..: Galerie - Daten des Bildes 362.010-1 :..
 

362.010-1


362.010-1Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Brunovce - Považany
 - Datum: 2.8.2012
 - Autor: Marcel Gajar  Neues Email senden
 - Bem.: R 705 Turiec
 - Zobrazeno: 2736x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registrierter Benutzer eurostar  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare367 »fotek 0
10.08.2012 (23:13)  
Jip:

Tiez som nazoru, ze autoblok sa mal ponechat minimalne do dokoncenia modernizacie bratislavskeho uzla /rok 2020???/. Takto totiz novy koridor predstavuje akysi zvlastny ostrov po ktorom moze behat vsetko mozne zahranicne s etcs, akurat, ze sa to tam nema ako dostat. Proste zle nacasovanie a minute peniaze, ktore sa mohli pouzit na nieco prioritnejsie.

Tych goril s ETCS uz je daleko viac ako dve. Myslim ze skoro vsetky uz ho maju dosadeny, urcite drtiva vecsina. A to je dalsia nehospodarnost pretoze gorily musia tahat aj ECcka, a tam ETCS nevyuziju. Dalsia vec, rychliky na koridore si limitovane 120tkou kvoli sprachnivelym Beckam, ktorych je znova na kazdom jednom rychliku pozehnane hlavne vdaka tomu, ze polka modernizovanych voznov ZSSK po novom grafikone jazdi na Ex vlakoch zo Ziliny do Prahy a prakticky zaistuje vnutrostatnu dopravu v Cechach. Takze aj ked rychlik taha zrovna ETCS gorila, rychlejsie ist nemoze kvoli Beckam. ETCS ma zabudoveny aj nova rada lokomotiv 361, ktorych bude coskoro 15. A tiez 2 nove 381tky.

S tou 200tkou v buducnosti to tiez nebude jednoduche, nakolko sice novy usek ma vsade mimourovnove nadjazdy ale: nad 160 km/h budu moct v zakrutach jazdit len naklapacie supravy. Trat je totiz projektovana pre konvecne supravy na 160 a len vyhladovo rata s 200. Naviac su na nej dokonca aj rychlostne obmedzenia, Trnava 100, esicko pred Leopoldovom 140, Piestany 150. Hlavnym problemom vraj su parametre nastupist, ktore neumoznuju rychlejsiu jazdu naklapacich jednotiek a museli by sa znovu prestavat.
10.08.2012 (11:58)  
V souvislostí s výstavbou slovenských koridorů mě napadlo - proč byl na trati 127 Žilina - Mosty u Jablunkova zrealizován pouze úsek Žilina (mimo) - Krásno nad Kysucou (včetně)? Na zbývajícím úseku Krásno nad Kysucou - Čadca - státní hranice ČR to vypadá, že se ještě ani nekoplo, přitom na české straně je buď hotovo, nebo jsou stavební práce v plném proudu.
Registrierter Benutzer JiP 
Anzahl der geschriebenen Kommentare95 »fotek 0
10.08.2012 (9:59)  
To eurostar: nejen ze jde vystavba pomalu, ale i vlaky jezdi po novych usecich zalostne pomalu - pouze 120km/h. A to bych videl jeste jako vetsi problem. Jedina vyjimka jsou snad jen 2 upravene gorily (160) a jedno eso (140) pro evropsky zabezpecovac. Problem je ze byl odstranen autoblok. V CR kdejaky rychlik muze jet aspon tech 140. Na druhou stranu, a je to videt i z te fotky, slovenske koridory se stavi opravdu velkoryse a od zakladu, takze jednou 200km/h bude jenom lusknuti prstem-to je zase problem u tech ceskych.
09.08.2012 (22:47)  
Akurát pridali na vedľajšom webe aktuálne fotografie zo spomínaných úsekov pre zvedavcov. :) >>>> http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230395&kat=7&najdi=630629&n#630629
Registrierter Benutzer eurostar  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare367 »fotek 0
09.08.2012 (19:37)  
Momentálny stav: Otvorený tunel Turecký vrch pri NMnV, zatiaľ len jedna koľaj, na jeseň by mal by mala byť hotová aj druhá, čo bude znamenať kompletné dokončenie cca 120 km úseku BA Rača - Zlatovce /časť Trenčín/. Súbežne prebieha modernizácia stanice Tn.Teplá a celého úseku Tn Teplá - Beluša, ktorý je hotový tak na 70 percent. Tento úsek je náročný nakoľko sa jedná o jednu z najhustejšie obývaných oblastí Slovenska a samozrejme veľkej koncentrácie staníc. Ďaľší náročný úsek Zlatovce - Trenčín - Tn. Teplá, nad ktorým je veľký otáznik či sa vôbec niekedy zrealizuje. Z roka na rok sa to odkladá kvôli peniazom, ktoré pritom z 80 percent poskytne EU a najnovšie kvôli súdnym sporom medzi konkurečnými staviteľskými firmami. Zmodernizovaný je aj úsek Žilina - Krásno nad Kysucou. Ide to proste celé veľmi žalostným tempom.
09.08.2012 (17:37)  
Mohu se zeptat, jaké úseky slovenských koridorů jsou již hotové? Děkuji.
09.08.2012 (18:00)  


Presne nedokážem odpovedať, pretože 100% je hotový akurát tak BA-Nové Mesto nad Váhom, dalej sa stále prevádza rekonštrukcia, neviem aký je momentálny stav :-)

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko