Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prostě rekreák | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Sázava - Datum: 27.6.2020 - Autor: Pavel Martoch - Pozn.: 754.049-5 - Zobrazeno: 4732x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pro Pavla Martocha, 6.7., 12:28: Jeli jsme touto soupravou v úseku Zruč n.S. - Kácov-zastávka a 4x Bdmtee se nevejdou do žádné nově rekonstruované zastávky v tomto úseku. Teď si přesně nevybavuju, ale myslím, že ani do té zast. Kácov-zastávka, nebo nejvýš tak "s odřenýma ušima". Zdraví IR.
06.07.2020 (11:54)
Hezké!
Tak kdysi dávno, když byl svět ještě normální, tak bylo uvedeno na trati 21 u některých zastávek, že je nutno nastupovat do předních vozů. Dřív jezdily 2nápravové vozy, některé s dřevěnou skříní. A souprava byla dlouhá. Pak byl proveden pokus se 4dílnými patrovými vozy z NDR, aby se pobrali všichni cestující a souprava se vešla k nástupišti, teprve druhý pokus s patrovými vozy se povedl.
Dnes, když svět není normální, ale digitální, tak by nebyl problém poslat toto hlášení cestujícím na chytré mobily a těm co ho nemají, tak na LED dispeje ve vozech. Ale to až budou Honekerovy pomsty po rekonstrukci.
Dnes, když svět není normální, ale digitální, tak by nebyl problém poslat toto hlášení cestujícím na chytré mobily a těm co ho nemají, tak na LED dispeje ve vozech. Ale to až budou Honekerovy pomsty po rekonstrukci.
Kdepak. Dopravce cestující normálně odškodní. Vlaqedoucího nevyhodí, je jich málo. A k soudu se chodí na předvolání, teprve když se predvolaný nedostaví bez omluvy, může být předveden policií.
05.07.2020 (7:45)
IR: Buď je cestující fyzicky pružný a nemá s metrem výšky problém, anebo není pružný a pokud je zároveň nepružný i inteligenčně, tak spadne, něco si udělá a ČD pak vyhodí vlakvedoucího, kterého pak policajti ještě budou tahat po soudech. Protože nikdo vlakvedoucímu nedosvědčí, že třeba lidem v posledním voze řekl že musí jít víc dopředu. Pokud je tedy vůbec v jeho silách narvaný dlouhý vlak uhlídat. A pokud je mimo peron víc jak jedny dveře, stejně to neuhlídá, protože přirozená inteligence obyvatelstva v dnešní elektronické době rapidně klesá ...
Ten taťka s drobotinou v popředí, to je fajn. Ty postavičky a ta "akce" tu fotku hezky oživila.
Jinak... právě tímhle vláčkem jsme v tu sobotu jeli s rodinkou na výlet. A jak jsem tak pozoroval trať, z velké části zrekonstruovanou, tak jsem si všimnul ne zrovna nepodstatného detailu: Ve zrekonstruovaných úsecích jsou peróny v zastávkách zkrácené na minimum. Je to jistě úspora stavebních nákladů, pro motoráčky, co tu jezdí, to stačí, ale tahle souprava u perónu stojí tak, že mašina a poslední vůz zcela mimo. Tak jsem si říkal, jaký drážní předpis povoluje, aby po trati jezdily s cestujícími soupravy, které jsou výrazně delší než peróny? A jak by se SŽDC a ČD zachovaly, kdyby se cestující třeba z toho posledního vozu při vystupování zranil? Tušíte někdo, jak se tyto stavebně dopravní absurdity a jejich případné důsledky řeší?
Jinak... právě tímhle vláčkem jsme v tu sobotu jeli s rodinkou na výlet. A jak jsem tak pozoroval trať, z velké části zrekonstruovanou, tak jsem si všimnul ne zrovna nepodstatného detailu: Ve zrekonstruovaných úsecích jsou peróny v zastávkách zkrácené na minimum. Je to jistě úspora stavebních nákladů, pro motoráčky, co tu jezdí, to stačí, ale tahle souprava u perónu stojí tak, že mašina a poslední vůz zcela mimo. Tak jsem si říkal, jaký drážní předpis povoluje, aby po trati jezdily s cestujícími soupravy, které jsou výrazně delší než peróny? A jak by se SŽDC a ČD zachovaly, kdyby se cestující třeba z toho posledního vozu při vystupování zranil? Tušíte někdo, jak se tyto stavebně dopravní absurdity a jejich případné důsledky řeší?
02.07.2020 (20:08)
super foto. aj ten ptec sp synátorom vpredu
02.07.2020 (18:24)
Trochu mi to připomíná "naší" Lipenku Pavle.
Akorát Sázavští vodáci jsou nejspíš slušnější než ti smiřující na Vltavu. Nebo v to aspoň doufám :)
Akorát Sázavští vodáci jsou nejspíš slušnější než ti smiřující na Vltavu. Nebo v to aspoň doufám :)
02.07.2020 (19:36)
Ono to bude dost podobné, ale přeci jen je to ze zkušenosti na Sázavě asi o fous lepší. Během letních prázdnin je Vyšší Brod a okolí prakticky neobyvatelné.
Škoda, žes trochu nepočkal, aby bylo vidět, jak maj' lidi vomačkaný kolena.
02.07.2020 (17:13)
Fotografií jsem se snažil vyjádřit atmosféru přes týden relativně klidné lokálky, kde o sezonních víkendech naruší zdejší kolorit rekreační vlaky z Prahy pro výletníky, vodáky a chataře do Horního Posázaví. Tyto vlaky jsou zatím stále vedené klasickou soupravou. Jak lze vidět, na rekreák se rádi přijdou podívat i místní :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko