..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.701-5 :..
 

750.701-5


750.701-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Příbram - Milín
 - Datum: 17.1.2011
 - Autor: xfilipís 
 - Zobrazeno: 10262x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
18.01.2011 (22:59)  
Moc pěkná fotka, taková osvěžující. Určitě zaujala.

Nemůžu si odpustit ohledně toho najbrta když už se zde diskutuje - Proč zde vypadá celkem dobře: loko i vagóny právě vyjely z laku a jsou dokonale čisté; předchozí zbarvení os.vozů s pouze jedním odstínem vyblitě zelené bylo horší než najbrt a to už v době vzniku; je to prostě novinka, aspoň nějaká, tak osvěží. Jinak na soupravě ze 3 vozidel skutečně vyniká ten cirkus (to ostatně nenápadně kritizoval i manažer ČD pro unifik), celomodrý půlený vůz je navíc naprosto nelogický. Najbrt 2 na brejlovci je sice podstatně praktičtější než první verze, ale je to prostě baravně brutálně nevyvážené...

Autorovi pěkné fotky se omlouvám za OT.
18.01.2011 (22:17)  
Nátěr jak natěr, ale ten návrh je prostě totálně mimo. Šité hodně horkou jehlou, tohle by snad neuplácalo ani dítě ve školce. Jde vidět, že Soudruzi ten návrh dělali tak leda na modelu 380 ČD, kde by ten klín odpovídal zkosení rámu, ale pro ostatní vozidla - nepoužitelné. Vždyť už jenom to přizpůsobení tvarům brejlovce (otočené klíny) je taková improvizace.
18.01.2011 (22:03)  
Neonym: Výkon je vyšší kvůli topnýmu alternátoru... To se spíš zeptej, proč se tyhle mašiny rekonstruovaly pro tak nesmyslnej účel - ježdění dafacto sólo sem a tam.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
Počet komentářů uživatele106 »fotek 0
18.01.2011 (21:59)  
Barvy se mi líbí, jen nevím, na co se zvyšoval výkon, když to tahá 2 vagony:(
18.01.2011 (21:57)  
Já vám nevím, ale když kupříkladu vedle sebe postavím dva orchestriony jeden ve starém nátěru a druhý v novém tak ten v novém vypadá na první pohled svěžejší.
18.01.2011 (21:53)  
Fotka pěkná, to v každém případě, ale ten unifik... Stále je to degradace československého průmyslového designu. To ten unifik na fotkách níž (853 a 753) tomu slušel o kousek víc. V.
18.01.2011 (21:53)  
Pánové dosud na sebe u ČD nenavazovalo skoro nic jezdilo to jako barevný cirkus a teď je snaha sladit se barevně ne kvůli navazování v té barvě je korporátní identita.
18.01.2011 (21:47)  
Hrůza, jako když kopne člověk do drnu, nátěry na sebe nenavazují, hlavně mezi vozem (B?) a lokomotivou, mezi vozy to ještě i jde díky tmavěmodré lince a navíc jsou nátěry příšerně chladné
18.01.2011 (21:44)  
Mnooo vypada to velice hezky ten Najbrt já si myslím, tedy z vlastních zkušeností, že i v kožence v najbrtu se jede jaksi líp:-) Prostě barva pozitivně působí.
18.01.2011 (21:32)  
Tady nabízím tapetu na plochu téhle mašinky kdo by měl zájem ;)
http://www.engines.wu.cz/7507/wall.htm
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko