..: Fotogalerie - detaily fotografie 475.179 :..
 

475.179


475.179Informace o fotografii:
 - Místo focení: Skovice
 - Datum: 21.7.2018
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5067x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
31.07.2018 (16:03)  
to Dale Cooper: Odbočka do Vrd vychází z opačného zhlaví. Osobní doprava je zastavena, ale nákladní je doposud v provozu.

Viz zde: http://www.pshzd.cz/akt_vrdy.html
31.07.2018 (15:59)  
Nemohu se ubránit pocitu, že kompozice na výšku s ořezem vlevo by tomu mohla slušet více.
Trojcestná výhybka je běžně pojížděna, užívána například v DKV Olomouc.
Efektivní využití nadhledu pro zachycení této výhybky.
31.07.2018 (15:35)  
Z této stanice vedla odbočka do Vrd, čili trať 23h. Jízdní řád 1963/64 již ale uvádí "Doprava toho času zastavena".
Tak jestli ty výhybky nejsou pozůstatkem této odbočky.
31.07.2018 (12:36)  
Tady se poněkud míjejí terminologie "velké dráhy" a tramvajova. Uspořádání jako na snímku, tedy dva prestavniky a tři srdcovky, se na tramvajove síti používá běžně, ale neříká se mu trojcestna výhybka.
31.07.2018 (10:43)  
To Chary: Vámi uváděná křižovatka u Národního divadla rozhodně není tvořena trojcestnou výhybkou. Ty už v Praze dááávno nejsou. Jedná se o dvě za sebou umístěné výhybky. První pro odbočení od ND vpravo směr Staroměstská, druhá pro odbočení od ND vlevo směr Jiráskovo nám.
registrovaný uživatel JirkaR 
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
31.07.2018 (9:36)  
Takovouto výhybku mají i v Zubrnicích (i když tam asi původně nebyla). U tramvají je podobné uspořádání běžné s ohledem na konstrukci jejich výhybek, ale v minulosti se šlo ještě dál - tramvajová trojcestná výhybka měla dva paralelní jazyky přiléhající vzájemně na sebe, trochu mi to připomíná listování v knize. Dnes už takové v Praze ale nejsou.
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2011021601
31.07.2018 (0:51)  
Ano, hned z hlavy mě napadá Národní - Smetanovo nábřeží / Most Legií.
31.07.2018 (0:21)  
Nepoužívá se něco podobného i na tramvajových tratích?
30.07.2018 (23:25)  
30.07.2018 (22:58)  
Stoupa: když se ta citove neutrální zastavbova delka preformuluje jako "nižší náklady na výkup pozemků" nebo "větší uzitna delka kolejí na omezeném pozemku", dává to smysl. Taky bych za tím nic jiného nehledal.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko