..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.701-5 :..
 

750.701-5


750.701-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Příbram - Milín
 - Datum: 17.1.2011
 - Autor: xfilipís 
 - Zobrazeno: 10261x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
19.01.2011 (1:22)  
Drahoši, je pak ale otázka, co chceš na té fotce z Loun diskutovat. Tady si lidi zanadávají na modrou – což se dalo čekat.
19.01.2011 (1:01)  
Martin Grill: Souhlasím, zachoval bych původní křivky, ale v najbrťáckých barvách. A taky bych na ten najbrt udělal víc variací, např. aby jedna lokomotiva měla horní část tmavě modrou a spodní světle modrou, a mezi tím bílý blesk, a druhá lokomotiva by měla horní část taky tmavě modrou, ale spodní bílou a světle modrý blesk. Ta barevná kombinace se mi líbí, ale mohl si s tím pan Aleš Najbrt více pohrát.
19.01.2011 (0:22)  
Teď něco napíšu jak to vidím a jak to cítím a klidně mě veřejně lynčujte:Někdy si říkám,jestli má vůbec cenu se tady o něco snažit.Tady se všichni můžou po..at z fotky dvouvozovýho rychlíku v čele z nejhůř zprzněnou lokomotivou jakou lidstvo pamatuje.Počet komentářů za chvíli zahltí kapacitu webu a ti největší nadšenci si zřejmě neuvědumují,že zanedlouho tu budou fotky jenom takovýho humusu...pak budou možná vzpomínat na doby,kdy ny ČD byly k vidění pěkný barevný lokomotivy...ale to už jim bude prd platný.
O něco níže foto BBvK z doby,kdy mašiny zářily čistotou a chlapi na nich dřeli ve dne v noci očividně zaujme sotva polovinu zájemců...
Fakt nevím...
registrovaný uživatel Téoz  mail  
Počet komentářů uživatele48 »fotek 0
19.01.2011 (0:16)  
19.01.2011 (0:11)  
Fotka je to krásná. Korporátní lak je pořád cirkus. Nenavazují pruhy a lokomotiva, jako by nepatřila k soupravě. No a smrtící ránu tomu dodává ten modrej služebák... To je katastrofa stejně jako ta bílá hospoda...
registrovaný uživatel Téoz  mail  
Počet komentářů uživatele48 »fotek 0
19.01.2011 (0:08)  
Počkejme si, až bude najbrťáckých souprav více..vždyť většina vlaků bude loko+stejné vozy (případně třeba s jednou úschovou během přepravy) a jen zatraceně málo bude těch souprav typu Šírava, Excelsior a Slovakia.. kde stejně většinou jede víc stejných typů vozů za sebou.
Možná větší problém bude, když v soupravě bude Blonski ZSSK a Najbrt ČD, to pak budou červeno-modří slovensko-čeští bratři :D
registrovaný uživatel vbica 
Počet komentářů uživatele18 »fotek 0
18.01.2011 (23:30)  
Moc pěkné. Ty barvy ladí. Na druhou stranu, když si vezmu, že třeba na Ex 354 je k těmto dvěma typům barevného schématu vagonů ještě bílé ARmpee, tak už mi ta souprava přijde trochu nekorporátní... to je však věc názoru. ale už na sjednocování barevného schématu obytných a jídelních vozů se ukazuje, že dát každému typu vozu jiné barevné schéma nebyl ten nejlepší nápad a kdoví, jak to s barevnými schématy jednotlivých typů vozů bude pokračovat...
18.01.2011 (23:13)  
Ty barvy by nebyly problém samy o sobě, docela se mi kombinace líbí...

Problém na železnici ve "špinavých obdobích" roku vždy bude ta velmi světle šedá ("bílá"). O tom jsem se na podzim na vlastní oči přesvědčil dokonce ve švýcarsku...
18.01.2011 (23:08)  
Ach jo, na tohle se bude špatně zvykat...
Oku to moc nelahodí, ještě jídelňák, lůžko a modrej cirkus na kolejích. Alespoň kdyby ty vozy k sobě ladily, vždyť by to vypadalo moc dobře.
18.01.2011 (23:01)  
Celý problém najbrtu spočívá v tom, že nectí tvary lokomotiv, na kterých se v minulém půlstoletí vyřádil nejeden průmyslový výtvarník. Ty barvy by nebyly problém samy o sobě, docela se mi kombinace líbí... Ale proč prostě nebylo možné jen přemalovat současná schémata? Místo toho nám do hlavy valí ty svoje klíny... ;o)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko