Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
854.008-0 + 954.212-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kytlice - Jedlová - GPS: 50°49'9.003"N, 14°32'27.68"E » - Datum: 18.12.2009 - Autor: NIcKON - Pozn.: Evička s Bóďou místo reginy na Os 2608 - Zobrazeno: 4503x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
21.12.2009 (18:35)
Tyto řady maji i první třídu?
MZ: Dokonale vyčerpávající odpověd musím držet hubu a krok. (thumbs up)
20.12.2009 (12:18)
M 296.1 jezdily pouze na MEx Vindobona, na Hungarii nejezdily. Na M 296.1 byla rychlíková brzda, aby se vyhovělo podmínkám mezistátního provozu.
Honnzok : 854 má vyšší výkon spalovacíého motoru (596 kW)než DESIRA DB a část DESIR VBG (2x275 kW), část DESIR VBG má výkon 2x315 kW. 843 má výkon 2x300 kW ...takže ty rozdíly nejsou tak markantní.
854 má hydrodynamickou převodovku, DESIRO hydromechanickou, 843 elektrický přenos výkonu. Každý druh přenosu má svá pro i proti, nejen z hlediska provozního nasazení, ale i údržby.
Další věcí je, s jakým užitným záměrem bylo vozidlo pořízováno - zadávací podmínky pro konstrukci, např. rychlíky nebo "málo zastavující vlaky" a něco jiného jejich pozdější nasazování, poté, co se na původních výkonech buď přežily nebo tratě byly elektrifikovány. Např. M 296.1 jezdící do Berouna přes Rudnou nebo do Dobříše či Čerčan přes Vrané.
Opačně pak M810 (M 152.0) původně zamýšlená jako náhrada za M 131.1 pro místní tratě typu Opočné - Dobruška nebo Rumburk - Dolní Poustevna a nakonec nahrazující klasické soupravy např. mezi Chocní a Meziměstím ...
Honnzok : 854 má vyšší výkon spalovacíého motoru (596 kW)než DESIRA DB a část DESIR VBG (2x275 kW), část DESIR VBG má výkon 2x315 kW. 843 má výkon 2x300 kW ...takže ty rozdíly nejsou tak markantní.
854 má hydrodynamickou převodovku, DESIRO hydromechanickou, 843 elektrický přenos výkonu. Každý druh přenosu má svá pro i proti, nejen z hlediska provozního nasazení, ale i údržby.
Další věcí je, s jakým užitným záměrem bylo vozidlo pořízováno - zadávací podmínky pro konstrukci, např. rychlíky nebo "málo zastavující vlaky" a něco jiného jejich pozdější nasazování, poté, co se na původních výkonech buď přežily nebo tratě byly elektrifikovány. Např. M 296.1 jezdící do Berouna přes Rudnou nebo do Dobříše či Čerčan přes Vrané.
Opačně pak M810 (M 152.0) původně zamýšlená jako náhrada za M 131.1 pro místní tratě typu Opočné - Dobruška nebo Rumburk - Dolní Poustevna a nakonec nahrazující klasické soupravy např. mezi Chocní a Meziměstím ...
20.12.2009 (10:31)
ISRARAIL: Taky si osobně myslím, že by to bylo skvělý. Alespoň by bylo co fotit.
Děkuji za pěknou fotografii. Osobně jsem rád, že na této trati jezdí 854. Škoda jen, že už nejezdí R594 v trase Varnsdorf-Plzeň. To byla klasika ...
Trainman: Nééé to nééé... Jen sem se chtěl zeptat jestli nemají, když je to takový trend dostalo to nějaké eso mají to regíny tak proč bychom to nedali i na hydry :D :D
19.12.2009 (16:46)
NIcKON: Díky, o tyto řady se moc nezajímám, tak jsem přesně nevěděl, v čem ten rozdíl spočívá.
Pro MExy a další prestižní vozbu byla stavěna M 296.1, M 286 i M 296.2 vznikaly jako univerzální dopravní prostředky pro hlavní tratě. A dvojka se od jedničky neliší zpřevodováním, ale konstrukcí brzdy a hlavního rámu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko