..: Galerie - Daten des Bildes 650.003-7 :..
 

650.003-7


650.003-7Informace o fotografii:
 - Ort: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 5.4.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 8624x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.03.2015 (10:06)  
Ad výzbroj na střeše: Myslím, že původně tam měly být nějaké kryty, ale v rámci optimalizace hmotnosti a nákladů na ně nedošlo. Ono to totiž nejsou jen kryty, ale i jejich upevnění na střechu tak, aby nevytvářely hluk (což tu v diskuzi rovněž padlo) a to může ve finále být pěkných pár kilo a tisíců navíc.

Zpětná zrcátka u aut se tvarují nejen na aerodynamiku, ale např. i s ohledem na možnost případného zachycení oděvu při kolizi s osobou (stejně jako např. kliky dveří) ;-)
10.03.2015 (8:14)  
Ad výzbroj na střeše:
Sice to nebude z hlediska aerodynamiky úplně optimální, ale zas takovej průšvih to taky není. A jak bylo řečeno, "normální cestující" to vidí obvykle ve stanici z nástupiště, takže s tím žádný estetický problém nemívá. Možná bude něco pravdy i na tom, že s ohledem na modularitu vozidla by bylo nutné pro každou variantu vymýšlet nové dekly. Hlavně, že je to pro údržbu přístupné a nedrží se tam sníh, voda a listí. Mimochodem třeba Siemens to má na Desiru ML řešené prakticky stejně:
http://www.siemens.com/press/en/presspicture/?press=/en/presspicture/2008/mobility/sots200804-02.htm

Ad JiP:
...od tech krabic take vznika nejenom aerodynamicky odpor, ale take aerodynamicky hluk...
No nevím, výraznější aerodynamický hluk vzniká až při rychlostech podstatně vyšších. A řekl bych, že u těch aut to budou řešit spíš s ohledem na ten aerodynamický odpor, protože jinde už tam tak nějak není v oblasti snižování spotřeby paliva na co sáhnout...
09.03.2015 (21:55)  
Jestli můžu něco přidat k plechům na střeše tak se tady docela divim, že to tam nešlo, když promiňte tramvaj 15T to má zakryto a taky má kontejnery na střeše. viz.: http://www.ceskenoviny.cz/tema/index_img.php?id=140878
09.03.2015 (21:17)  
Zdravím. Před vlakem v kolejišti jsou nějaké dvě krabice. To je AVV? Nebo co to tam má za význam?
09.03.2015 (21:32)  


Zdravím, myslím že to budou balízi ETCS.
09.03.2015 (17:27)  
Fotka pěkná a dík nevšední sestavě vozidel zajímavá. I když jinak taková tradiční a standardní "okruhovka". Ale každopádně díky za ty téměř pravidelné fotoreportáže ze ŽZO. Ne každý se tam může dostat a sledovat, co tam zrovna jezdí.
Neodpustím si ale taky "rejpnutí" na téma estetika:
Jak ten dyzajn působí a proč tohle řešení možná asi musí být zrovna takové, to už tu zaznělo, ale stejně - už když jsem prvně viděl pantéra, tak mě to dosti šoklo. Z větší vzdálenosti... čelo elefanta, ale pak jako když to první patro někdo uřízne flexkou, jen střeva zůstanou čouhat. Naštěstí to většina cestujících (na rozdíl od šoutoušů) uvidi jen ve stanici a zblízka a z podhledu, tak si toho asi tak nevšimnou. Ale z mého pohledu - kovošrot na kolečkách... :-(
09.03.2015 (21:35)  


Díky, okruh je zajímavý spíše tím co na něm jezdí, ale třeba dle počtu zobrazení fotek z něj, je aspoň většina fotek zajímavá.
Ono také spousta mojích návštěv skončí neúspěchem, kdy po okruhu zrovna nic nejezdí nebo zkrátka mají třeba technologickou pauzu a pár hodin prostojí ve stanici bez pohybu. Naštestí to mám opravdu blízko, jinak bych asi nablind nejezdil :)
09.03.2015 (11:12)  
Kdyz tak koukam fotku, tak si rikam, jestli bedny nejsou i dani za modularitu. Kdyz se podivate na prvni vuz, tak tam je zaplnena cela skoro cela strecha, jedina vetsi "dira" je pro sberac. A na ostatnich proste nektere bedny chybi...
09.03.2015 (8:54)  
JiP: troufnu si říct, že nejsi první, koho otázka zaplechování výzbroje na panterech napadla, jistě to řešili i jejich konstruktéři. Absence plechů nebude jejich rozmar, ale bude mít nějaký hlubší důvod. Chlazení už bylo zmíněno, dále se říkávalo cosi o boji s hmotností. Pár plechů z celého vagonu nebude kritických, ale že by se bylo na nějaké hraniční hodnotě? Pak se hodí každé kilo.
Registrierter Benutzer PROST  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1220 »fotek 0
09.03.2015 (8:30)  
Parádní vychytávka.
09.03.2015 (7:33)  
Taky si myslim, že ty krabice na střeše jsou strašná blbost. A to zejména s ohledem na jejich výdrž. Co se stane se střechou 50 let starého vozu? Nic, jen stačí natřít. Tohle bude už po 20 letech různě rezavé, až budou krabice odlítávat...
Registrierter Benutzer JiP 
Anzahl der geschriebenen Kommentare95 »fotek 0
09.03.2015 (2:41)  
Tim ze by se vytahly alespon plechy na uroven krabic po delce vozu se pristup nezhorsi, aerodynamika a estetika zlepsi. Nebo proc ty bedny nemaji alespon nejake skoseni ve smeru jizdy, to snad tak zasadni konstrukcni ani financni problem nebude. Mimochodem od tech krabic take vznika nejenom aerodynamicky odpor, ale take aerodynamicky hluk ! A tento hluk neni do rychlosti 160 km snad ani tak zasadni problem pro okoli, ale rozhodne uz je vyznamny z pohledu hluku uvnitr samotneho vozidla. A mam nejednu zkusenost kdy uvolnene plechy na podobnych krabicich, ktere jsou mimochodem dost mechanicky namahany, pri vyssich rychlostech vybrovaly a vselijak klepaly, coz se dost projevilo na hlukove pohode uvnitr vozidla. Je zajimave, ze napr u automobilu se resi i tvar zpetnych zrcatek prave i z pohledu aerodynamickeho hluku a tady nevadi takove "bedneni" a pritom se ta souprava bude pohybovat rychleji, nez je povoleno na dalnici automobilum.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko