..: Fotogalerie - detaily fotografie 852.001-7 + 853.012-3 :..
 

852.001-7 + 853.012-3


852.001-7 + 853.012-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Karlovice-Sedmihorky - Hrubá Skála
 - Datum: 26.8.2005
 - Autor: Pavel Šturm  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3601x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.12.2018 (16:13)  
gp: teď úplně nechápu, co máš na mysli s tím pylovým filtrem?
18.12.2018 (14:35)  
Vida, na fotkách vidím, že jak původní hydry, tak vozy Baim napájecí potrubí mají. Takže by to mohlo jít i touto cestou, nebo ne?
Post edit: při té osobní zkušenosti zdechlá přípřež brzdila celý vlak, i když ne moc dlouhý, a sílu vyvíjel vlakový stroj. Ujeli jsme tak několik desítek kilometrů.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
18.12.2018 (14:27)  
Sama hydra bude brzdit ještě dlouho, ale když dojde vzduch v hlavní jímce, už NEODBRZDÍŠ vlak.
Na postrku musí být brzdič v poloze závěr - vzduch se ani nedoplňuje, ani nevypouští. Když bys ho nechal v poloze jízda - doplňování potrubí na tlak odbrzděno, postrková mašina a zadní část vlaku by zůstávala odbržděná, i když by fíra vepředu brzdil, což není úplně žádoucí stav. Řídicí vozy odebírají vzduch k plnění hlavního (červeného) potrubí z napájecího (žlutého) potrubí.
18.12.2018 (14:01)  
Vlaková umí na zbytkový vzduch brzdit ještě dlouho poté, co zdechla - osobní zkušenost. Mmch, postrk dofukovat brzdy neumí? A jak to je potom třeba na řidičákách? Ty mají svoje kompresory, nebo to fouká zezadu mašina? Asi spíš to druhé, protože konkrétně v soupravě s motorem bez CZE nevím, co by ten kompresor pohánělo/napájelo. Je tedy blbost se domnívat, že by to obdobně mohlo fungovat i se zdechlou vlakovou mašinou a funkčním postrkem?
Navíc na hydře často odešla hydrodynamika; když se to nepolámalo celé, tak se motor i s kompresorem mohly točit dál, jen to netáhlo.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
18.12.2018 (13:44)  
Nickon: není potřeba, aby vlaková táhla. Ale je potřeba, aby uměla brzdit.
M.S.: K čemu asi tak myslíš, že je dobrej pylovej filtr? Jinak máš samozřejmě pravdu, Hydry jsou nejpohodlnější motoráky v ČR, protože to jsou jediné motoráky navržené na to, aby se v nich sedělo několik hodin v kuse.
18.12.2018 (12:06)  
Já si myslím, že žádná nová lokalita s hydřím provozem nevznikne; v Praze poklesne potřeba cca o 8 vozů, pár jich ještě zůstane na osobácích na 070. Ty uvolněné posílí stav v Trutnově a Brně, ale ani tam to nebude na dlouho. Teď nevím, jaký je aktuální stav soutěže na rameno Kolín-Nový Bor, ale tím se taky pár vozů uvolní.. Te´d je to dost otevřené, jak budou pokračovat soutěže, kolik budou kraje ochotny platit za soudobé motoráky atd.
18.12.2018 (11:39)  
Možná jsem zaujatý, neboť mě Hydry provází celý život, ale osobně je považuji za nejpohodlnější motoráky v ČR. I když se mnou většina asi nebude souhlasit. Je v ní dost místa i pro čahouna jako jsem já, nemá tak agresivní osvětlení jako nové motory a celkově jízda v ní je taková útulnější. Co oceňuji úplně nejvíce, jsou otevíratelná okna. Nesnáším překlimatizované vozy, kromě toho není nic lepšího, než když člověk jede v létě třeba po 040, dívá se z otevřeného okna, vítr vás rozcuchává a všude voní čerstvě posečené louky. Až tohle nebude, přijdou dráhy o jednoho cestujícího. Mimochodem, ani v největších vedrech v nich nebylo k padnuti...
18.12.2018 (11:00)  
pro NIcKON: nedělám si velké iluze, že by tyto motoráky měly v Čerčanech odpovídající údržbu...
18.12.2018 (10:32)  
Vzhledem k tomu, že nejstarším rámům už minula padesátka a od zahájení rekonstrukcí už taky uplynulo přes 20 let, obávám se, že nejunavenější kousky nečeká nic dobrého. Na druhou stranu, míst, kde by pohodlný a rychlý čtyřosý motor udělal kus dobré práce, je i kolem Prahy dost. Otázkou zůstává, jak moc bude vadit absence nízké podlahy a klimatizace. A taky poměrně nízká kapacita a slabá akcelerace. A samozřejmě taky o kolik vyšší má provozní náklady proti 81x.
Mmch, jak souvisí Čerčany s pozvolnou smrtí? :)
18.12.2018 (9:55)  
Přátelé, existuje nějaká představa, co bude s řadou 854 až ji na velké části výkonů nahradí motorové jednotky řady 628 dopravce ARRIVA? Nahradí třeba řadu 810 na horním Pacifiku (okamžitý nápad, i když si uvědomuji, že jejich přesun do Čerčan by asi znamenal jejich pozvolnou smrt...)? Anebo už se počítá s jejich pozvolným vyřazováním?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko