Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
163.008-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ústí nad Labem-Střekov - Sebuzín - Datum: 20.7.2012 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 5238x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
str: kluci (a devcata?) neberte to tak vazne... to bylo mysleno jako vtip... k pousmani, ne k reseni. Myslim, ze vsichni vi, co tim chtel uredni siml rici
Já to vidím jasně takhle: Auto nebo bicykl, všechno je to jedna gumokolská pakáž. Jezděte vlakem. :)
To je přece jasný! Kdo nemá kolo, má smůlu. I Správa cesty, její dodavatelé a Cargo. Jen ČD tam smí poslat povoz pro vyproštění cestujících z uvízlého vlaku osobní přepravy.
Na silnici se různé paskvily v dopravním značení sice vyskytují, ale tuhle značku bych neviděl až tak tragicky. Předně (ad IvaA), modrý kruh je příkaz, nikoliv doporučení (ale pletou si to i úředníci - viz nedávná "kauza" doporučená vs. minimální povolená rychlost u nějakého pražského přechodu).
Pokud bychom C8a vyložili jako "příkaz jízdy na kole" (vzhledem k tomu, že je to příkazová značka, tak by to snad dejme tomu šlo), pak dodatková značka tohoto příkazu ČD zprošťuje, tedy ČD sem mohou i na jiných samohybech.
Zákaz vjezdu cyklistům ČD to může být sotva, leda že by platilo, že když není umístěna značka C8a, není dovolen vjezd cyklistům.
Dodatkovou tabulku o zimní neúdržbě raději takto než dávat vedle extra sloupek (neestetické a drahé).
Jinak fotka pěkná, Porta Bohemica zklame málokdy.
Honza: trošku jsem příspěvek ještě upravil, takže teď reaguješ na něco, co v diskusi ještě není, no nevadí ;-)
Jo a ještě P.S.:
Úplně zoufalým příkladem úrovně pracovníků starajících se o bezpečnost silniční dopravy je pak používání značky "konec všech zákazů" jako označení místa, kde v obci opět začíná platit 50 místo 70...
To je jako problém proč? Ruší se tím platnost všech dosud platných zákazových značek. Ruší se tedy platnost sedmdesátky, a protože defaultní maximální rychlost v obci je 50, platí od daného místa 50 (začátek obce není zákazová značka, čili její platnost se neruší). Řešení asi ne zrovna intuitivní, ale nenazval bych ho "úplně zoufalým". Je-li maximální dovolená rychlost ukončena křižovatkou, taky za křižovatkou platí omezení dané tím, jste-li v obci nebo ne - to je naprosto stejná situace.
Omlouvám se za offtopic.
Pokud bychom C8a vyložili jako "příkaz jízdy na kole" (vzhledem k tomu, že je to příkazová značka, tak by to snad dejme tomu šlo), pak dodatková značka tohoto příkazu ČD zprošťuje, tedy ČD sem mohou i na jiných samohybech.
Zákaz vjezdu cyklistům ČD to může být sotva, leda že by platilo, že když není umístěna značka C8a, není dovolen vjezd cyklistům.
Dodatkovou tabulku o zimní neúdržbě raději takto než dávat vedle extra sloupek (neestetické a drahé).
Jinak fotka pěkná, Porta Bohemica zklame málokdy.
Honza: trošku jsem příspěvek ještě upravil, takže teď reaguješ na něco, co v diskusi ještě není, no nevadí ;-)
Jo a ještě P.S.:
Úplně zoufalým příkladem úrovně pracovníků starajících se o bezpečnost silniční dopravy je pak používání značky "konec všech zákazů" jako označení místa, kde v obci opět začíná platit 50 místo 70...
To je jako problém proč? Ruší se tím platnost všech dosud platných zákazových značek. Ruší se tedy platnost sedmdesátky, a protože defaultní maximální rychlost v obci je 50, platí od daného místa 50 (začátek obce není zákazová značka, čili její platnost se neruší). Řešení asi ne zrovna intuitivní, ale nenazval bych ho "úplně zoufalým". Je-li maximální dovolená rychlost ukončena křižovatkou, taky za křižovatkou platí omezení dané tím, jste-li v obci nebo ne - to je naprosto stejná situace.
Omlouvám se za offtopic.
Fabi: Vysvětlení hezké a výstižné, ale myslím si že moc lidí to stejně nepochopí.
IvaA: tato značka C8a znamená komunikace pro cyklisty, dodatková tabulka s ČD je podle mě v tomto případě úplný nesmysl.
To str: předběhnutí o 2 minuty, leč úvaha shodná: Nejednoznačnost silničního značení oproti železničnímu je zde do očí bijící a zoufalá. Do uvedeného úseku totiž nesmí na kole zřejmě vjet jakýkoliv zaměstnanec ČD (patří tam i Cargo?), modrá jako návěstní barva na silnici značívalala spíše doporučení (doporučená rychlost), tabulka "v zimě se neudržuje" nemá být doplňková - jde o samostatnou informaci. Úplně zoufalým příkladem úrovně pracovníků starajících se o bezpečnost silniční dopravy je pak používání značky "konec všech zákazů" jako označení místa, kde v obci opět začíná platit 50 místo 70... Jak to, že na železnici už se s tímto pipláme takřka 200 let a obory, které by to potřebovaly jak sůl, jsou v podstatě vědomostmi nedotčené?
To je dobrý no, cyklistická komunikace mimo ČD :-)
Tenhle fíra by ale mohl, ten není ČD :-)
Tenhle fíra by ale mohl, ten není ČD :-)
Úctyhodné, že ty stožáry a pravdě podobně i trolej z roku 1957 ještě slouží.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko