..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 460.072-2 :..
 

460.072-2


460.072-2Informace o fotografii:
 - Místo focení: Teplice v Čechách
 - Datum: 18.10.1998
 - Autor: Honza Beránek / JTB 
 - Zobrazeno: 7830x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.11.2019 (11:16)  
Toto je vyjmečný případ. Normálně Panťáky do Teplic nejezdili.
30.09.2009 (16:17)  
Panťáky jsou neodmyslitelně spjaty s dopravou na ČD
registrovaný uživatel jarodd  mail  
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
09.04.2009 (8:30)  
K 460 mám velmi osobní vztah, i díky tomu, že na nich jezdil můj tatík. Už proto mě mrzí, že je z Ústí stáhli.
Na druhou stranu, když jsem s nima jezdil z práce (Děčín – Ústí) ve 30ti stupňových vedrech – všechny okna otevřený, aby se cestující neuvařili – tak jsem za těch 25 minut pokaždý trochu ohluchnul. Následky už začínám pociťovat.

Ač né 100% kvalitní fotka (kterou v sekci „Historické fotografie“ ani neočekávám), rozhodně sem podle mě patří, viz. příspěvek Zalha.
05.03.2009 (16:54)  
Nechápu proč odsud ty stříbrné šípy odsunuly a nahradily pěti vozovou soupravu třemi vagony. Jsou velmi často dosti plné. Jinak kpt. Verbíř už má svého nástupce - je to jeho syn.
02.03.2009 (14:12)  
Na Bt mi taky nesahejte. Elektrika perfektní, závady vzniklé pouze odcizením komponentů. Podvozky s kloubovým rámem, to dneska vyšlo z módy, ten podvozek se ani nehnul na trati kde Gorlitz 5 neskutečně poskakovaly.
registrovaný uživatel vasekpetr1  mail  
Počet komentářů uživatele177 »fotek 0
02.03.2009 (10:20)  
Tak, tak - kvůli pantografům jsem se po vyučení v roce 1980 cpal do Horních Heršpic a né na Dolní, kde byl člověk zaliskanej od šmíru, jen co si na sebe oblíkl montérky. Střídavý pantografy - to byl ve své době sakra pokrok: tyristory, elektronická regulace rozjezdu a brzdy (jen u SM488.001-2 a 3-4) čistá hala na opravy - jó to byly časy...
registrovaný uživatel Neaerthon  mail  
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
02.03.2009 (7:47)  
Nemám slov pantografy mají své kouzlo
01.03.2009 (23:36)  
Tak jako mně jako železničnímu nadšenci se ten zvuk taky líbí. Jak v reálu, tak sem ho i před par rokama obdivoval v MSTS. Ale jde o to, že to vozi normální lidi a ne jen šotouše a vlakofily a ty radši ticho a lepší kulturu cestování :) proto říkám, že klasika s 3x bdt je tady přínosem :)
02.03.2009 (0:56)  


Bt je kulturou cestování úplně to samé. Stejný interiér, podobně hlučné zdrže. Bdt je sice novější, ale poznat to moc není, leda na špalících...které mají zase na svědomí permanentní obutí a dusání těchto vozů. Takže jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet...

Rozdíl tak skutečně dělají jen Bg či Bc, která tu a tam ČD pořád nasazují...a jestli je to změna k lepšímu, to posuďte každý sám. Jo a rozdíl bude i v hmotnosti, v neprospěch klasiky, samozřejmě...
01.03.2009 (21:39)  
Já nemám slov. Pantografy mají nezaměnitelné kouzlo, stejně jako je jedinečný zvuk jejich brzd, a je jedno jestli to je 460 nebo 560, tam kde jsem vyrůstal (jih moravy) jsem jako malej pantografy vždy obdivoval a dodnes se to nezměnilo...
01.03.2009 (21:15)  
NIKDO tady nebude pomlouvat 460
Ten zvuk při brzdění prostě nádhera a ty ventilátory.
Když jsem měl ještě režijku tak jsem si dělal výlety Praha Děčín a pak zpátky po druhém břehu, když bylo moc pozdě, i ten autobus z Mělníka jsem si 9 korun zaplatil.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko