..: Fotogalerie - detaily fotografie 3x844 :..
 

3x844


3x844Informace o fotografii:
 - Úsek: Blížejov - Osvračín
 - Datum: 14.3.2014
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Zobrazeno: 9027x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
27.11.2014 (22:03)  
Mimochodem, a musí to vždy jezdit na všechny motory, nebo 844 umí běžně jezdit "na půl", když fíra řekne?
27.11.2014 (21:50)  
No to se nám to tu pěkně rozjelo:)

Otázka zní. Chci jezdit levně starýma vozidlama, nebo draze novýma? Já nevím ptám se. Obojí lze těžko.
Ale i přesto by se dala tato relace vyjezdit s novýma vozidlama výrazně levněji. Spotřeba sharka nepatří k excelentním, šest spalovacích motorů s jejich údržbou, neustálé garanční opravy (kdo myslíte že to bude financovat po záruce?)... No prostě moderní motorová doprava s kapacitou přes třista sedaček může vypadat jinak...
A to teda zcela pomíjím, že tady dávno neměla být motorová doprava, ale trať po níž by projelo deset nákladů do hodiny na západ a deset zpět. Nakoupit si vozidla, která aby měla smysl musí jezdit alespoň třicet let (pomíjím, že to těžko vydrží) a ještě je nějakýma dotacema zafixovat na trati, která se snad během poloviny životnosti těchto vozidel výrazně změní není ani ekonomické, ani logické. Přemýšlet nad tím, že teď má někdo Wifi nebo ne, vakuovej hajzl, nebo řvoucí klimatizaci a tomu všechno podřídit mi přijde dost kráktozraký. Podle mě jedinej přínos má ta nízkopodlažnost.

Jo a mašiny (ať už nový nebo starý) máme proto aby nám někde ve Zvoleně, nebo Elku vydělávaly, nebo proto abychom se dostali do práce, školy, hospody?

Jo a když to má tak skvělou dynamiku, proč to má jízdní doby, které se v pohodě zajedou i s tou brejlí?
27.11.2014 (21:30)  
Já teda nejezdím ani s jedním, takže nedovedu posoudit v praxi, nicméně teoreticky,

3x844 má kapacitu 333+27, hmotnost 253,2 tuny, instalovaný výkon 2340 kW, tj. 9,24 kW/t. Poháněno 12 z 18 náprav.

754+AB+4xBd má kapacitu 328+24, hmotnost cca 264,4 tuny, instalovaný výkon na trakci 1325 kW, tj. 5,01 kW/t. Poháněné 4 nápravy z 24.

Co bude mít lepší dynamiku jízdy?

Která souprava bude za srovnatelných podmínek víc honit trakci k dosažení požadovaného rychlosti?

Nízkopodlažnost jakožto komfortizační prvek pro cestující zanedbáme, ano?
27.11.2014 (21:14)  
Jestli ony ty 754 ve Zvoleně nevydělávají víc než v Plzni pod závazkem. :) Počítáte do toho fakt, že klasika s 5 je vlak s 80 tunama mrtvé váhy, co se musí taky zaplatit z jízdenek/úhrady od kraje?

Co pomohlo lince Bratislava - Dunajská Streda - Komárno? Že tam je pravidelný JŘ a stejný standard vozidel po celý den. Jezdit na okraji dne 810, ve špice 754 + koženky a kolem toho sharkama, na to lidi nejsou zvědaví.
27.11.2014 (20:53)  
Dale Cooper: Copak je nerozlišuji? :-) Zaměřuji se jen na cestující, šotouš nebude spokojen "nikdy".
27.11.2014 (20:28)  
Už když to ČD objednávali, tak jsem si říkal, že mohli objednat (vypsat výběrové řízení) i na 3-vozovou verzi. Třeba pro rychlíky Pha-ČB.

Dva spojení žraloci nemusí být nic zvláštního. Prostě ve špičku je potřeba navýšit kapacitu. Nebo pokud jsou spojeni z důvodu, že se v určité části tratě dělí a každý jede jinam.
Ale souprava ze 3 dvouvozových jednotek mi připadá jako ekonomická hloupost..... To je vlastně 6 hnacích vozů v soupravě 6 vozů.....
27.11.2014 (20:00)  
Vážení, na této relaci se vám na nějakého líného brejlovce s pěti humusama každý vybodne. Vy pokud vím si taky nevozíte zádel v škodě 100, tak nevím, proč by tato smysluplná relace, kde i v sobotu v listopadu v sedle jednou dvě jednotky řádně naplněné, měla být likvidována něčím šotosnem. Píše se rok 2014 a ne 1984.
27.11.2014 (19:55)  
Pavel Dvořák: Asi by stálo za to rozlišovat pojmy cestující a šotouš. Cestující samozřejmě pojede raději tímto, šotouš preferuje brejle a ideálně deset koženek a dva hytláky za tím.
27.11.2014 (19:29)  
Samozdřejmě že nové nízkopodlažní vozidlo s Wifi. Víc cestujicích může zplatit, nebo výrazně snížit, vyžší náklady na provoz.
27.11.2014 (19:20)  
Co přiláká více cestujících? Nízkopodlažní nové jednotky s WiFi, nebo brejlovec s pěti béčkama (vzor koženka)?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko