..: Galerie - Daten des Bildes 151.014-8 :..
 

151.014-8


151.014-8Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Pardubice-Svítkov - Pardubice-Opočínek
 - Datum: 4.10.2014
 - Autor: malard  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 2108x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer JiP 
Anzahl der geschriebenen Kommentare95 »fotek 0
29.11.2016 (11:48)  
Esus: Samozrejme mate prvdu, ze prestoze souprav jezdi spousta, tak realny interval je 1 hodina u soukromniku, kratsi u CD. Takze to ze jezdi vlaky v hustote jaka je dnes, je evidentne zcela zbytecna zabirajici kapy. Uz jsem sem ten odkaz daval jednou v jine diskuzi, ale neuskodi zopakovat.

https://www.youtube.com/watch?v=CYpPU8Qx0pw

Staci mrknout na zacatek videa, jak vypadaji expresni spoje ve Svycarsku. Aby meli misto pro naklady, tak taky nemuzou zvysovat frekvenci souprav, ale co je vyhod vlaku, tak lze prodlouzit jak jeho delku, tak i vysku. Jedna ta patrova souprava jeste s privesenymi 3-4 vozy v predu toho odveze vic, nez cela ta baterie vlaku u nas na koridoru za celou hodinu.
Ta neefektivita vyziti 1. koridoru je doslova do nebe volajici a udelali jsme si ze zelznice peknou dzungli. Soukromnikum rikam ano, ale v ramci systemu, ktery funguje ve Svycrsku. Ne ten chaos, ktery vybujel u nas.
29.11.2016 (10:25)  
Keprt:
Díky. Ten význam sice uniká nejen mě, ale i slovníku cizích slov, ale chápu, že v odborném slangu se občas dějí podivuhodné věci.
Rád vzpomínám na "rektifikační vingle". V češtině jsme se sice učili, že v dvouslovných pojmech je vhodné kombinovat slova obě česká nebo obě cizí, čemuž ony vingle odpovídají, ale řekl bych, že tuhle kombinaci slova vznešeného s málem argotem "zákonodárce" na mysli neměl.
28.11.2016 (23:43)  
Vlaky se spojovaly už vloni při výlukách kolem Bezpráví - vzpomínám si na railjet plus Ex do Opavy. Dělily se v ČT.
Řešením problému by mohl být i integrální taktový JŘ a tarifní integrace. Dnes je totiž situace taková, že Praha - Olomouc jezdí vlaků plno, avšak pro cestujícího je interval 1 - 2 hodiny, protože si dopředu koupí lístek jen pro jednoho dopravce. Kdyby byl nastolen 30min takt Ex vlaků, doba mezi spuji se subjektivně zkrátí, přestože vlaků pojede míň.
28.11.2016 (23:34)  
Lapil: jeden z významů slova banální je nespecifický...
28.11.2016 (22:52)  
Pěkně prosím: banalizovaná - co je to za slovo? Význam jsem pochopil z kontextu, ale zní mi to jako "trať učiněná (kým, čím) banální", a to mi nedává smysl.
28.11.2016 (22:48)  
Dost tam tudy jezdím, a skoro to na mě dělá dojem, že po pravé koleji jezdí osobáky a rychlíky je předjíždějí prostředkem tam i zpátky, jak se zrovna hodí. Rozhodně se nestává, že by rychlík projel prostředkem celých 40 nebo kolik kilometrů.
Registrierter Benutzer JiP 
Anzahl der geschriebenen Kommentare95 »fotek 0
28.11.2016 (15:09)  
Banalizovana samozrejme je, ale otocit smer je znacne neefektivni, protoze musite pockat nez vyprazdnite mezistatnicni usek soupravami jednim smerem, nez pustite smer opacny a tim vam vznika casova prodleva. V podstate je to jako kdyz byste jezdil jednokolejne. Nejefektivnejsi je nultou krmit co njdele jednim smerem, hlavne ve spicce, jak to zacnete obracet, skoro jako by tam nebyla. Navic odbocky jsou pomale, dalsi ztrata casu, energie....
28.11.2016 (15:04)  
JiPe, není náhodou ta trojkolej Libeň - Poříčany banalizovaná? Já si vzpomínám, že když jsem byl fotit na kyjský klasice, tak to tam v nultý honili podle situace nahoru i dolů.
Registrierter Benutzer JiP 
Anzahl der geschriebenen Kommentare95 »fotek 0
28.11.2016 (14:52)  
Lapil: to co popisujete je samozrejme logicke reseni problemu. Predevsim pro odjezd z Prahy, protoze ve smeru na Prahu mate k dispozici na trikolejce Poricany-Praha koleje dve, zatimco pro smer opacny jen jednu. Klidne by cela rada dnesnich souprav mohla projizdet usek Praha-Kolin, pripadne Praha-Ceska Trebova sprazena. Rozpojeni soupravy a 2x odjezd nezabere temer zadny cas navic.
28.11.2016 (13:22)  
Což, to je asi věc provozovatele trati, ta přípustná délka vlaků. A podotýkám, že na 400 míst (sedících) by k tomuhle stačilo přihodit možná i jen jeden vůz... asi dva, když je tam to bistro.
Spíš mi dlouhodobě vrtá hlavou: hlavní problém s kapacitou trati tuším mezi Prahou a Českou Třebovou. Proto se ptám: existuje nějaký rozumný důvod (neadministrativní), proč vlaky na Olomouc a na Brno nevozit do ČT spřažené? Těch pár minut na manipulaci by snad nemělo dělat problém (a při použití Interpanterů už vůbec ne) a nádraží v Kolíně a v Pardubicích (a možná i v Chocni a v Ústí n. O.) jsou dlouhá na 15 vozů neboli 6+7 vozů plus dvě mašiny by nemuselo dělat problém.
Rozhodně na trati Brno - Kojetín - Olomouc/Ostrava přes Valašské Meziříčí to tak léta(?) fungovalo, dokonce v kombinaci elektrické a dieselové lokomotivy.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko