..: Fotogalerie - detaily fotografie 1216.234-5 :..
 

1216.234-5


1216.234-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Eichberg - Küb
 - GPS: 47°40'16.853"N, 15°54'4.329"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 15.7.2015
 - Autor: Novák David  Poslat email autorovi
 - Pozn.: railjet 78 „Johann
Strauss“
 - Zobrazeno: 6076x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
20.04.2016 (12:28)  
LM: ale to není překvapení. Před 100 lety venkované prakticky necestovali (každý měl hospodářství nebo řemeslo přímo v baráku) a ve městech se chodilo pěšky; cesty nějakým dopravním prostředkem (tehdy tedy zejména vlakem) byly poměrně vzácné (a drahé, což samozřejmě souvisí). Dneska struktura hospodářství vyžaduje cestování a je logické, že se lidé snaží tímto cestováním trávit co nejméně času. Touha po "zpolamení" připomíná volání po návratu v čase; třeba se dočkáte - v postapokalyptické společnosti budeme všichni zaměstnáni obhospodařováním svého políčka kolem vybombardovaného paneláku a nikam courat nebudem :-)
20.04.2016 (12:19)  
Láďa Mlynařík: A není to třeba tím, že lidé cestují více? Tedy že jsou ochotni trávit v dopravním prostředku určitý stejný čas a tudíž při zrychlování dopravy cestují třeba dále nebo častěji do původních míst?
20.04.2016 (12:03)  
jen doplním, že existují výzkumy podle kterých se za posledních 100 let sice doprava násobně zrychlila (dokonce i u nás:):) Ale cestující svojí dopravou násobně méně času netráví...
Dokonce ani v době. kdy budeme jezdit do Brna hodinu, to automaticky neznamená, že budeme trávit více času "s blízkými, prací nebo koníčkem ";-)
Takže já bych to s tím zrychlováním také nepřeháněl.
20.04.2016 (11:00)  
SYN: jasně, tak je to myšleno.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.04.2016 (11:00)  
Kvaltovani - tot otazka theoreticka. Napr. teprve stavajici reko trati Berlin Hbf (tief) Dresden umoznje EC letos dosahnot mezi stanicemi casu, jako mel Henschel-Wegman Zug s BR 61 ve 30. letech. Je na tom BR 101, vagony CD a jeste nejsou diky Zeleny narovnany oblouky na vyjezdu z Bln Sükreuz smer Zossen. Jizda je hbita, zcela klidna (svrsek+pojezd), az do Prahy po prevzeti rychlym Bastardem.. Railjet s Taurusem by nebyl rychejsi, ale dle meho pohodlnejsi.
registrovaný uživatel SYN 
Počet komentářů uživatele49 »fotek 0
20.04.2016 (10:42)  
Šepli: ale zase všeho s mírou (Mírou?), jinak byste měl chodit raději pěšky protože už sám vlak je synonymem kvaltování... nebo aspoň dlouhá léta byl!
20.04.2016 (10:17)  
Šepli: tak to holt budete muset cestujícím vysvětlit, že čas strávený na cestě je hodnotnější, než čas strávený s blízkými, prací nebo koníčkem (pokud tedy není koníčkem samo sezení v dopravním prostředku). Dejte vědět, kolik % respondentů vaši tezi přijme.
20.04.2016 (10:16)  
Vidíte, a já ho nijak nemiluju. Zvenku je to krasavec, to je pravda, ale v sedadle mě jímá klaustrofobie nebo tak něco. A - to je taková osobní libůstka - při 160km/h bych tak nějak očekával pocit rychlosti, v tomhle vlaku je to vysloveně nuda. Což je, z druhé strany vzato, poklona konstruktérům.
Protože už jsem jel taky Interpanterem, a tam té rychlosti bylo už ve 140km/h pro změnu nějak moc. Ale to nic, pravda je taková, že když to má klimatizaci a nemá otvírací okna, líbit se mi to nejspíš nebude.
20.04.2016 (9:41)  
nejlepsi vlak co v cesku je. skoda ze jich je tak malo. spolecne s pendolinem je to to jediny cim se da u nas jezdit
20.04.2016 (9:24)  
Jede 50...

Heč, u Blanska může jet i 70. Jjjo - jsme lepší!!

(-:

Krásná fotka - jako reklamní. Díky autorovi i Šeplimu za inspiraci k zamyšlení.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko