..: Galerie - Daten des Bildes 1146.001-1 :..
 

1146.001-1


1146.001-1Informace o fotografii:
 - Ort: Bernhardsthal - Břeclav
 - Datum: 2.6.1991
 - Autor: Jiří Vaněk  Neues Email senden
 - Bem.: EC 8 "Antonín Dvořák" -
První vlak kategorie Eurocity
před několika okamžiky
překročil hranici z Rakouska
do Československa.
 - Zobrazeno: 5043x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.08.2011 (12:10)  
Rabín: EC sice ne (nebo o tom aspoň nevím), ale EN 456/457 Phoenix donedávna po pražském uzlu 111 skutečně vozila, navíc zpravidla 023, obzvlášť pěkně olezlá :)
18.08.2011 (11:41)  
Včera jsem nějak špatně trefoval písmenka na klávesnici, tak to asi nebylo dost jasné. Ano, na konci vlaku byl rakouský salon, což je ten jeden vůz navíc:) I předsuvné dveře na prvním voze jsou zřetelné. Odkazované foto tedy nezobrazuje první EC v ČSFR, i když je to pod fotkou napsané :)
18.08.2011 (11:05)  
vlak určitě není tentýž. zde je 6 vozů, na odkazovaném vlaku však jen 5. pochybuji, že by se při první jízdě do Prahy odpojoval jeden vůz.
17.08.2011 (15:00)  
Ten vlak z odkazu asi opravdu nebude tentýž. První EC vezlo na konci za jedničkou rakouský slonní vůz, který na fotce z odkazu chybí.
Nevím, zda jezdily 1146 přednostně do Maďarska, ale v den příjezdu prvního EC do Českoslovaneka byly ráno obě 1146 v Břeclavi. 002 se vracela do Rakouska s osobním ještě než jsem došel zpět do stanice :)
17.08.2011 (14:34)  
Zdá se mi to, nebo na této fotce má první Bmz předsuvné dveře, a na té Špáňové zlámací? Pokud mají být obě fotky stejného vlaku...
17.08.2011 (14:27)  
G-BOAC: není divu, že musely zaskakovat 1063, když byly 1146 jen dvě a ještě musely odjezdit Budapešť, kam se nejspíš posílaly přednostně. Předpokládám, že 1063 jezdily na EC jen mezi Břeclaví a Hohenau, kde se asi přepřáhlo na 1044. Je to jakoby u nás někde vezla EC řada 111 :). Řadu 1063 si pamatuji z mimořádných vlaků z Prahy a Brna do Vídně v prosinci 1989 a lednu 1990; už si neuvědomuji, zda jezdily z Břeclavi až do Vídně nebo se také přepřahalo. Nové dvoufrekvenční lokomotivy 1014 se objevily až koncem roku 1993.
Registrierter Benutzer Bartisko  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1219 »fotek 0
17.08.2011 (14:16)  
Focenu u přejezdu od Vídeňáku? Nějak sou tam ty stromy teď větší :D hezká fotka.
17.08.2011 (13:51)  
Tento vlak měla v turnusu bývalá bratislavská skupina 03 LD Praha-TGM a byli pro vozbu vyčleněny stroje 163,164,165,166,které točili i další výkony té doby jako například Brněnského draka,plzeňský spěšnák nebo Děvína.Jezdilo se ve dvou strojvedoucích a vlak vozili takové legendy jako například pan Kopač,nebo Radosta ,Janýr a další strojvedoucí.Po příjezdu ho odstavovala v Holešovicích záloha,na ktéré jsem tenkrát jezdil,dával se na kusé koleje a po ošetření se zpět přistavoval okolo půl páté.Rakouské BMZ brzdili oproti našim vagónům daleko plynuleji,křivka náběhu byla nastavená tak aby již při poklesu o 0,2 setinky nedocházelo k propínání soupravy.Turnus zálohy v Holešovicích byl v té době 5 lidí denní-noční -dva dny volna a spadala pod strojovou stanici Praha hl.n pod pana Čápa.
17.08.2011 (13:28)  
Rabín: ÖBB používaly své dvě lokomotivy ř.1146 také pro vozbu vlaků EC do Maďarska, takže se s vlaky osobní dopravy objevovaly i lokomotivy ř. 1063. Nevyjímaje vlaky EC :)
BBvK: však to znáš. Člověk je málokdy v něčem první...ale tady to klaplo :D
Registrierter Benutzer Rail 
Anzahl der geschriebenen Kommentare1 »fotek 0
17.08.2011 (12:21)  
Pěkný, tak už vím co si to pamatuju za červenou mašinu jako dítě z Břeclavi. Doteď jsem si myslel, že jsem se pletl a žádný stroje podobný 1044 do Bv nejezdily.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko