Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
18-255 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Haukeland - Midttun - Datum: 14.6.2015 - Autor: Pavel Šturm - Zobrazeno: 2419x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
NIcKON : Řekl bych, že to jsou držáky na petrolejove lampy, protože ta tři světla kolem dýmnice vypadají na dodatečně osazená a nepůvodní. Možná kvůli vyhověni současným drážním předpisům. Ale je to pouze domněnka. :-)
Copak to má mašina za náčinky nad čelníkem? Světla to nejsou, nebyl jsem moudrý ani z větší fotky...
https://i.redd.it/k9hb2dshdoh11.jpg
https://i.redd.it/k9hb2dshdoh11.jpg
Překlep v popisku: Hakeland -> Haukeland.
Pro mě krásná vzpomínka na slunečné léto. Ve stejném úseku jsem ji traťově vyfotit chtěl, ale nedoběhl :)
Pro mě krásná vzpomínka na slunečné léto. Ve stejném úseku jsem ji traťově vyfotit chtěl, ale nedoběhl :)
19.12.2018 (8:38)
Děkuji, popisek poupraven...
Jinak na místo jsem také dobíhal na poslední chvilku. A stihl to doslova o fous. I to sluníčko byla náhoda, jinak bylo více méně úplně zataženo.
Jinak na místo jsem také dobíhal na poslední chvilku. A stihl to doslova o fous. I to sluníčko byla náhoda, jinak bylo více méně úplně zataženo.
Pro NIcKON:
Trollové se schovávají, oni jen urcují beh dejin! :-))
Trollové se schovávají, oni jen urcují beh dejin! :-))
Vozy typické, Norské. A tuto "slabou" kolomotivu" snad nemeli ani v museu v Hamaru... 5*
17.12.2018 (22:36)
Čeče, já přesně nevím, ale pozeptám se kluků v Norsku a zjistíme.
U předchozí fotky psal tehdy Jirka Střecha...
Jinak lokomotiva norských železnic řady 18c číslo 255 - postavena v roce 1913 přímo pro trať Oslo - Bergen. Brzy po dodání se ukázalo, že pro horské partie této náročné horské trati jsou lokomotivy této řady příliš slabé - v zimně byly nutné přípřeže i tří strojů zároveň. Lokomotivy tak byly záhy na hlavních výkonech nahrazeny silnějšími stroji. Lokomotiva č. 255 dosloužila v roce 1969. V roce 1981 si jí dobrovolníci z muzejního spolku převezli do stanice Garnes a začali s její opravou. Ta byla dokončena v roce 1992 a od té doby je lokomotiva nasazována do čela vlaků na muzejní trati. Ta je tvořena původními čtyřnápravovými vozy s teakovým obložením skříně z let 1921 až 1938.
U předchozí fotky psal tehdy Jirka Střecha...
Jinak lokomotiva norských železnic řady 18c číslo 255 - postavena v roce 1913 přímo pro trať Oslo - Bergen. Brzy po dodání se ukázalo, že pro horské partie této náročné horské trati jsou lokomotivy této řady příliš slabé - v zimně byly nutné přípřeže i tří strojů zároveň. Lokomotivy tak byly záhy na hlavních výkonech nahrazeny silnějšími stroji. Lokomotiva č. 255 dosloužila v roce 1969. V roce 1981 si jí dobrovolníci z muzejního spolku převezli do stanice Garnes a začali s její opravou. Ta byla dokončena v roce 1992 a od té doby je lokomotiva nasazována do čela vlaků na muzejní trati. Ta je tvořena původními čtyřnápravovými vozy s teakovým obložením skříně z let 1921 až 1938.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko