..: Galerie - Daten des Bildes 362.169-5 :..
 

362.169-5


362.169-5Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Tišnov - Dolní Loučky
 - GPS: 49°21'21.888"N, 16°21'1.546"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.4.2018
 - Autor: Pečený pomeranč 
 - Zobrazeno: 2773x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

19.03.2019 (17:01)  
Nekde jsem cetl, ze se chysta rekonstrukce trate mezi Svitavami a Brnem a vsechny dalkove spoje mezi Prahou a Brnem by mely jezdit pres Brod. Takze bude jeste prilezitost casy porovnat;-)
Registrierter Benutzer JB 
Anzahl der geschriebenen Kommentare597 »fotek 0
19.03.2019 (14:42)  
Dojezdové časy neporovnáte, když už nonstop nejezdí nic, z HB v Brně prostě už za 86 min. nikdy nebudete a s vlaky, které pětkrát zastavují, nemáte co porovnat.

Zadruhé, v jízdních dobách je zjevně dosud vata - např. ze Žďáru do Křižanova rychlík za 22 min., osobák také tak, to mluví samo za sebe. Toto je úsek, kde se rychlost někde zvyšovala, ale cestovní rychlost 68 km/h zjevně s traťovou rychlostí nemá žádnou souvislost. Tam se prostě pořád počítá se stavební činností.
Registrierter Benutzer JOKR 
Anzahl der geschriebenen Kommentare144 »fotek 0
19.03.2019 (14:17)  
Dle JŘ 1988 jezdily mezinárodní expresy nonstop 84 minut, expresy o kategorii nižší jezdily Žďár - Brno 62 minut s Vmax 100km/hod. Pozastavuji se nad tím proto, že se jedná zřejmě o jedinou trať vyšší kategorie, kde přes rekonstrukce a zvýšení Vmax se tyto ( po třiceti letech )neprojevily na dojezdových časech, které se po revoluci zkrátily i na lokálkách s Vmax = 60km/h
Registrierter Benutzer JB 
Anzahl der geschriebenen Kommentare597 »fotek 0
18.03.2019 (17:41)  
Jak se to vezme. 1981 tam vidím 86 min. non-stop, 103 min. se třemi zastaveními. Vloni (teď se to nedá porovnat kvůli výluce) 98 min. s pěti zastaveními.
Registrierter Benutzer JOKR 
Anzahl der geschriebenen Kommentare144 »fotek 0
18.03.2019 (16:09)  
Pěkná trať - až mne zaráží, že před třiceti léty tudy jezdily rychlíky z HB do Brna s lepšími časy při Vmax = 100 km/hod než teď po různých opravách, které ( prý ) sem a tam dovolují i 120 - 160 km / hod. je mi jasné, že rychlé ESO více než 140 nemůže......
17.03.2019 (18:21)  
Škoda že karoq vydržel tak krátce, přecejen to bylo příjemné ozvláštnění es. Uvidíme, zda škodovka nevymyslí nějakou další reklamku...

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko