..: Galerie - Daten des Bildes M 260.001 :..
 

M 260.001


M 260.001Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Bohunice - Temelín
 - Datum: 20.4.2019
 - Autor: Adam Kubeš  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 2081x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registrierter Benutzer land 
Anzahl der geschriebenen Kommentare178 »fotek 0
27.04.2019 (22:34)  
To jako vážně tento kočár dostane od autorů 6/10 v takovéto krajině? To se někomu pokazilo počasí na chalupě, ne? 5* je málo.
27.04.2019 (22:42)  


Autoři jistě nehodnotí pouze kočár a krajinu, určitě budou jejich výtky smiřovat k objektivním vadám na fotografii ;-)
27.04.2019 (12:16)  
Hádám, že na Strele bude vadit to, že nejezdí na olovnatý benzín, který už dneska nekoupíte. Veteránisti do Naturalu 95 dodávají aditivum na bázi draslíku, címž olovo nahrazují. Takže ikdyby na ní bylo všecko původní, tak si kafral najde tohle. :(

A pak taky ... na parní lokomotivě nemá vysílačka co dělat. Když ji vyrobili, tak vysílačky ještě neexistovaly. Ještě vyřešit, jak z historického vozidla vyhnat signál pro mobilní telefony. :D
27.04.2019 (8:34)  
M474: No, než začnete pochybovat a šířit kraviny, tak si něco zjistěte. Strela samozřejmě bude mít původní pohon, tj. benzínové motory a přenos výkonu Sousedík. Ono u Strely je poněkud výhoda, že se ty spalováky a vlastně vše podstatné, krom části interiéru dochovalo, což se o M260.001 bohužel říci nedalo... A ten příměr mazutka vs. parník na diesel je taky těžce mimo. Děláte jak kdyby do 555.3 někdo dal spalovací motor. Prostě do těch hořáků proudí jiné tekuté palivo. A co? U parních loko taky řvete že už nejezdí na hnědé uhlí nebo směsku, ale čisté černé???
26.04.2019 (23:26)  
Mně se snímek líbí a vozidlo taky, ale nelíbí se mi, že do vozidla z 30tých let nacpali počítače. Tohle propojit kabelem s 842, kdyby to mělo zásuvky, tak to bude spolupracovat. ČD uznaly, že vůz je přizpůsobený pro prezentační jízdy a komerční aktivity. Jako histirický exponát ho nelze považovat. Už je to jiné vozidlo. Dneska je všechno o penězích. Je otázka, jak bude Slovenská Strela rekonstuovaná. Pochybuju, že jí nechají benzínové motory. To se zase budou ohánět nařízením Evropské Unie. Takové vozidlo pak nemá smysl, to nemá žádnou vypovídací hodnotu. Slovenská 555.3 taky nejezdí na mazut. To je asi jako kolesový parník s dieselovým motorem.
26.04.2019 (15:09)  
Ad: 474....
A co tím myslíte?
Ženeměl být renovován a renovaci nespojit s modernizací pohonu?
Co nemá s původním společného ?
Tvar karoserie je původní, včetně detailů a lak je také shodný, nebo téměř shodný s původním.
Pokud se vám to nezdá, tak obdivujte jiná vozidla a nepruďte na těchto stránkách. Až bude zrenovovaná Slovenská strela, tak budete také proti ní prudit ? Mně se snímek líbí (za 5*) a vozidlo taktéž.
26.04.2019 (12:51)  
Stoupa-
A to plati do dneška, protože to co z něj udělali už nemá s původním vozem moc společného.
26.04.2019 (11:03)  
Libore, skoro bych si myslel, že Stříbrný šíp po rekonstrukci a renovaci už najezdil víc než za celý svůj aktivní život...
Registrierter Benutzer (gp) 
Anzahl der geschriebenen Kommentare761 »fotek 0
26.04.2019 (10:24)  
No nejel. Ale co bys u nás čekal.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
26.04.2019 (9:19)  
Tento motorák touto tratí nikdy nejel, jisto jiste ne, kd

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko