Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Tatra T3M.3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Záluží - Datum: 31.3.2021 - Autor: Patrik - Pozn.: Tatra T3M.3 opustila zastávku Petrochemie a míří do zastávky Chemopetrol, v poslední den provozu před výlukou a rekonstrukcí rychlodráhy za cca půl mi - Zobrazeno: 3393x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rozdíl byl v poněkud zesílené skříni, která byla taky trochu užší. To ovšem nebylo vidět.
Připomínám p.t. váženému publiku, že v Drážďanech jsem hluboko za socialismu viděl "trojspřeží" 2xT3 plus velmi podobný vlečňák. Podrobnosti mě nikdy nenapadlo zkoumat, rozhodně to byly "stejné tramvaje, jako v Praze", snad včetně sedaček.
Mám matně v hlavě, že se to v Praze zkoušelo už v dávnověku, proto ta úvaha o odběru proudu (dominovaly staré vozy, T1 jezdily sólo a nebylo jich mnoho).
Jindro, v Praze proběhly zkoušky v roce 2013 v sestavě 3xT3R.P. Cíl zkoušek byl ověřit, zda je to v provozu bezpečné např. při přestavování výhybek. V Košicích to určitě byly zrychlovače.
Mimochodem, s trojicemi T3R.P a T6 proběhly už v listopadu 2003 zátěžové zkoušky napájení ještě neotevřené tratě na Barrandov. Vozy však dojely na zkoušku ve dvojicích a trojice se sestavily až na místě, takže problém s výhybkami nebyl; jezdilo se pouze z Hlubočep na Barrandov a zpět. Zajímavost byla, že trojice T3R.P jezdily na tři sběrače (nemají silnoproudé propojení); T6 jezdily na dva sběrače (první a druhý vůz, protože jeden sběrač by asi všechny tři neunesl).
Mimochodem, s trojicemi T3R.P a T6 proběhly už v listopadu 2003 zátěžové zkoušky napájení ještě neotevřené tratě na Barrandov. Vozy však dojely na zkoušku ve dvojicích a trojice se sestavily až na místě, takže problém s výhybkami nebyl; jezdilo se pouze z Hlubočep na Barrandov a zpět. Zajímavost byla, že trojice T3R.P jezdily na tři sběrače (nemají silnoproudé propojení); T6 jezdily na dva sběrače (první a druhý vůz, protože jeden sběrač by asi všechny tři neunesl).
Asi je potřeba odlišovat původní T3 a modernizace. Košice a Praha tedy byly předpokládám původní zrychlovačové. Potíž při zkoušení v Praze - odhaduju - mohla být ve velkém odběru proudu, kterému se měnírny teprve postupně přizpůsobovaly.
3xT6 v Brně jsou jisté.
3xT6 v Brně jsou jisté.
mRKEF: V Košicích bývaly 3xT3 běžné na linkách k železárnám. V Praze jsou doloženy zkušební jízdy 3xT3, na linku to nikdy nevyjelo. V Ostravě občas jezdí 3xVarioLF - např. v minulosti při Colours of Ostrava. V Brně v současnosti snad běžně 3xT6 na lince 1.
Patrik: pokud ano, tak jedině dobře :)
Patrik: pokud ano, tak jedině dobře :)
První odkaz na google...
https://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2016052901
https://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2016052901
Můžou T3 jezdit i trojitě? V Liberci běžně jezdí dvojmo, ale trojmo jsem to snad nikdy neviděl, ani na foto.
Zajímavé je porovnání výšky sběrače a tramvaje. Sběrač je vysoký jak samotná tramvaj ...
Zajímavé je porovnání výšky sběrače a tramvaje. Sběrač je vysoký jak samotná tramvaj ...
Manželství je jako jízda tramvají z Mostu do Litvínova. Celou cestu to s tebou hází sem a tam a když to skončí jsi v ještě větší prdeli než na začatku :D.
Nebo tak nějak to bylo ....
Nebo tak nějak to bylo ....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko