Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
150.215-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Lysá pod Makytou - Strelenka - Datum: 10.4.2011 - Autor: Dennis Hübsch - Pozn.: Posilová Fatra, upraveno autorem - Zobrazeno: 8223x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Dobrý nápad; pěkné, úsměvné, parádně zvládnuté, :-). Spíše v tom vidím galerii aprílovou než uměleckou a tvůrčí.
Dennis, jasně že datum je správné, ale pouze u původní fotky. Fotka, kterou vidím, zobrazuje "realitu", která se dne 10.4.2011 nekonala. Právě proto mi tak trochu uniká smysl vylepení tohoto dílka. Vypadá to jako realita, ale realita to není. Možná jsi chtěl vyvolat diskuzi o technických aspektech provozu takto dlouhých vlaků na sklonově náročných tratích, možná ukázat možnosti tvůrčí práce v PC, možná propagovat budoucí posílení mezistátní osobní dopravy ze strany ČD, nebo jen sníš nad tím, jak by tyhle "americký" vlaky vypadaly po česku.
Samozřejmě, vypadá to bombasticky, řemeslo ovládáš skvěle.
Samozřejmě, vypadá to bombasticky, řemeslo ovládáš skvěle.
Chary ale datum lže. :-) Nebudu se s tebou přít.
Je to věc autora. Je na něm, nakolik mu budeme příště veřit, že fotku vyfotil a ne slepil z pěti jiných doma v počítači.
Je to věc autora. Je na něm, nakolik mu budeme příště veřit, že fotku vyfotil a ne slepil z pěti jiných doma v počítači.
Trocha technických dat:
řada 150: hodinová rychlost 100/48 km/h (paralel/série)
souprava 20 vozů B: cca R 900 tun
třída sklonu Lúky p/M - Horní Lideč: X (18 promile)
Dle zátěžové tabulky uveze ř. 150 zátěž R 700 tun na třídě sklonu X (18 promile)
hodinovou rychlostí 48 km/h. Zátěž R 900 tun při rychlosti 48 km/h uveze na třídě sklonu VII (12 promile).
Sumasumárum asi by to v reálu jelo, sežralo by to hodně proudu a pěkně by to topilo.
řada 150: hodinová rychlost 100/48 km/h (paralel/série)
souprava 20 vozů B: cca R 900 tun
třída sklonu Lúky p/M - Horní Lideč: X (18 promile)
Dle zátěžové tabulky uveze ř. 150 zátěž R 700 tun na třídě sklonu X (18 promile)
hodinovou rychlostí 48 km/h. Zátěž R 900 tun při rychlosti 48 km/h uveze na třídě sklonu VII (12 promile).
Sumasumárum asi by to v reálu jelo, sežralo by to hodně proudu a pěkně by to topilo.
Johníku, na třech místech se lze dočíst, že s tou fotkou není něco v pořádku.
1) http://... .../art/...
2) Fotogalerie » Ostatní témata » Umělecká a tvůrčí galerie
3) - Pozn.: Posilová Fatra, upraveno autorem
Furt je to málo? Mně osobně nečiní problémy podívat se, kam vlastně klikám a co se kolem píše. Začínám ale mít obavy o schopnosti čtenářů. Že ve mně ty obavy budeš budit zrovna ty, toho bych se nikdy nenadál :-(
1) http://... .../art/...
2) Fotogalerie » Ostatní témata » Umělecká a tvůrčí galerie
3) - Pozn.: Posilová Fatra, upraveno autorem
Furt je to málo? Mně osobně nečiní problémy podívat se, kam vlastně klikám a co se kolem píše. Začínám ale mít obavy o schopnosti čtenářů. Že ve mně ty obavy budeš budit zrovna ty, toho bych se nikdy nenadál :-(
Chary, tvoje reakce byla očekávaná. :-)
Ještě si rýpnu. Diskutovaná fotka se tváří jako realita, fotograf jásá, šotouš žasne nad úlovkem, zasvěcený se diví. Galerie přestává být šotoušskou, stává se více fotografickou. ;-D
Těším se na dvojičku taurusů s Orient expresem pod Ještědem...
Ještě si rýpnu. Diskutovaná fotka se tváří jako realita, fotograf jásá, šotouš žasne nad úlovkem, zasvěcený se diví. Galerie přestává být šotoušskou, stává se více fotografickou. ;-D
Těším se na dvojičku taurusů s Orient expresem pod Ještědem...
04.07.2011 (9:10)
Damian : Tato fotka je fotomontaz .... Inak je to klasicka 10 voznova Fatra ....
Ale musim vzdat hold autorovi, lebo aj ked mi bolo od zaciatku jasne (kvoli poctu voznov) ze je to fotomontaz, tak technicky ta uprava nema ocividnu chybu, na zaklade ktorej by sa to dalo zistit.
Inak, klobuk dole aj pred nacasovanim fotiek - odfotit to presne tak, aby sa to dalo takto pospajat tiez nebolo jednoduche ....
Ale musim vzdat hold autorovi, lebo aj ked mi bolo od zaciatku jasne (kvoli poctu voznov) ze je to fotomontaz, tak technicky ta uprava nema ocividnu chybu, na zaklade ktorej by sa to dalo zistit.
Inak, klobuk dole aj pred nacasovanim fotiek - odfotit to presne tak, aby sa to dalo takto pospajat tiez nebolo jednoduche ....
04.07.2011 (8:09)
Co to je za vlak cislo a koli kma vozów
Johníku, my máme nějaký stanovený rozpis, kdy se mohou a nemohou pouštět fotky z tvůrčí sekce? Neměli bychom tedy zavést rozvrh, že páry jen ráno, noční jen večer a Johníka jen ve středu? Pak ještě pravidla, že nesmí být zveřejněna fotografie, na níž je dyzajnově podobná lokomotiva jako prošla v předchozích dvou dnech (75x x6x atp.) a že po dvou lokomotivách stejné trakce musí následovat trakce jiná, přičemž po dvousystémových lokomotivách musí následovat velký dýzl a po dvou úzkých párách stejnosměrná jednotka.
Něco takového?
Něco takového?
Dvacet vozů z Půchova na Střelnou je i pro 150.2 docela velký sousto. Je to sice relativně krátký, ale strmý úsek; navíc je cestou stahovačka. Za sucha s dobrým napětím, pískem a šikovným fírou snad, za mokra nereálný.
Vlak má více jak 60 náprav, tudíž jeho rychlost se stanoví podle tabulek brzdících procent pro dlouhé vlaky. Z toho plyne větší potřeba brzdících procent. Každý vůz sice brzdí, ale brzdící váha u béček není žádný terno a magnety na konci jsou nezapočitatelný.
Uniká mi smysl zveřejnění takto upravené fotografie v běžném dni mezi standardními fotkami. Uměleckou ani dokumentační hodnotu to nemá, je to obyčejná fotomontáž, dokazující editační kvality autora.
Jinak by to samozřejmě bylo parádní, kdyby to takto někdy jezdilo. :-)
Vlak má více jak 60 náprav, tudíž jeho rychlost se stanoví podle tabulek brzdících procent pro dlouhé vlaky. Z toho plyne větší potřeba brzdících procent. Každý vůz sice brzdí, ale brzdící váha u béček není žádný terno a magnety na konci jsou nezapočitatelný.
Uniká mi smysl zveřejnění takto upravené fotografie v běžném dni mezi standardními fotkami. Uměleckou ani dokumentační hodnotu to nemá, je to obyčejná fotomontáž, dokazující editační kvality autora.
Jinak by to samozřejmě bylo parádní, kdyby to takto někdy jezdilo. :-)
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko