Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
844.001-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Chodov - Karlovy Vary-Dvory (Chodov) - Datum: 2.10.2012 - Autor: Robert Velechovský - Pozn.: Tak konečně ve svém moři. - Zobrazeno: 8617x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Škoda že je tak ošklivý, na náhradu tohoto řazení něčím elektrickým zatím není čím. Tohle by asi řešil 2 vozový panter. Jinak je stále dost tratí, kde z kapacitních důvodů se nic elektrického prostě nedá nasadit, aby to bylo trochu ekonomický.
Proč žralok na elektrifikované trati? Aby si SŽDC namastila kapsy (vyšší ceny za jízdu motoru pod drátama) :-)
Fotka pěkná, 5*
Fotka pěkná, 5*
Žraloka jsem si prolez v BRNĚ na den železnice,a musím napsat velice moc povedená souprava.klidně bych napojil i více vozů-jestli to tedy jde..foto pěkné,jako souprava.
kasku...myslím hlavně úsek (Vranovice-Brno-Tišnov ,či Slatina-Tišnov) na trati Brno-Havl.Brod-Praha,některé ranní ,ale i odpolední spoje(hlavně S1 ,ale i S3) jezdí 714+2x054 anebo 714+2x Btax nebo 714+2x Btx.Jinak tady převážně jezdí Regionova nebo 842(společně s klasikou 242+Bdmtee).Poslední dobou tady dokonce vídávám jezdit 854,kterou na Tišnovce považuji za nejkvalitnější vlak,co tu jezdí a to je motorový vůz. :(...Na to,že tu poslední dobou vylepšují pořád rychlost,je to celkem k ničemu,protože Regionova či taková 714 asi 100km/h rychlostí nepojede. :(
06.10.2012 (18:05)
Ad Delta CZ: Tak to by mohl být "problém"! To si pánové od Žaludů mohli pořídit rovnou hybridy - jezdící jak závisle, tak nezávisle.
Také mi to přijde divné, že pod drátama, ale mimo dráty by si tento vlak ani nepš-.
Chtělo byt trocha přemýšlení a uplatnit určitý systém.
Pominu-li koridory, tak elektrifikované tratě a tratě s výhledem elektifikovat - rychlost 160-140 km/h. Tratě neelektrifikované a žádný výhled elektrifikace - rychlost 120-140 km/h. A nakonec tratě lokální a historické - rychlost 50-100 km/h.
Teda nevím zde již nedělám práci za Žaludovi dobře placené "odborníky". Možná na takové "prkotiny" tam zrovna nemají čas. Musí "vypisovat tendry a hlídat si svá rita".
Také mi to přijde divné, že pod drátama, ale mimo dráty by si tento vlak ani nepš-.
Chtělo byt trocha přemýšlení a uplatnit určitý systém.
Pominu-li koridory, tak elektrifikované tratě a tratě s výhledem elektifikovat - rychlost 160-140 km/h. Tratě neelektrifikované a žádný výhled elektrifikace - rychlost 120-140 km/h. A nakonec tratě lokální a historické - rychlost 50-100 km/h.
Teda nevím zde již nedělám práci za Žaludovi dobře placené "odborníky". Možná na takové "prkotiny" tam zrovna nemají čas. Musí "vypisovat tendry a hlídat si svá rita".
M152.0 ...to si občas říkám taky,proč mi po trati Praha-Brno jezdí na os třeba 714+3xBtax.
igisek: nevím, že by po trati Praha-Brno jezdily os v řazení jak píšeš. Pokud si pamatuji,jezdilo v některé dny toto řazení ze staré Tišnovky do Brna z důvodu nějaké údržby v depu Maloměřice.
igisek: nevím, že by po trati Praha-Brno jezdily os v řazení jak píšeš. Pokud si pamatuji,jezdilo v některé dny toto řazení ze staré Tišnovky do Brna z důvodu nějaké údržby v depu Maloměřice.
Stojí polovinu toho co ten zázrak ze škodovky (a popravdě i světově srovnatelné produkty) a provozním požadavkům vyhovuje. Kdyby to byla trať na 160 a/nebo zastávka na každém druhém kilometru, bylo by to o něčem jiném, ale ono holt není.
M152.0 ...to si občas říkám taky,proč mi po trati Praha-Brno jezdí na os třeba 714+3xBtax.
Nejspíš je to nedostatkem el.lokomotiv,jinak nevím.
Fotka dokonalá,konečně "Žralok" v prav.provozu i na fotce.:)
Nejspíš je to nedostatkem el.lokomotiv,jinak nevím.
Fotka dokonalá,konečně "Žralok" v prav.provozu i na fotce.:)
Vypadá to moc pěkně, napadá mě tady ale opět otázka - proč se na elektrifikovanou trať nasazují motorové jednotky?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko