..: Fotogalerie - detaily fotografie 362.011-9 :..
 

362.011-9


362.011-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Valy u Přelouče - Pardubice-Opočínek
 - Datum: 9.4.2012
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6651x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.04.2012 (21:15)  
Martin Hochman:
S 362 se dají jízdní doby EC Brno-Praha sjet v pohodě ještě s mírným krácením.
Jizni doba Praha-Brno se stiha, s tim problem neni.
Problem je spis to, ze rada 362 nemuze do Madarska. V praxi se to resi tak, ze Budapest->Blava jede 350, v Blave se prepraha na 362, ktera potom pokracuje dal do Prahy. Vysledkem je, ze to do Breclavy dojede vzycky s +5-10min. To se prenasi na pripoje Breclav-Bohumin, rozhazuje to primestske vlaky okolo Brna apod.
24.04.2012 (20:43)  
to Martin Hochman - ani potvrdit ani vyvratit to neviem, ale osobne pochybujem ze by malo nasadzovanie Goril na BA-ZA nieco s nejakou penalizaciou. Jednak by ZSSK musela penalizovat sama seba (kedze loko patria jej) a po dalsie IC vlaky ktore jedine su pocitane na jazdnu dobu s loko Vmax 160 km/hod prevadzkuje ZSSK na vlastne triko, lebo stat ich od minuleho roku prestal dotovat. Tiez netreba zabudat ze Gorily co mozu do CR nemozu mat ETCS a tie co su pouzivane na IC BA-KE musia to ETCS mat ak chcu ist viac ako 120 km/hod. Inac ze CD platia horibilne sumy za gorily je len ich problem, ze si to tak so ZSSK vyrokovali. Keby bolo keby a rada 380 by bola schvalena na sieti ZSR urcite by si CD tie Gorilie vykony neobjednavali.
24.04.2012 (20:16)  
774:eso: nižší maximální rychlost(140/120), nižší výkon (3080 kW), nižší hmotnost, lepší regulace výkonu, skvělá automatika, nižší věk.
Gorila: vyšší výkon (4000 kW), vyšší maximální rychlost (160), chybí automatika, starší. A dalo by se pokračovat.
registrovaný uživatel 774 
Počet komentářů uživatele21 »fotek 0
24.04.2012 (19:35)  
Jak by se dal charakterizovat rozdíl mezi gorilou a esem v jednej delší větě?
24.04.2012 (17:36)  
S 362 se dají jízdní doby EC Brno-Praha sjet v pohodě ještě s mírným krácením. Co mě osobně zaráží je to, že ČD ZSSK platí za gorily těžký prachy (popř.výkony) poněvadž je to na pronájem zatraceně drahá lokomotiva(dražší než Taurus), ale pak nevyžadují jejich nasazování a tolerují esa (mimo jiné jsou to pěkný chúďata v daleko horším stavu než u ČD). A údajně je to proto, že za nenasazení gorily na plánovaném výkonu Bratislava-Žilina jsou ZSSK penalizovány tamním objednavatelem. Má tady někdo ty správné informace, aby potvrdil, případně vyvrátil má tvrzení????
24.04.2012 (17:03)  
Pěkná fotka, jen mě mrzí ty troleje vypadající jak D1 u Brna.
4*
24.04.2012 (16:56)  
parádní fotka.Barvy ladí a nehyzdí tam gorila která je stejně věčně pokakaná(slušně řečeno).

Jinak Lukfi:Tohle najbrt neni :-) Ikdyž i já se divím že esíčko slováci nenacpali do toho červeného pahnoje který je stejně odpornej jako Najbrt kterej mimochodem udělal ČT nový logo :-)
registrovaný uživatel Lukfi 
Počet komentářů uživatele25 »fotek 0
24.04.2012 (16:48)  
To je nějaký historický nátěr, nebo si Slováci natřeli lokomotivu do najbrtích barev naschvál, aby nám ukázali, že s minimálním úsilím to může vypadat celkem dobře i na první pokus, zatímco u ČD se testuje už třetí verze a pořád nic moc?
24.04.2012 (16:25)  
moje skušenost je tato: když postávám v Brně na hlaváku tak dost často vídám EC 171 Hungaria kterou když táhne 362 tak má 5-10 minut spoždění dnes jela 350 016-2
brzy se pokusim vložit fotografii
24.04.2012 (16:09)  
Fotografie se mi líbí, je to příjemná koridorovka, ale barvy se mi zdají až nepřirozeně studené.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko