Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Abellio Scotrail 385002 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 25.2.2017 - Autor: Chary - Zobrazeno: 4695x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zajímavé, včetně těch stanovišť. Popis čudliků hezkej, ale chybí mi tam vysvětlení, k čemu je (ani nevím jak to popsat) kruh s deseti hroty bílé nebo žluté barvy. Viz hned třetí obrázek.
Líbí nelíbí. Ještě by škemral. Je to tichý, čistý a rychlý. Ráčej si povšimnout, že toto není Hydra, ale elektrická jednotka na 25 kV. Tedy ekvivalent třívozového RegioPanteru. A zatímco u nás se řeší milión nesmyslů, výběrovým řízením s nestandardní šířkou dveří počínaje a problémy s tuhými podvozky konče, když i v sousedním Polsku seká Pesa i Newag podobné věci na desítky, tak v Británii, díky tomu, že nemají úrovňová nástupiště, stačí obrazně vzít dvě dlouhé traverzy, na ně položit kastli, pod ně šoupnout podvozky a jedem. Průchozí čelo je tam proto, aby se dala měnit kapacita a přitom abych soupravou prošel skrz, zejména pak obsluha vlaku.
Co myslíte jiného jsou řady 387 (Bombardier, https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_387 jezdící jako Gattwick Expres a všudemožně jinde), 700 pro Thameslink a jiné? Furt to samé, plechovka na traverzách - vlaky jsou tu stavěny, aby sloužily. Lidí ve vlacích přibývá a řešení musí být ekonomické a efektivní.
Interiér jednotky 385: https://goo.gl/mqsst1
Stanoviště na ř. 387: https://goo.gl/8jXAfd
Stanoviště britských elektrických jednotek: http://www.dawlishtrains.com/uk-emu-cabs.html
Co myslíte jiného jsou řady 387 (Bombardier, https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_387 jezdící jako Gattwick Expres a všudemožně jinde), 700 pro Thameslink a jiné? Furt to samé, plechovka na traverzách - vlaky jsou tu stavěny, aby sloužily. Lidí ve vlacích přibývá a řešení musí být ekonomické a efektivní.
Interiér jednotky 385: https://goo.gl/mqsst1
Stanoviště na ř. 387: https://goo.gl/8jXAfd
Stanoviště britských elektrických jednotek: http://www.dawlishtrains.com/uk-emu-cabs.html
Fotka je to pěkná, jen tenhle stroj to kazí. Vypadá to jako nedodělaný. Zlaté naše hydry. Na tomhle bych fíru dělat nechtěl. Jinak za 5*.
Hnus nehnus, mit pruchozi celo a zaroven ridici stanoviste je proste v provozu podstatna vyhoda.
A co je nam platny, ze jsme to dokazali udelat podstatne elegantneji (852/853/854 + 860), kdyz tim soucasna vozidla vybaveny nejsou :-/
A co je nam platny, ze jsme to dokazali udelat podstatne elegantneji (852/853/854 + 860), kdyz tim soucasna vozidla vybaveny nejsou :-/
To je hnus velebnosti.... "Teď už chápu, proč mají angláni v oblibě české Baruny".....
Standardní britská "plechovka", zde v podání Hitachi.
Nebojte, mají tam i o něco hezčí kousky (hledej Hitachi IEP): https://goo.gl/WlPYbc
Nebojte, mají tam i o něco hezčí kousky (hledej Hitachi IEP): https://goo.gl/WlPYbc
Strojvedoucí má koukat na trať a když tam něco je, tak brzdit. Před čím nestihne ani začít brzdit, to vidět fakt nepotřebuje.
02.03.2017 (19:58)
Fuj, to je ošklivé.
Pokud to ma prijit na linku scotrailu mezi Glasgow a Edinburghem, kde vicemene vsechny vlaky vezou spojene jednotky (a i tak ve spicce uplne plne), tak se prechod hodi vic, nez kdovijak extra vyhled strojvedouciho nebo uhlazene celo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko