Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.169-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tišnov - Dolní Loučky - GPS: 49°21'21.888"N, 16°21'1.546"E » - Datum: 22.4.2018 - Autor: Pečený pomeranč - Zobrazeno: 2772x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nekde jsem cetl, ze se chysta rekonstrukce trate mezi Svitavami a Brnem a vsechny dalkove spoje mezi Prahou a Brnem by mely jezdit pres Brod. Takze bude jeste prilezitost casy porovnat;-)
Dojezdové časy neporovnáte, když už nonstop nejezdí nic, z HB v Brně prostě už za 86 min. nikdy nebudete a s vlaky, které pětkrát zastavují, nemáte co porovnat.
Zadruhé, v jízdních dobách je zjevně dosud vata - např. ze Žďáru do Křižanova rychlík za 22 min., osobák také tak, to mluví samo za sebe. Toto je úsek, kde se rychlost někde zvyšovala, ale cestovní rychlost 68 km/h zjevně s traťovou rychlostí nemá žádnou souvislost. Tam se prostě pořád počítá se stavební činností.
Zadruhé, v jízdních dobách je zjevně dosud vata - např. ze Žďáru do Křižanova rychlík za 22 min., osobák také tak, to mluví samo za sebe. Toto je úsek, kde se rychlost někde zvyšovala, ale cestovní rychlost 68 km/h zjevně s traťovou rychlostí nemá žádnou souvislost. Tam se prostě pořád počítá se stavební činností.
Dle JŘ 1988 jezdily mezinárodní expresy nonstop 84 minut, expresy o kategorii nižší jezdily Žďár - Brno 62 minut s Vmax 100km/hod. Pozastavuji se nad tím proto, že se jedná zřejmě o jedinou trať vyšší kategorie, kde přes rekonstrukce a zvýšení Vmax se tyto ( po třiceti letech )neprojevily na dojezdových časech, které se po revoluci zkrátily i na lokálkách s Vmax = 60km/h
Jak se to vezme. 1981 tam vidím 86 min. non-stop, 103 min. se třemi zastaveními. Vloni (teď se to nedá porovnat kvůli výluce) 98 min. s pěti zastaveními.
Pěkná trať - až mne zaráží, že před třiceti léty tudy jezdily rychlíky z HB do Brna s lepšími časy při Vmax = 100 km/hod než teď po různých opravách, které ( prý ) sem a tam dovolují i 120 - 160 km / hod. je mi jasné, že rychlé ESO více než 140 nemůže......
17.03.2019 (18:21)
Škoda že karoq vydržel tak krátce, přecejen to bylo příjemné ozvláštnění es. Uvidíme, zda škodovka nevymyslí nějakou další reklamku...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko