..: Fotogaléria - detaily fotografie 946.026-2 :..
 

946.026-2


946.026-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Příkazy - Senice na Hané
 - Datum: 7.5.2020
 - Autor: David Maier  Poslať e-mail autorovi
 - Pozn.: Os 14039
 - Zobrazeno: 3585x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.05.2020 (12:59)  
zirecek : takové plky co tu píšete .. Regiosharky např. kupovaly ČD cena 64 mil. a 25 na to dostali OPD.Kraje samy svými nesmyslnými požadavky kurví dopravu. V kterém kraji jezdí soukroník s novými vozidly ?Kraje si to rozdělují na nesmyslné soubory .. typu náhodných výstřelu a podle to potom nenavazuje Stadlery 760 mm vs. 550 mm já to teda vubec nepoznal jak sem nastupoval a vystupoval .. zase hledáte problémy kde nejsou.
16.05.2020 (7:59)  
ČD nemůže koupit vlaky za dotace.
To může pouze státní subjekt jako kraj, často jsou vlaky vázané na určitou oblast, tratě. Aktuální stav vozového parku je výsledek předchozí vlády ČSSD, která nařídila krajům uzavřít 10 leté smlouvy s ČD, někde opakovaně. Což byla klička pro okaté splnění podmínek EU. Některé kraje se zmohly alespoň na to, že si začaly do smluv či dodatků protlačovat kvalitnější parametry: WiFi, klima, bezbariérovost. Tím, začlo šibovaní vozového parku ČD v rámci republiky. Aneb méně zdatné kraje dostaly horší vlaky na úkor aktivnějších krajů.

Mezitím nabývali zástupci krajů zkušenosti, když nepodlehli zrovna podpisu druhé 10 leté smlouvy či dodatku s ČD bez snahy o zlepšení. A začíná konečně to, co tady mohlo být klidně před 15 lety. Kraj má zkušenosti a lidi a volí si model jaký chce - různé kombinace nových vlaků s dotacemi na jeho triko a do toho vstupuje vysoutěžený dopravce, který má v různé míře vlaky na starosti či v pronájmu. Kraje logicky soutěží ucelené celky z principu spádovosti (sada tratí) nebo z technického hlediska (TV, bez TV), dále zkouší různé modely s vybraným jízdným. Například myšlenka, že jízdné si bere kraj je geniální - nutí to přímo zástupce kraje to dělat pořádně. Když budou mít kraje konečně odvahu a kontrolu si řídit plně a zodpovědně výběrové řízení na vlaky a autobusy, automaticky tyto kraje začnou přemýšlet jinak - někde naženou lidi do vlaků a někde neobjednají paralelně jedoucí autobusy (musí prolomit lobby i tady). Někde má kraj přetížené a nevyhovují silnice, tak zadotuje určitou linku a vyžene část lidí z aut. Někde podpoří turistickou oblast hustou víkendovou taktovou dopravou s levným rodinným jízdným. K tomu možnost přestupních terminálů s dotacemi pro obce, města. Možnosti jsou veliké...

Když se zajedete podívat kousek do Polska, tak jedete v nové moderní jednotce po staré trati. V každém vojvodství jinak barevné nové a moderní vlaky už pár let...

Olomoucký kraj je jeden z nejpasivnějších v ČR. Je to způsobeno i tím, že ČD zde má depo a zázemí osobní dopravy. Zástupci kraje se nechají opít rohlíkem a podepíšou Stadlery s podlahou 760 mm, což znamená v praxi: na nástupištích 550 mm bezbariérovost nemáš a mít nebudeš (ano, můžeš si vytáhnout hliníkové lyžiny ručně) a na lokálkových nástupištích výšky 200(250) mm, ve stanici velmi úzkých, je to prostě horší než Regionova. Je to ukázka práce kraje, vizitka jejich práce.

Ale chápu, že někdo vidí natřený vlak a je spokojený, a raději omínusuje příspěvek, jehož sdělené informace neumí či nechce vnímat.
16.05.2020 (7:34)  
Je to pěkné.
16.05.2020 (7:01)  
No vida - před pětadvaceti lety ještě hydra s krátkým balmem a teď tohle :-) Pokrok nezastavíš...

zirecek: "Němci prodají jednotky totálně dojeté, zničené a pro ně nevhodné."
Jednotky jsou z roku 2001, jsou tedy v polovině životnosti. Modernizace je tak jako tak nemine, neboť je potřeba je přizpůsobit českým podmínkám - informační systém, VZ atd. Němec se jednotek zbavuje, jelikož:
a) na některá vozební ramena nastoupili soukromníci se svými vozidly, vozy DB se tak staly přebytečnými
b) určitá vozební ramena byla zrušena - například na Prignitz, odkud pocházejí právě tyto dunihlavy ;-)
A právě proto, že jsou teprve v polovině technické životnosti, byly nabídnuty k odkoupení.

Antony: Klimu to má určitě - na dříve vložené jiné fotce je zachycena 189, útočící na ČR hned čtyřmi dunihlavy, na jejichž střechách je klimatizační jednotka dobře patrná. Napoví i plná okna oddílů, což by bez klimy nešlo ;-)

Ešus: O výšce nástupu 760 mm byl snad provozovatel informován ještě před tím, než to koupil. V Německu těch 760 mm taky není problém, protože i zapadlé lokálky buď dostaly v průběhu let nástupiště min. 550 mm nad TK nebo byly zrušeny...
15.05.2020 (23:35)  
Původně jsem byl rád, že se to koupilo, protože jízdní vlastnosti 814 a GTW jsou neporovnatelné. Avšak poté, co jsem se dozvěděl, že dveře jsou ve výšce 760 mm, z toho mám tak smíšené pocity, že si říkám, že se to fakt kupovat nemělo. Bezbariérové to nebude nikdy.

Mimochodem úplně stejnou výšku mají Flirty LE, ale tam to nikdo neřeší, protože v jejich stanicích jsou všude nástupiště vysoká 550 mm, což je jeden schod.
15.05.2020 (22:51)  
Das ist der ex. DB 646 026 (GTW) "946" ist ein Endwagen.
15.05.2020 (18:57)  
Co se týče nasazení, někde jsem četl, že to má jezdit na Hrubou Vodu. Toďto byla jenom nějaká zahajovačka, nebo se rozhodnutí o nasazení změnilo?
15.05.2020 (17:19)  
Byl sem se tímto strojem svést a nemužu si stěžovat .. kolik vás co to haníte ste s tím jeli? ano mněly by se kopit nové motoráky a regionovy omezit uplně na minimum.ČD neumí nebo nechce vypsat výběrko na .. 100-150 kusu motoráku
15.05.2020 (12:00)  
Má to hlavně teda klimu??
15.05.2020 (11:58)  
Nehorázné rozkrádání státních peněz je tohle vykupování vraků z Německa jak ČD tak Arrivou!

Kdyby stát a hlavně ČD hospodařili rozumně tak nakoupí stovky nových a jinde osvědčených motoráků najednou! Dostali by od výrobce obří slevu, měli stejný servis, natáhnou tím lidi z aut do vlaků a zvedne se okamžitě atraktivita.

Příšerné Regionovy a další vraky co sem natahali mohou prodat do Albánie, Rumunska nebo Severní Koreje..
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko