..: Fotogalerie - detaily fotografie Abellio Scotrail 385002 :..
 

Abellio Scotrail 385002


Abellio Scotrail 385002Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 25.2.2017
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4695x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
03.03.2017 (12:38)  
Zajímavé, včetně těch stanovišť. Popis čudliků hezkej, ale chybí mi tam vysvětlení, k čemu je (ani nevím jak to popsat) kruh s deseti hroty bílé nebo žluté barvy. Viz hned třetí obrázek.
03.03.2017 (12:23)  
Líbí nelíbí. Ještě by škemral. Je to tichý, čistý a rychlý. Ráčej si povšimnout, že toto není Hydra, ale elektrická jednotka na 25 kV. Tedy ekvivalent třívozového RegioPanteru. A zatímco u nás se řeší milión nesmyslů, výběrovým řízením s nestandardní šířkou dveří počínaje a problémy s tuhými podvozky konče, když i v sousedním Polsku seká Pesa i Newag podobné věci na desítky, tak v Británii, díky tomu, že nemají úrovňová nástupiště, stačí obrazně vzít dvě dlouhé traverzy, na ně položit kastli, pod ně šoupnout podvozky a jedem. Průchozí čelo je tam proto, aby se dala měnit kapacita a přitom abych soupravou prošel skrz, zejména pak obsluha vlaku.

Co myslíte jiného jsou řady 387 (Bombardier, https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_387 jezdící jako Gattwick Expres a všudemožně jinde), 700 pro Thameslink a jiné? Furt to samé, plechovka na traverzách - vlaky jsou tu stavěny, aby sloužily. Lidí ve vlacích přibývá a řešení musí být ekonomické a efektivní.

Interiér jednotky 385: https://goo.gl/mqsst1
Stanoviště na ř. 387: https://goo.gl/8jXAfd
Stanoviště britských elektrických jednotek: http://www.dawlishtrains.com/uk-emu-cabs.html
03.03.2017 (11:46)  
Fotka je to pěkná, jen tenhle stroj to kazí. Vypadá to jako nedodělaný. Zlaté naše hydry. Na tomhle bych fíru dělat nechtěl. Jinak za 5*.
03.03.2017 (11:40)  
Hnus nehnus, mit pruchozi celo a zaroven ridici stanoviste je proste v provozu podstatna vyhoda.
A co je nam platny, ze jsme to dokazali udelat podstatne elegantneji (852/853/854 + 860), kdyz tim soucasna vozidla vybaveny nejsou :-/
03.03.2017 (11:16)  
To je hnus velebnosti.... "Teď už chápu, proč mají angláni v oblibě české Baruny".....
02.03.2017 (23:25)  
Standardní britská "plechovka", zde v podání Hitachi.
Nebojte, mají tam i o něco hezčí kousky (hledej Hitachi IEP): https://goo.gl/WlPYbc
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
02.03.2017 (20:00)  
Strojvedoucí má koukat na trať a když tam něco je, tak brzdit. Před čím nestihne ani začít brzdit, to vidět fakt nepotřebuje.
02.03.2017 (19:58)  
Fuj, to je ošklivé.
registrovaný uživatel pinkpony  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
02.03.2017 (18:45)  
Pokud to ma prijit na linku scotrailu mezi Glasgow a Edinburghem, kde vicemene vsechny vlaky vezou spojene jednotky (a i tak ve spicce uplne plne), tak se prechod hodi vic, nez kdovijak extra vyhled strojvedouciho nebo uhlazene celo.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko