..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 150.009-9 :..
 

150.009-9


150.009-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Přelouč - Valy u Přelouče
 - Datum: 5.4.1995
 - Autor: Jiří Vaněk  Wyślij email autorowi
 - Pozn.: Ex 321 Košičan
 - Zobrazeno: 5772x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
07.12.2016 (12:27)  
NIcKON: slovni spojeni "udrzba tlumicu" je u CD dodnes asi nezname. Krome pendolin a Xmz zadnou udrzbu tlumicu snad ani nikde jinde neprovadeji a take to podle toho vypada.....
07.12.2016 (7:21)  
Krásná souprava.
06.12.2016 (19:33)  
Tak ty nátěry vozů se mi taky líbily.U lokomotiv už tolik ne (vyjímka ř.163,263,363),ale dnes je i tenhle vzácnost a trochu nostalgie.
Nicméně mně zaujalo místo focení.Já už pamatuji tyhle návěstní lávky,které zároveň jsou součást trakčního vedení jen na trati Praha-Libeň - Úvaly a taky je mi známo z fotek,že byly i mezi Úvaly a Poříčany.
Trochu kuriózní je ten rychlostník 100,umístěný na lávce namísto tradičního zapíchnutí u koleje.
06.12.2016 (17:13)  
Tak to byla zřejmě rekonstrukce, k té se u vozů Bmee, později Bee, skutečně přistupovalo poměrně záhy, z důvodů mnou níže popsaných a také proto, že v původní podobě neplnily RIC.
06.12.2016 (16:53)  
Vzpomínka...v říjnu 1991 jsem rukoval na půlroční PŠ-ku do Prešova. Při cestách k domovu a zpět jsme přesedali s početnou skupinou v Blavě na "TATRAN", odjížděl okolo šestnácté hodiny. S přestupem v Kysaku jsme byli krátce před desátou v Prešově.
Ale pokud mě paměť neklame, tak v kupé bylo šest hnědou látkou potažených sedadel.
06.12.2016 (14:42)  
Ano, kupé byla po osmi sedadlech a bylo jich díky větší celkové délce jedenáct. Poměrně slabinou byly sice individuální, nastavitelné a látkové, avšak zoufale nepohodlné sedačky a také fakt, že první třída měla rovněž jedenáct kupé a tomu odpovídající prostor pro nohy. Poněkud nezvyklé situace (výpadky osvětlení a ventilace v celém vlaku naráz) však přinášela další novinka těchto vozů - CZE.
Nešlo ani tak o samotné podvozky GP200, které se ostatně od předchozích Görlitz Va zase tak moc neliší, ale spíš o kotoučové brzdy, technický stav (kdyby koženkovou flotilu někdo udržoval tak jak se má, jezdila by úplně jinak) a především tlumiče primárního odpružení. Ty sice pár Y vozů také mělo, avšak zřídkakdy fungovaly a v naprosté většině případů byly demontované. Ostatně jak by podvozky GP200 dnes, tedy po téměř 30 letech provozu fungovaly při typické míře údržby ČSD/ČD, si lze snadno připomenout svezením s vozem Bdt 279/280, který používá GP200 ve verzi bez primárních tlumičů. Není to žádná velká sláva.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
06.12.2016 (14:10)  
Dokonale ! Pamatuji si jak jsem tuto soupravu pravidlene vyhlizel a obdivoval ten "supermoderni" nater vagonu :-) Tehdy myslim ze byly kupe jeste po 8 sedadlech. Na svou dobu byly ty vagony opravdu klenoty, podvozek GP200, takze i na tech nasich kozich drahach pomerne slusny a tichy chod.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko