..: Fotogaléria - detaily fotografie 380.002-6 :..
 

380.002-6


380.002-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Osek nad Bečvou - Lipník nad Bečvou
 - Datum: 12.4.2014
 - Szerző: Jan Jaroš 
 - Zobrazeno: 5284x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
10.01.2015 (8:53)  
mira: pokud se nepletu Vídeň, Budapešť, Žilina.
09.01.2015 (21:39)  
Kam az zajizdi 380ky do Rakouska? Nebo se meni v Breclavi?
edit: a obecne, kam vlastne jezdi mimo hranice CR?
08.01.2015 (21:01)  
Bohužel jsem musel o rozdílu mezi ČD a SŽDC minulý rok poučovat i učitele na gymnáziu...(!!!) 11 let po rozdělení, 11 let učil totální hloupost. A ještě nám cpal do hlav, že dieselelektrická lokomotiva jezdí jak na naftu, tak na elektřinu z trolejí.
08.01.2015 (17:15)  
Vím, o čem mluvím. Ale je vás na mě víc, takže to evidentně nebylo poznat. Moje chyba; snad jsem nikoho nenaštval příliš.
A Chary, díky. Slovo železnice opráším a zařadím do svého slovníku. Bez ironie, leželo někde v koutě, a zrovna se mohlo hodit.
08.01.2015 (15:41)  
Ale vybere. Stačí prostě třeba napsat "železnice". Železnice je všechno. Ekonomika provozu železnice, trasování a rekonstrukce železničních tratí atp. Pokud se teda bavíme o železnici jako oboru dopravy.

Není přeci nutno vypisovat všechny majitele (správce) tratí, že máme JHMD, ŽD a kdoví co, ale pokud jde skutečně buď o infrastrukturu nebo o dopravce, tak tam si to plést, to je takové... "já se rád pohádám". Takové.

Já se nechci hádat. Já chci diskutovat. S lidmi, kteří vědí, o čem mluví.

Plést si ČD a SŽDC, tomu se na novinkách nedivím ani za mák. Ale na železničním webu...
08.01.2015 (15:09)  
Woky
Když to si jeden nevybere. Buď můžu rozepsat celý systém majitelů drah, jednotlivých dopravců a jejich vztahů včetně konstatování, že pro tratě, po kterých jezdí Pendolino, moje teze "Letité křápy na rozbitých tratích" vlastně tak úplně neplatí, a příspěvek bude ještě daleko delší a nudnější, než byl a bude v něm spousta chyb a pokud to snad někdo začne číst, v půlce to vzdá, protože "to všichni vědí".
Nebo můžu použít zkratku (ČD; staré křápy; dotace) a napsat že je to zkratka, a pak si stejně přečtu, že tomu nerozumím.
Věcně vzato: samozřejmě, že je potřeba udělat analýzu, co se vyplatí, ale kurnik šopa - když je výsledkem analýzy ztráta několik tisíc ročně na cestujícího jen u ČD a další docela slušné peníze připlácené dopravcům k jízdenkám, tak je někde něco špatně, protože se provozuje škaredě neekonomická věc, i když přiznám bez mučení, že nemám představu, jestli je SŽDC s výdělkem z provozu vlaků (včetně dotovaných) aspoň na nule.
A nepište mi, že řeč je o koridorech a ne o vlacích. Koridory se dělají pro vlaky, takže řeč o vlacích je.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
08.01.2015 (13:36)  
Lapil: ...Já mám proti ČD kdeco,... A co má společného ČD a výstavba/rekonstrukce tratí?! Sám sebe jste usvědčil z neznalosti.

D...CZ: Tady je potřeba vždy udělat analýzu, jak rozsáhlá investice se kde vyplatí. Nejen finančně, ale i další vlivy (když někomu zaberete kus pole je to jiné, než když mu zbouráte dům). IV.koridor, který zmiňujete "se dá nazvat tou správnou cestou" z toho důvodu, že úpravy původní tratě by byly tak nákladné, že už se ve velké části trati vyplatí novostavba. Na rozdíl od původních dvoukolejných tratí, ze kterých se vycházelo na většině ostatních úseků koridorů, tam ta optimalizace zase tak nákladná není.
08.01.2015 (11:14)  
Kolega DannyfromCZ je určitě držitelem majoritních balíků ve stavebních společnostech, jež by byly zainteresovány do demolice zástavby, přes něž by kýžená přeložka vedla.
08.01.2015 (10:06)  
Co se rychlosti týká... Já mám proti ČD kdeco, a zrovna tady bych se s leckým občas rád pohádal na téma ekonomika dopravy (teď ne, prosím), ale mám v živé paměti, jak se řešil "zločin" rekonstrukce na 160km/h někde mezi Pardubicemi a Chocní, že prej by stačilo a původně bylo navrženo 140km/h. A teď jsme navíc už pár let v situaci, kdy nejsou peníze ani na bílé čáry na silnicích (a dluh stále stoupá, ať se Babiš a Evropská komise nebo kdo to má pod palcem tváří jakkoliv), natož na velkorysé rekonstrukce železnic. Přesněji: na rekonstrukce považované za velkorysé málem před čtvrt stoletím.
Takže sám za sebe jsem rád, že "to" jezdí a topí (někdy i dostatečně), i když tak úplně nechápu, že se třicet let, ne-li půl století staré hajtry na rozflákaných kolejích musí těžce dotovat. Což jsem hodně zjednodušil, možná natolik, že to ani není pravda.
Já bych rád jezdil pendolinem, stejně jako bych rád svoji letitou Feldu vyměnil za něco novějšího (míněno auto, nikoliv žena), ale nějak se neodvažuju chtít, aby mi to zaplatili lidé, kteří mají zase svých starostí dost a půlka z nich je na tom s penězma hůř než já.
A ještě si dovolím popřát šťastný nový rok a upozornit, že - přestože jsem se tu právě projevil mírně zapškle - vím, že ke spokojenému životu přispívají napulírované vysokorychlostní železnice jen nepatrným dílem. Aneb jak píše Karel Čapek v Obrázcích ze Španělska: Není nic nudnějšího, než transevropský expres zevnitř.
registrovaný uživatel DannyfromCZ  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
08.01.2015 (2:33)  
Jak co asi přibližovat...v tomto případě není problém dělat přeložky na danou rychlost. Jenže halt dělat reko na původním tělese a zvýšit tak rychlost o 10 km/h...to je teda progres. A co si máme povídat v současnosti...Ústí - Choceň taky nebude žádný terno a Praha - Beroun...tam se bude ještě za 30 let jezdit kolem Berounky. Snad jedině tunel Chlum a reko 4 koridor od Benešova dolů se dá nazvat tou správnou cestou...rozestavěná estakáda za Chotovinama vypadá velmi hezky.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko