..: Fotogalerie - detaily fotografie CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942 :..
 

CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942


CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Informace o fotografii:
 - Místo focení: Black Canyon, Ashcroft - Coho, British Columbia
 - Datum: 23.6.2016
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Thompson River, uhelný vlak
společnosti Canadian Pacific
 - Zobrazeno: 6718x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
23.01.2017 (21:13)  
Uprostřed lokomotiva byla, na postrku je jedna.
23.01.2017 (21:10)  
Martin99: používají dálkové ovládání pomocí rádiových vln.
23.01.2017 (21:09)  
Martin 99: Uprostřed žádná lokomotiva není. Dvě vepředu, dvě na postrku. Nad čím chceš bádat?
23.01.2017 (21:01)  
Jelikož vidím 2 loko vpředu a jednu vzadu, tak musí být ještě jedna uprostřed, což není neobvyklé. Jen si teď uvědomuji, že jsem nikdy nebádal, jak to mají osazeno strojvedoucími. Když mají třeba i 5 lokomotiv vpředu, tak ty ovládá jeden strojvedoucí z první mašiny, ale jak je to s těmi ostatními? Předpokládal bych, že ty uprostřed mají dalšího strojvedoucího a ty na konci vlaku taky....
23.01.2017 (18:17)  
M 474 003: Američanům se vyčítá, že jsou blbí na zeměpis. Tohle je Kanada.
Ano, mohli by to ložit na 18t/náprava a mít tedy 2x tolik vágónků a potom z toho udělat 12 vlaků. Jenže to nebude levnější. A jim nezbývá nic jiného než se uživit sami, je nikdo nedotuje. Oni si dokonce musí vydělat i na ty koleje.
Jo, kdybyste chtěl vytvářet zaměstnanost ať to stojí, co to stojí, tak to složíte na 1000 nákladních aut a místo 4 chlapů jich zaměstnáte 1000.
23.01.2017 (15:34)  
Luxusní podívaná.
23.01.2017 (14:13)  
No, provozní nutnost, jak se to vezme. Nutné je to zboží odvézt s co nejnižšími náklady a tomu ten "megavlak" pomůže (méně personálu, méně míst pro křižování s protijedoucími vlaky - proti tomu zase délka kolejí, resp. jejich uspořádání, v konečných stanicích). Faktorů je hodně, ale jelikož americká nákladní železniční doprava, včetně infrastruktury, fungují - úspěšně - na komerční bázi, věřím, že vědí, že tyto vlaky mají smysl a nejedná se jen o rozmar my to máme delší.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
23.01.2017 (14:07)  
M474: Voni nemají největší, protože by museli, ale proto, že my máme menší. Spojit dva dva vlaky spřáhlem a potrubím brzdy je zdaleka nejjednodušší způsob, jak zabránit tomu, aby do sebe narazily. Je to levnější a spolehlivější, než jakýkoli blok.
23.01.2017 (13:30)  
Je tohle provozní nutnost, nebo jenom Američani musí mít všechno největší? Jak se postupuje třeba v případě, že se takový vlak přetrhne?
23.01.2017 (12:19)  
ondřej: cca 2,7 km včetně mašin, váha vlaku cca 21 tis. tun + 4x loko (necelých 800 tun)
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko