Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
852.001-7 + 853.012-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Karlovice-Sedmihorky - Hrubá Skála - Datum: 26.8.2005 - Autor: Pavel Šturm - Zobrazeno: 3601x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Vida, na fotkách vidím, že jak původní hydry, tak vozy Baim napájecí potrubí mají. Takže by to mohlo jít i touto cestou, nebo ne?
Post edit: při té osobní zkušenosti zdechlá přípřež brzdila celý vlak, i když ne moc dlouhý, a sílu vyvíjel vlakový stroj. Ujeli jsme tak několik desítek kilometrů.
Post edit: při té osobní zkušenosti zdechlá přípřež brzdila celý vlak, i když ne moc dlouhý, a sílu vyvíjel vlakový stroj. Ujeli jsme tak několik desítek kilometrů.
Sama hydra bude brzdit ještě dlouho, ale když dojde vzduch v hlavní jímce, už NEODBRZDÍŠ vlak.
Na postrku musí být brzdič v poloze závěr - vzduch se ani nedoplňuje, ani nevypouští. Když bys ho nechal v poloze jízda - doplňování potrubí na tlak odbrzděno, postrková mašina a zadní část vlaku by zůstávala odbržděná, i když by fíra vepředu brzdil, což není úplně žádoucí stav. Řídicí vozy odebírají vzduch k plnění hlavního (červeného) potrubí z napájecího (žlutého) potrubí.
Na postrku musí být brzdič v poloze závěr - vzduch se ani nedoplňuje, ani nevypouští. Když bys ho nechal v poloze jízda - doplňování potrubí na tlak odbrzděno, postrková mašina a zadní část vlaku by zůstávala odbržděná, i když by fíra vepředu brzdil, což není úplně žádoucí stav. Řídicí vozy odebírají vzduch k plnění hlavního (červeného) potrubí z napájecího (žlutého) potrubí.
Vlaková umí na zbytkový vzduch brzdit ještě dlouho poté, co zdechla - osobní zkušenost. Mmch, postrk dofukovat brzdy neumí? A jak to je potom třeba na řidičákách? Ty mají svoje kompresory, nebo to fouká zezadu mašina? Asi spíš to druhé, protože konkrétně v soupravě s motorem bez CZE nevím, co by ten kompresor pohánělo/napájelo. Je tedy blbost se domnívat, že by to obdobně mohlo fungovat i se zdechlou vlakovou mašinou a funkčním postrkem?
Navíc na hydře často odešla hydrodynamika; když se to nepolámalo celé, tak se motor i s kompresorem mohly točit dál, jen to netáhlo.
Navíc na hydře často odešla hydrodynamika; když se to nepolámalo celé, tak se motor i s kompresorem mohly točit dál, jen to netáhlo.
Nickon: není potřeba, aby vlaková táhla. Ale je potřeba, aby uměla brzdit.
M.S.: K čemu asi tak myslíš, že je dobrej pylovej filtr? Jinak máš samozřejmě pravdu, Hydry jsou nejpohodlnější motoráky v ČR, protože to jsou jediné motoráky navržené na to, aby se v nich sedělo několik hodin v kuse.
M.S.: K čemu asi tak myslíš, že je dobrej pylovej filtr? Jinak máš samozřejmě pravdu, Hydry jsou nejpohodlnější motoráky v ČR, protože to jsou jediné motoráky navržené na to, aby se v nich sedělo několik hodin v kuse.
Já si myslím, že žádná nová lokalita s hydřím provozem nevznikne; v Praze poklesne potřeba cca o 8 vozů, pár jich ještě zůstane na osobácích na 070. Ty uvolněné posílí stav v Trutnově a Brně, ale ani tam to nebude na dlouho. Teď nevím, jaký je aktuální stav soutěže na rameno Kolín-Nový Bor, ale tím se taky pár vozů uvolní.. Te´d je to dost otevřené, jak budou pokračovat soutěže, kolik budou kraje ochotny platit za soudobé motoráky atd.
Možná jsem zaujatý, neboť mě Hydry provází celý život, ale osobně je považuji za nejpohodlnější motoráky v ČR. I když se mnou většina asi nebude souhlasit. Je v ní dost místa i pro čahouna jako jsem já, nemá tak agresivní osvětlení jako nové motory a celkově jízda v ní je taková útulnější. Co oceňuji úplně nejvíce, jsou otevíratelná okna. Nesnáším překlimatizované vozy, kromě toho není nic lepšího, než když člověk jede v létě třeba po 040, dívá se z otevřeného okna, vítr vás rozcuchává a všude voní čerstvě posečené louky. Až tohle nebude, přijdou dráhy o jednoho cestujícího. Mimochodem, ani v největších vedrech v nich nebylo k padnuti...
pro NIcKON: nedělám si velké iluze, že by tyto motoráky měly v Čerčanech odpovídající údržbu...
Vzhledem k tomu, že nejstarším rámům už minula padesátka a od zahájení rekonstrukcí už taky uplynulo přes 20 let, obávám se, že nejunavenější kousky nečeká nic dobrého. Na druhou stranu, míst, kde by pohodlný a rychlý čtyřosý motor udělal kus dobré práce, je i kolem Prahy dost. Otázkou zůstává, jak moc bude vadit absence nízké podlahy a klimatizace. A taky poměrně nízká kapacita a slabá akcelerace. A samozřejmě taky o kolik vyšší má provozní náklady proti 81x.
Mmch, jak souvisí Čerčany s pozvolnou smrtí? :)
Mmch, jak souvisí Čerčany s pozvolnou smrtí? :)
Přátelé, existuje nějaká představa, co bude s řadou 854 až ji na velké části výkonů nahradí motorové jednotky řady 628 dopravce ARRIVA? Nahradí třeba řadu 810 na horním Pacifiku (okamžitý nápad, i když si uvědomuji, že jejich přesun do Čerčan by asi znamenal jejich pozvolnou smrt...)? Anebo už se počítá s jejich pozvolným vyřazováním?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko