Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
ET42-039 | |
Informace o fotografii: - Ort: Podg.Kozioł - Dąbrowa Górnicza Wschodnia - GPS: 50°18'10.169"N, 19°19'7.216"E » - Datum: 26.3.2012 - Autor: Piotr Kozlowski - Bem.: naklad do Pawłowice Śl. - Zobrazeno: 4505x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
06.04.2012 (23:24)
Divné mě přijdou dotyčného způsoby vyjadřování na adresu všeho, co má cokoliv společného s Ruskem a tipoval bych, že důvodem budou jenom jeho osobní předsudky...
06.04.2012 (21:45)
A co je na tom divného?
06.04.2012 (19:56)
Astartoth 11:25: Já tedy Rusy také nijak nemusím, ale zmíněný příspěvek působí přinejmenším dost divně...
06.04.2012 (19:52)
Tedy já osobně se taky dost divím, proč Poláci používají (používali) tyto ohromnější světlomety. Nicméně si bez nich nedovedu tyto krasavice používané mnohými polskými dopravci a to včetně "sergejů" ST44. Jinak jde o stroje vyráběné NEVZ, a vzhledově mají více, než k VL10, blíže ke strojům VL15 pro stejnosměrný a VL85 pro střídavý provoz, přičemž obě řady mají uspořádání náprav B'o B'o B'o + B'o B'o B'o. Pak se samozřejmě podobají řadě Sr1, jak zde bylo zmíněno.
06.04.2012 (15:43)
V Rakousku mají také lokomotivy 1042 (1142) velké "oči". A měly je i starší stroje. Také tam dochází k jejich náhradě malými, ale esteticky lépe provedenými.
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=672
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=672
Martin Keppert: jednodílnou střídavou vyráběli Rusové i pro sebe - tuším řada VL 81?
Rabín: samozřejmě je to stroj na bázi VL 10 :o) Vizuálně dost podobná je i finská řada Sr 1, vyráběná taky v NEVZu, ovšem to je jednodílný stroj a samozřejmě na 25 kV. O jiných exportních elektrikách ze SSSR nevím.
Astartoth 11:25: svatá prostoto..
Astartoth 11:25: svatá prostoto..
Martin Keppert: a to je škoda, že ET40 jsou odstavené. Vzhledem k tomu, že z Polska k nám (spec. do Petrovic) zajíždí ledacos, tak by mohly i ty ET40.
Zajímalo by mne. zda tato ET42 je speciální konstrukce pro Polsko nebo zda to Rusové vyráběli i pro jiné odběratele. Značně to totiž připomíná ruskou VL 10 podrobenou odtučňovací kúře :-)
Zajímalo by mne. zda tato ET42 je speciální konstrukce pro Polsko nebo zda to Rusové vyráběli i pro jiné odběratele. Značně to totiž připomíná ruskou VL 10 podrobenou odtučňovací kúře :-)
M152: prave nam bylo sdeleno, ze jde o ruskou kraksnu, nikoli polske vozidlo.
Já si nemůžu pomoct, ale na mě prostě všechna polská železniční vozidla působí strašně komicky :D
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko