady byl Kotas na výletě, pak to trochu zakulatil a dal na nové spojení a tramvajovou estakádu na Barrandov.
Krása. Ten vodorovný nosník už je ale nějaká moderní úprava. Původní stav (v dobách zkoušek legendární vysokorychlostní lokomotivy BB 9004) vypadal takto:
https://sncfpassion.files.wordpress.com/2008/11/peintures-018.jpg
https://sncfpassion.files.wordpress.com/2008/11/peintures-018.jpg
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko