..: Fotogalerie - detaily fotografie 753.251-8 :..
 

753.251-8


753.251-8Informace o fotografii:
 - Místo focení: Bakov nad Jizerou
 - Datum: 6.8.1993
 - Autor: sever 
 - Zobrazeno: 6930x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.03.2012 (16:28)  
Jo, tehdy byly brejlovci krásní, co kus to originál :) Btw. 3 roky po pořízení této fotky jsem se narodil :)
02.03.2012 (16:06)  
Krásný vzpomínky na cesty na Mácháč,jo a taky v tomto čase začala probíhat druhá vlna kuponový privatizace škoda.
02.03.2012 (16:00)  
Mašina fotogenická, to se musí uznat.

OT laminát: Napadlo vás někdy, že ten dostatek času čet ve službě byl způsoben neuvěřitelnou přezaměstnaností v ČD (ČSD), kdy na všechno bylo dost lidí a dost času? A taková neefektivita stojí hodně peněz, proto bylo třeba přikročit ke změnám, které často bohužel nevedly ke kýženým výsledkům. Ale to už je jiná historie.
02.03.2012 (15:30)  
laminát: Jen jestli si tu dobu moc neidealizuješ. Já si z dětství pamatuje na vyparáděný brejlovce z trutnovskýho depa, ale taky na ty z Hradce Králové, kde leckdy pomalu nebylo poznat, že jsou červený. O katastrofální úrovni interiéru vlaků asi netřeba mluvit.
02.03.2012 (15:22)  
Thingie, Jim, laminát: já myslím, že mluvíte každý o něčem úplně jiném. Že jezdí vlaky častějc a v jiné struktuře, to je hlavně dílo ministerstva dopravy a krajů, které to z (kapes nás všech) financují, ne ČD.

Schválně se podívejte, co dělá tuhle fotku tak výjimečnou. Je to brejlovec v unifiku s pár zelenýma vagonama a hloučkem lidí na konci? Nene. Jsou to ty serepetičky a hrdost, která vyzařuje z mašiny. Tohohle se dosáhne tím, když berou zaměstnanci práci i jinak než jen jako výdělek. A co dělají současné ČD? Říká strojvedoucím, že mašiny jsou majetek vedení a že oni jsou tu od toho, aby drželi hubu a krok.
02.03.2012 (15:17)  
thingie: Z hlediska typu nástupiště je jistě nízký pískový peron fotogeničtější, praktický pro nástup a výstup ovšemže ne. Nelze však spojovat rozdíl v pokroku stavby nástupišť automaticky s tím, že vše nové je jen lepší... Bohužel, dnes se pod rouškou (někdy až absurdní) modernizace a papírových úspor často zbytečně mrhá jinak lépe využitelnými financemi...
registrovaný uživatel Jim  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
02.03.2012 (15:08)  
Jenže ta 854+954 jede každy dvě hodiny a ne 3x denně. Hold je jiná doba, a kdybychom furt naříkali ,jak je super to co bylo, tak jezdíme s koňma.
registrovaný uživatel thingie  mail  
Počet komentářů uživatele117 »fotek 0
02.03.2012 (14:42)  
Z fotky to je taky doba kdy cestující vystupují z vysokého UIC-Y vozu do bahna pár cm nad temenem kolejnice a přelézají další staniční koleje k nádražní budově. Pokud je to to nejlepší a „v pořádku“, tak… achjo.
02.03.2012 (13:00)  
Velmi pěkný záběr! Fotka o období, kdy byl svět ještě v pořádku. Lokomotivní čety se vzorně staraly o své přidělené stroje, cestujících bylo dost. Tento brejlovec patřil z těch českolipských k nejhezčím. Čety měly dostatek času ve službě na údržbu i menší opravy svých lokomotiv a podle toho to taky vypadalo. Byla zde určitá hrdost pokračující z dob parního provozu, která byla násilně pozdějšími "odborníky" - vládci ČD zadupána a důsledky vidíme dnes na každém kroku. Když to srovnáme s dnešním stavem, kdy vlivem od té doby rozsáhlých změn jak ve společnosti, tak na železnici jede místo takovéhoto vlaku 854 + 954 (nesmyslnou abecedu v označení řídícího vozu, které nikdo stejně nerozumí zde neuvádím), je člověku až smutno.
02.03.2012 (12:10)  
Fotka z asi nejlepšího období ČD.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko