Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.114-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tatenice - Hoštejn - Datum: 3.10.2011 - Szerző: Tomáš Kubovec - Pozn.: IC 1003 Regiojet, postrk 162.112 - Zobrazeno: 9541x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pikehead: Předpis D2, čl.176, odst. d) (str. 52). Předpis D2 ke stažení například zde: www.predpisycd.wz.cz/data/D2.pdf Můžete si přečíst rovnou i pár řádků před a za, :-).
Chary: Při dobrých podmínkách na styku kolo-kolejnice ukazuje 380ka max. výkon okolo 8,5 MW, takže zbývá čistě teoretizující otázka, za jak dlouho to udělá na dané směrové, sklonové trati, :-).
Chary: Při dobrých podmínkách na styku kolo-kolejnice ukazuje 380ka max. výkon okolo 8,5 MW, takže zbývá čistě teoretizující otázka, za jak dlouho to udělá na dané směrové, sklonové trati, :-).
Jeste me napada, cim se vlastne ty predpisy porusuji, kdyz by postrk tlacil? Na mnoha vlacich se tam s tim zamerem pridava... :)
Chary: no asi nikdo nezpochybnuje, ze to pojede, ale akcelerace do SZDC cimburi moc zazracna nebude. :)
Chary: no asi nikdo nezpochybnuje, ze to pojede, ale akcelerace do SZDC cimburi moc zazracna nebude. :)
Opravdu by 6400kW lokomotiva nevytáhla 14 vozů (cca 800 tun i s cestujícími) na 160? :-D
Pikehead: Dobrá poznámka. Už poněkolikáte registruji ebatu, jestli RJ druhou lokomotivou netlačí a neporušuje předpisy. Podle mě by to němělo smysl a jen by jim to zvedalo náklady. Možná při rozjezdu ale pak? Pro jednu 162 těch 5 vozů + loko není žádná závratná zátěž. Jo kdyby táhla 20 vagónů uhlí....
Mimochodem, až budou mít ČD ty české Railjety a rozhodnou se náhodou spojit 2 soupravy....... pochybuji, že by to jedna lokomotiva celé utáhla. Resp. ona by to 380 utáhla, akorát si nejsem jist, jestli by s tím jela 140-160 km/hod.
Mimochodem, až budou mít ČD ty české Railjety a rozhodnou se náhodou spojit 2 soupravy....... pochybuji, že by to jedna lokomotiva celé utáhla. Resp. ona by to 380 utáhla, akorát si nejsem jist, jestli by s tím jela 140-160 km/hod.
Moc se omlouvam za offtopic, ale jaky je motiv toho, aby ten postrk tlacil? Jelo by to pomalu?
Tech 5xBmz s lidmi (55 tun?) a dva Perse (85 tun) jsou 445 tun, porad to je krasnych 8 kW/t v trvalem vykonu. Nebo mi neco unika?
Tech 5xBmz s lidmi (55 tun?) a dva Perse (85 tun) jsou 445 tun, porad to je krasnych 8 kW/t v trvalem vykonu. Nebo mi neco unika?
03.12.2011 (10:34)
krupka a ostatní: OK, tak měl smeták nahoře a vyvíjel tažnou sílu. Co my s tím tady? Jsme nezávislý železniční magazín a v tomto případě dokonce "jen" fotogalerie.
Pokud máíte potřebu si stěžovat, upozorňovat, ukazovat si prstem či jinak intervenovat, udělejte to někde, kde to k něčemu bude.
Díky.
Pokud máíte potřebu si stěžovat, upozorňovat, ukazovat si prstem či jinak intervenovat, udělejte to někde, kde to k něčemu bude.
Díky.
03.12.2011 (9:41)
Payo bez toho, aniž bys ukázal svou fotku, o které píšeš ve svých komentářích, nelze nějak relevantně reagovat. To, co bych napsal, uvedl již Petr Holub a Johník. Takže čekám na link té tvé fotografie, ať se můžem posunout dál.
Fotka parádovací, :-). Tato 162 v původním italském kabátě stává v Zábřehu na Moravě, asi jako pohotovostní záloha při případném problému soupravy na trati.
Osobní dopravce RJ je vidět, tak jeho možné problémy jsou více v podvědomí. Avšak v noci vylezají ze svých skrýší nákladní soukromí dopravci, kteří páchají neuvěřitelná zvěrstva, :-). Tankují podél kolejí na neurčených místech; zapřahají neuvěřitelné tonáže za stařičké lokomotivy, které se nemohou rozjet; přípřeže, postrky činné nečinné; posádky často neznalé základních principů při posunu; malá místní znalost, :-). Ale stále se jezdí, doprava pomalu lokálně narůstá... . :-)
Osobní dopravce RJ je vidět, tak jeho možné problémy jsou více v podvědomí. Avšak v noci vylezají ze svých skrýší nákladní soukromí dopravci, kteří páchají neuvěřitelná zvěrstva, :-). Tankují podél kolejí na neurčených místech; zapřahají neuvěřitelné tonáže za stařičké lokomotivy, které se nemohou rozjet; přípřeže, postrky činné nečinné; posádky často neznalé základních principů při posunu; malá místní znalost, :-). Ale stále se jezdí, doprava pomalu lokálně narůstá... . :-)
Z výše uvedeného tedy vyplývá, že pokud nemá společnost RegioJet, a. s., s provozovatelem dráhy SŽDC, s. o., uzavřeno jiné ujednání, musí dodržovat i Vámi uvedené články předpisu SŽDC D2.
Drážní inspekce vykonala na vlacích dopravce RegioJet, a. s., již několik neoznámených státních dozorů, mj. i v souvislosti s Vaším podnětem, při kterých však nebylo zjištěno, že by HDV řazené na konci vlaku vyvíjelo tažnou sílu.
Viz ZS http://www.fscr.cz/zajmy_strojvudce/22_2011/zajmy22.htm článek Dopravce je povinen řídit se pokyny provozovatele dráhy.
Drážní inspekce vykonala na vlacích dopravce RegioJet, a. s., již několik neoznámených státních dozorů, mj. i v souvislosti s Vaším podnětem, při kterých však nebylo zjištěno, že by HDV řazené na konci vlaku vyvíjelo tažnou sílu.
Viz ZS http://www.fscr.cz/zajmy_strojvudce/22_2011/zajmy22.htm článek Dopravce je povinen řídit se pokyny provozovatele dráhy.
03.12.2011 (0:27)
Drahoši, v pohodě. Na otázku, kdo kontroluje, ti odpovídám jednoduše: např. DI. Zrovna ve středu na 1007 jeden namátkově kontroloval mezi Hranicema a Havířovem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko