Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ES 499.1001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Sedlec - Praha-Podbaba - Datum: 6.3.2019 - Autor: Martin Švancar - Pozn.: R 675 (Děčín hl.n. - Praha hl.n.) - Zobrazeno: 2505x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
09.03.2019 (10:06)
Já bych v operativním nasazování obousystémových mašin vůbec neviděl problém, spíše je problém v nasazování vozidel rychlostně a výkonnostně nedostačujících - žehlička na Os, bobina nebo brejlovec na rychlíku, regina místo ešusu, žabotlam na rychlíku apod.
Nejen do Říše. Ono taky jak je to se 162. Když před týdnem klekla v Českém Brodě 151 na EC do Polska, byl vystaven Vectron.
Keprt: pokud to zapadá do oběhu a ta lok. by jinak stála, je to asi v pořádku. Na obězích podkrušnohorských rychlíků se mezi Prahou a UnL také pravidelně potlouká jeden Vectron. Ale předpokládám, že je to v podstatě záložní stroj: v případě nutnosti jej asi lze stáhnout, nahradit třeba 162 a poslat s EC směrem do Říše...
Rabín: on ten jeden obrat do Děčína do toho oběhu 362 zapadá a zároveň nikde poblíž vhodná sejnosměrka jen tak nepostává, takže to nevidím jako problém.
Včera kleknula v Českém Brodě 162 u Sp 1902 Vrchlice. V poledne přijel pro soupravu pomocný stroj 380.019. Jeden neví...
ano, je jich nadbytek a abychom si to mohli na severu vyfotit...
Dokáže někdo vysvětlit, proč veze lokomotiva 3 kV/25 kV rychlík Děčín - Praha? Nebylo by pro ni účelnější využití jinde...? To jich máme takový nadbytek...?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko