Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
T 466.0286 + T 435.0108 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Borač - Štěpánovice - GPS: 49°23'58.977"N, 16°22'0.488"E » - Datum: 2.7.2010 - Autor: redbird - Zobrazeno: 3012x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rabín: Tak někdy v roce cca 86-87 (přesně už to nevim) jezdila taková přípřež na sobotním dopoledním vlaku Prostějov- Chornice
13.11.2010 (20:42)
Rabín: Třeba na trati Rbk - Nbk. Pilštyci na osobácích, hektoři na Mn do Nového Boru nebo Jestřebí (pískovna) a zpátky to občas přijelo bez zátěže na závěsu či přípřeži.
Pavle nevím, bavili jsme se s Tomem Kubovcem, páč jsem se právě vrátil ze Švýcarska. :o)
13.11.2010 (12:34)
Myslím že suveréně poslední přijel právě Martin s Kubou:)
Martin Grill: nevím zda jsi měl ruce v kapsách, já měl oko na hledáčku. Avšak všade kolem bylo slyšet intenzivní cvakání zrcátek. Bylo nás na fleku 15 - 20 my přijeli nejspíš poslední. Za chvíli to jelo. :o)
13.11.2010 (11:54)
Rabín: Přiznám se že nevím. V té době (1975) jsem měl jiné koníčky. Věci kolem dráhy mě tehdá neoslovovaly. Pouze jsem si začal uvědomovat že když jedu vlakem tak nějak ubývají parní lokomotivy, na které jsem byl z dob dětství zvyklý. Byla to doba pomalého konce parní trakce.
Zajímavá přípřež netradičních lokomotiv. Mohla přípřež T466.0 a T435.0 někdy někde za provozu nastat? A nadto na osobním vlaku? Sám si podobné přípřeže občas vybavuji z Prahy-Vršovic do Modřan (někdy ještě o něco bizarnější, třeba T466.0+434.2 v obráceném postavení) na podzim 1975, ale to byly s vlaky s řepou do modřanského cukrovaru a ne osobní doprava...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko