Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
841.013-6 + 841.006-0 + 841.008-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Studenec - Náměšť nad Oslavou - Datum: 8.6.2013 - Autor: Lenka - Pozn.: Prezentační jízda s reklamními polepy měst Jihlava, Jaroměřice nad Rokytnou a Náměšť nad Oslavou (2. konvoj) - Zobrazeno: 6689x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Takový velevelkoodběratel, jakým jsou dráhy, nakupuje za maloobchodní koncový ceny (MC) jako motorista, co si koupí pět litrů?
EDIT EX POST
VI/2008-VI/2011 cca 28 kč za litr. Což je zajisté dobrá cena, v době uzavření kontraktu byla MC cca 34. Pokud dokázali v době podepisování smlouvu být zhruba šestikorunu pod MC, tak následující (tedy současný od VI/2011) kontrakt je předpokládám za podobný, možná i nižší ceny, takže hádám něco mezi 27 a 30 kč za litr proti tehdejší MC 34.
http://dopravni.net/zeleznice/3846/ceske-drahy-musi-nakupovat-drahou-elektrinu-i-naftu/
http://www.kurzy.cz/komodity/index.asp?A=6&od=24.01.2005
EDIT EX POST
VI/2008-VI/2011 cca 28 kč za litr. Což je zajisté dobrá cena, v době uzavření kontraktu byla MC cca 34. Pokud dokázali v době podepisování smlouvu být zhruba šestikorunu pod MC, tak následující (tedy současný od VI/2011) kontrakt je předpokládám za podobný, možná i nižší ceny, takže hádám něco mezi 27 a 30 kč za litr proti tehdejší MC 34.
http://dopravni.net/zeleznice/3846/ceske-drahy-musi-nakupovat-drahou-elektrinu-i-naftu/
http://www.kurzy.cz/komodity/index.asp?A=6&od=24.01.2005
10.06.2013 (18:22)
Tak kolega Jugy asi uvažoval, že ČD nekupují naftu u benzíny za 36,- Kč, ale asi nějak víc "napřímo"...
Nafta nestoji 35 Kc, ale hodne pod 30,-. Jinak zajimava uvaha, neco na tom je.
10.06.2013 (14:46)
Nevím proč mi přišly na mysl lentilky. :)
Motor pod dráty: Srovnatelná elektrická jendotka k jednomu šupleti neexistuje.
Srovnatelná jednotka ke Žralokovi je dvouvozový Panter. Až na to, že Žralok stojí o 30.000.000 míň. To je 800.000 litrů nafty. Kdyby žral 100 na 100 tak ujede 800.000 kilometrů. Za jak dlouho? Na kolik roků provozu motoráku je palivo v ceně elektráku?
Edit: Tak ne. Ověřuj, ověřuj. 64 milionů za RegioShark vs 113 milionů za RagioPanter. Rozdíl je 49.000.000 Kč. 1.400.000 km při ceně nafty 35 kč/litr a spotřebě 100 na 100. A to je ten motorák o 20 tun lehčí.
Motor pod dráty: Srovnatelná elektrická jendotka k jednomu šupleti neexistuje.
Srovnatelná jednotka ke Žralokovi je dvouvozový Panter. Až na to, že Žralok stojí o 30.000.000 míň. To je 800.000 litrů nafty. Kdyby žral 100 na 100 tak ujede 800.000 kilometrů. Za jak dlouho? Na kolik roků provozu motoráku je palivo v ceně elektráku?
Edit: Tak ne. Ověřuj, ověřuj. 64 milionů za RegioShark vs 113 milionů za RagioPanter. Rozdíl je 49.000.000 Kč. 1.400.000 km při ceně nafty 35 kč/litr a spotřebě 100 na 100. A to je ten motorák o 20 tun lehčí.
10.06.2013 (14:46)
Fotka dost dobrá, první polep by se mi celkem líbil, nebýt těch ostrých svislých předělů mezi červenou, zelenou a šedivou barvou. Zbylé dva čirý amatérismus. A ktomu ta nepolepená čela... Kdo tohle vymýšlí?!
laminát: Přesně tak, vyhazují se peníze za podobné nesmysly a pak kraje pláčou, že nemají na tohle či tamto. A ježdění motoráků pod dráty, to je kapitola sama pro sebe.
Fotka dobrá ,Stadlery hnusné -,- můj názor,ty polepy jsou nehorázně hnusné.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko