Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
475.179 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Skovice - Datum: 21.7.2018 - Autor: Chary - Zobrazeno: 5056x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
to Dale Cooper: Odbočka do Vrd vychází z opačného zhlaví. Osobní doprava je zastavena, ale nákladní je doposud v provozu.
Viz zde: http://www.pshzd.cz/akt_vrdy.html
Viz zde: http://www.pshzd.cz/akt_vrdy.html
Nemohu se ubránit pocitu, že kompozice na výšku s ořezem vlevo by tomu mohla slušet více.
Trojcestná výhybka je běžně pojížděna, užívána například v DKV Olomouc.
Efektivní využití nadhledu pro zachycení této výhybky.
Trojcestná výhybka je běžně pojížděna, užívána například v DKV Olomouc.
Efektivní využití nadhledu pro zachycení této výhybky.
31.07.2018 (15:35)
Z této stanice vedla odbočka do Vrd, čili trať 23h. Jízdní řád 1963/64 již ale uvádí "Doprava toho času zastavena".
Tak jestli ty výhybky nejsou pozůstatkem této odbočky.
Tak jestli ty výhybky nejsou pozůstatkem této odbočky.
Tady se poněkud míjejí terminologie "velké dráhy" a tramvajova. Uspořádání jako na snímku, tedy dva prestavniky a tři srdcovky, se na tramvajove síti používá běžně, ale neříká se mu trojcestna výhybka.
To Chary: Vámi uváděná křižovatka u Národního divadla rozhodně není tvořena trojcestnou výhybkou. Ty už v Praze dááávno nejsou. Jedná se o dvě za sebou umístěné výhybky. První pro odbočení od ND vpravo směr Staroměstská, druhá pro odbočení od ND vlevo směr Jiráskovo nám.
Takovouto výhybku mají i v Zubrnicích (i když tam asi původně nebyla). U tramvají je podobné uspořádání běžné s ohledem na konstrukci jejich výhybek, ale v minulosti se šlo ještě dál - tramvajová trojcestná výhybka měla dva paralelní jazyky přiléhající vzájemně na sebe, trochu mi to připomíná listování v knize. Dnes už takové v Praze ale nejsou.
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2011021601
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2011021601
Ano, hned z hlavy mě napadá Národní - Smetanovo nábřeží / Most Legií.
Zde je ta trojcestná výměna v Uhřicích.
https://mapy.cz/letecka?x=16.9636306&y=49.0224321&z=20&pano=1&pid=1950062&yaw=1.696&fov=1.257
https://mapy.cz/letecka?x=16.9636306&y=49.0224321&z=20&pano=1&pid=1950062&yaw=1.696&fov=1.257
Stoupa: když se ta citove neutrální zastavbova delka preformuluje jako "nižší náklady na výkup pozemků" nebo "větší uzitna delka kolejí na omezeném pozemku", dává to smysl. Taky bych za tím nic jiného nehledal.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko