Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.045-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Luka pod Medníkem - Jílové u Prahy (Žampach) - Datum: 1.4.2017 - Szerző: Atomista - Pozn.: Os 9055 - Zobrazeno: 4183x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Antony, máš blbej hardware. Na slušný klávesnici se dá psát i v rozdivočelým Balmu bez syntaktických chyb :--) Kolik žere mašina se dvěma na 100 km záleží dost na tom odkud, kam a kolikrát staví. Velmi přibližný dolní odhad kolik toho sežere získáš, když kinetickou energii jedoucího vlaku podělíš účinností dieslu, elektromotoru a výhřevností nafty. To je každý rozjezd. Pak plus potenciální energie vlaku vytaženého do všech stoupání.
antony ja tyto problémy nemam vzhledem k tomu ze uz mam chrup umely
fotku hodnotim za5* protože ja takovou neumim.jen bych se chtěl zeptat jestli jsou to ty peskovane patra z parsu.
mne by treba zajimala spotreba nafty na 100 km u takove bardotky nebo brejlovce s dvema vagony versus siemens desiro, regioshark, regioshuttle, nebo cokoliv moderniho, noveho, ticheho, klimaztizovaneho, hezkeho :-))) (samozrejme oproti patraku by asi musely soupravy jet dve ale to je vec druha
omlouvam se za chyby ale nejsem u zkousky z cestiny, ale na foru kam pisu pres mobil a jsem rad ze to napr v jedoucim vlaku napisu :-) zkuste v regionove neco napsat, to si tak maximalne vyrazite zuby :-)))
omlouvam se za chyby ale nejsem u zkousky z cestiny, ale na foru kam pisu pres mobil a jsem rad ze to napr v jedoucim vlaku napisu :-) zkuste v regionove neco napsat, to si tak maximalne vyrazite zuby :-)))
Libcha: z ekonomického hlediska je to tak, že získat relevantní informace o ceně provozu typu/stroje taky stojí nějaké peníze a ne vždycky se vyplatí je získávat. No a nějak se to rozhodnout musí.
Libcha: u toho rozhodování jsem nebyl a k jeho odůvodňování nemám kompetenci, ale fakt je, že jak postupně "velké" diesly ČD přicházejí o výkony a vymírají, nemá smysle vedle sebe mít motory 230, 310 a catry (zavedení 750.7 je taky věčné šoto téma). A těch 310 bylo už výrazně míň, než 230 v 754, tak dostaly černého Petra. Nasazovat na pacific 750.7 bych zase za pošetilé považoval já, ty loko toho přes týden moc nenajezdí.
Mě spíš zajímá motivace nasazení 754 místo 749 z hlediska nešotoušsky ekonomického.
Tuším byly K6S310 považované za úspornější a také snáze udržovatelné než K12V230, dokonce se svého času přehazovaly z vyřazených čmeláků do brejlovců...
Není výkon bardotek dostatečný? Sice asi náročná trať, ale dva kočáry a 50km/h...
Nasadit zam 750.7, neřeknu ani slovo, ale tohle mi připadá jako dost blbost.
Tuším byly K6S310 považované za úspornější a také snáze udržovatelné než K12V230, dokonce se svého času přehazovaly z vyřazených čmeláků do brejlovců...
Není výkon bardotek dostatečný? Sice asi náročná trať, ale dva kočáry a 50km/h...
Nasadit zam 750.7, neřeknu ani slovo, ale tohle mi připadá jako dost blbost.
Antony: A nebylo by lepší se nejprve alespoň trochu naučit česky?
Antony, já už si na ty fotky nevzpomenu. Nejsou někde (ty více zajímavé než ty zveřejněné) k vidění? Že by se dalo podívat, jakou zajímavost na nich správci přehlédli. Jestli to není kam vylepit, stačí poslat mně na email (viz info v mém profilu) a já už to vylepím na svůj imgur, aby se i ostatní mohli podívat, o co přicházíme... hm?
trochu mi neni jasny proc kdyz jsem sem dal asi tri fotky z jehly nebo zampachu, tak mi byly zamitnute. pritom jich tu stale hromada (pritom mene zajimavych nez mych) pribyva :-(
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko