Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Abellio Scotrail 385002 | |
Informace o fotografii: - Ort: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 25.2.2017 - Autor: Chary - Zobrazeno: 4695x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Kromě nekomentovatelného vhledu zvenku jsem prošel odkazy zde v diskuzi a když jsem viděl moderní interiér 1. třídy u obdobné jednotky, opět se mi chtělo zvracet.
znovu pro Zlámalíka:
Já si spíse pohrával s teoretickým obdivem pro ceské hydraulické pohony, které byly slabinou tohoto resení.
Já si spíse pohrával s teoretickým obdivem pro ceské hydraulické pohony, které byly slabinou tohoto resení.
stoupa: no, že by to nemělo chyby - teď nemluvím o vyobrazené 387, ta je funglovka, ale myslím, že motoráky obecně sem tam odejdou i v UK. Ale co jsem si všiml - pokud jde o vícedílnou motorovou (dieselovou) jednotku - obvykle jsou všechny jsou motorové. Což je pikantní třeba na Marylebone Station (směr Aylesbury/Oxford, provozuje Chiltern), když vám pod nízkou střechou, částečně v hale, stojí tři jednotky a všechny bublají - a všechny DOST SMRDÍ! (i když zrovna řada 165 má dva čelní motorové vozy a jeden vložák.
Foto (řada 165 Network Turbo, Maylebone): http://www.railfaneurope.net/pix/gb/diesel/dmu/165/Chiltern/pix.html
Foto (řada 165 Network Turbo, Maylebone): http://www.railfaneurope.net/pix/gb/diesel/dmu/165/Chiltern/pix.html
no co, "substance ower form". Asi to funguje lépe a nemá to chyby, jako nase "hydra".
Sim: Rozumny kompromis... Mame prechod na cele motoraku, sice lip zakomponovanej, ale porad jako pest na oko, ale za to ma nekdo prilezitost vykaslat se na rozlozeni toho prechodu i kdyz to zrovna ma vagon na spravny strane.
(gp) > http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/854220.jpg ... v souvislosti s tim, jak vypada predni celo, mi tohle prijde porad jako velmi rozumny kompromis mezi dizajnovym ustupkem a ziskanou funkcnosti. Coz mi proste u tech britskych jednotek prijde uz takovy dost drsny znasilneni dizajnu.
Jojo, všechny 854 jsou (byly) holky. Miloš, Krakonoš, Trautenberk, Bobik a Tom. Jedna větší holčina než druhá.
No, skodovacky panter asi ne, ale po libovolnem evropskem dvoupatrovem vlaku v Britanii jiste koukaji se znacnou zavisti :) I po blbem cityelefantu.
Sim: Stroj, jenž má na čele místo dveří dva svislé, macaté těsně přiléhající černé pryžové pysky a nad nimi něco jako padací most nemá s elegancí nic společného, leda by se tím elegantním řešením myslelo spojení funkce motorového vozu a erotické pomůcky pro siderodromofily (začínám chápat, proč jsou všechny 854 holky, akorát ta s rozbitým termostatem byla Karel).
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko