Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.061-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Novina - Křižany - Datum: 29.10.2016 - Autor: Petr Holub - Zobrazeno: 5249x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jen bych ještě mohl dodat, že údajně nespolehlivá PESA vozila nedávno výlukové soupravy R do UL, a dokonce dvojmo!!!
Další výlukové nasazení, především 754 je na krp v patřičné ds. A veřte, že to píše zaměstnanec ČD, nikoliv sledovač internetu.
Další výlukové nasazení, především 754 je na krp v patřičné ds. A veřte, že to píše zaměstnanec ČD, nikoliv sledovač internetu.
NIcKON: Jestli není lepší, když raději stojí v depu a zůstanou v celku viz http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3630213
04.11.2016 (17:57)
Nickon: Vidiš, přitom by to byly zrovna docela přínosné informace, věcnější než Tvůj původní komentář. Nasazení 754 asi nějakou dobu vydrží.
Dnes opět 754.051 na 1999/6606/6611/6614.
Dnes opět 754.051 na 1999/6606/6611/6614.
Ano, to bez milosti vymaž, ať zde zůstane jen ta tvoje myšlenka, která nemá s realitou nic společného.
Že jsi tím bezdůvodně "napadl" dopravce nebo vůbec PESU, to Tě asi nezajímá? Když bys alespoň byl u zdroje dění nebo měl pramálo s dráhou co do činění, tak OK, ale tohle sem psát?
Především 844 je momentálně jediné vozidlo, které splňuje nejen standardy kvality dnešní doby, ale dokáže využít profil tratě a jezdit dle rychlostníků. Nebo víš o jiném vozidle, které by zde bylo vhodnější?
Každé vozidlo potřebuje servis, takže holt někdy stojí i dva dny. Nadto viz výše, kde píšu o výlukách a o záškolu na 754.
Proč nesmí na DB nemá se spolehlivostí vůbec nic společného, zde bych Tě odkázal na požadavky DB. Bohužel jsme v ČR a neználci (něco jako ty) měli potřebu se ukázat a zároveň ušetřit podniku peníze, takže se tak stalo a bohužel díky této sortě škodičů je vozidlo pro provoz na DB k nepoužití. Hlavní je, že se ušetřilo a bohužel i na bezpečnosti cestujících, cože je průser.
Že jsi tím bezdůvodně "napadl" dopravce nebo vůbec PESU, to Tě asi nezajímá? Když bys alespoň byl u zdroje dění nebo měl pramálo s dráhou co do činění, tak OK, ale tohle sem psát?
Především 844 je momentálně jediné vozidlo, které splňuje nejen standardy kvality dnešní doby, ale dokáže využít profil tratě a jezdit dle rychlostníků. Nebo víš o jiném vozidle, které by zde bylo vhodnější?
Každé vozidlo potřebuje servis, takže holt někdy stojí i dva dny. Nadto viz výše, kde píšu o výlukách a o záškolu na 754.
Proč nesmí na DB nemá se spolehlivostí vůbec nic společného, zde bych Tě odkázal na požadavky DB. Bohužel jsme v ČR a neználci (něco jako ty) měli potřebu se ukázat a zároveň ušetřit podniku peníze, takže se tak stalo a bohužel díky této sortě škodičů je vozidlo pro provoz na DB k nepoužití. Hlavní je, že se ušetřilo a bohužel i na bezpečnosti cestujících, cože je průser.
04.11.2016 (15:54)
Pecka
Nemáš zač, Toníku, Tebe totiž určitě poslouchat nebudu :)
Kdybys je podal jinak, poděkoval bych ti za relevantní doplňující informace. Takto tě po x-té varuji, že pokud budeš i nadále komunikovat podobně konfrontačním způsobem, budeš opět bez milosti mazán.
Kdybys je podal jinak, poděkoval bych ti za relevantní doplňující informace. Takto tě po x-té varuji, že pokud budeš i nadále komunikovat podobně konfrontačním způsobem, budeš opět bez milosti mazán.
Nickon: pokud neznáš souvislosti, nepouštěj se do vlastních úvah a závěrů, děkuji!
Nasazení 754 posledních týdnech bylo jednak díky výlukové činnosti a pak kvůli zácviku nových strojvedoucích.
A proč nemůžou na DB nemá opět se spolehlivostí nic společného, ale jde o výbavu vozidla.
Nasazení 754 posledních týdnech bylo jednak díky výlukové činnosti a pak kvůli zácviku nových strojvedoucích.
A proč nemůžou na DB nemá opět se spolehlivostí nic společného, ale jde o výbavu vozidla.
Jj, "spolehlivost" žraloků je pověstná. Začínám tušit, proč je DB Netz nechce pouštět k sobě.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko