Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
843.005-0 + 840.001-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Dolní Polubný - GPS: 50°45'38"N, 15°19'27.179"E » - Datum: 28.1.2013 - Autor: Pavel Šturm - Zobrazeno: 7298x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
20.12.2020 (18:30)
Jojo, krásná fotka krásné situace.
Mně se tam ty kopečky velmi líbí, na železnici jsou takové... no zralé na zubačku. :)
09.12.2015 (6:47)
Pokusím se odpovědět na dotázky...
Keprt: Jednalo se o mimořádnost, běžně se takto nekřižuje, vlaky křižují v Tanvaldě a Kořenově, mimořádně v Desné a Dolním Polubným. Vlečka na Dolním Polubným je obsluhována pravidelně dováží se sem sklářský písek z Libuně.
Martin Klecán: 843.005 tam byla asi dvacet minut. Výkolejka se musí umístit vždy při zajíždění vozidel na vlečku. Jinak viz odpověď Jan Máca.
Pavel Dvořák: Ano, přesně tak viz, odpověď Pavla Vlčka s odkazem.
JvS: K takovým to křižováním dochází jak jsem spal mimořádně a není tedy pravidlem vyjma ozubnicových vlaků, které zde křižují a i v dalším roce k němu bude nejspíše docházet.
kykplo499: V úvahu to i jeden čas bylo. Ale v současnosti nejspíše na mrtvém budu.
Jinak k mimořádnosti došlo z důvodů zkoušek motorového vozu 843 a řídicího 943, na ozubnicové trati a to již v době kdy zde vozy nebyly provozovány. Bylo to také poslední nasazení této soupravy na trati Tanvald - Kořenov.
Keprt: Jednalo se o mimořádnost, běžně se takto nekřižuje, vlaky křižují v Tanvaldě a Kořenově, mimořádně v Desné a Dolním Polubným. Vlečka na Dolním Polubným je obsluhována pravidelně dováží se sem sklářský písek z Libuně.
Martin Klecán: 843.005 tam byla asi dvacet minut. Výkolejka se musí umístit vždy při zajíždění vozidel na vlečku. Jinak viz odpověď Jan Máca.
Pavel Dvořák: Ano, přesně tak viz, odpověď Pavla Vlčka s odkazem.
JvS: K takovým to křižováním dochází jak jsem spal mimořádně a není tedy pravidlem vyjma ozubnicových vlaků, které zde křižují a i v dalším roce k němu bude nejspíše docházet.
kykplo499: V úvahu to i jeden čas bylo. Ale v současnosti nejspíše na mrtvém budu.
Jinak k mimořádnosti došlo z důvodů zkoušek motorového vozu 843 a řídicího 943, na ozubnicové trati a to již v době kdy zde vozy nebyly provozovány. Bylo to také poslední nasazení této soupravy na trati Tanvald - Kořenov.
Chci se zeptat: Když už se teď vráží tolik peněz do potřebných i méně potřebných rekonstrukcí a staveb, nenapadlo někoho obnovit v D.Polubném druhou kolej? Křižování by tak bylo přece mnohem snazší...
Proč se tam takhle křižují? Souprava vedená 843 směr Tanvald zastaví v zastávce, pak zajede na vlečku, pustí 840 nahoru, a pokračuje v cestě? To bych nevymyslel ani v 10 letech na "tétéčkách", co jsem měl rozložený pod postelí.
08.12.2015 (22:04)
08.12.2015 (17:27)
Jan Máca: díky, to jsem nevěděl, tak jsem zas o něco chytřejší..:)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko