..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 141.004-2 :..
 

141.004-2


141.004-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Libice nad Cidlinou - Velký Osek
 - Datum: 6.6.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 2950x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
31.03.2021 (7:25)  
A když tam byl přimíchán saniťák, v typické nymburské soupravě jeden nebo žádný, sedal jsem si do něj. Byl ještě tišší. Měl totiž jednorázově odbrzďující brzdu, fírové už s tím nepočítali, fíra povolil a dojížděli jsme do zastávky potichu.

Některé vozy nesvítily vůbec, některé svítily jen za jízdy. Regulace topení nefungovala, obvykle bylo přetopeno. To se dalo řešit otevřením oken, ale někomu to v mrazech vadilo.
30.03.2021 (22:27)  
M 474 003: Takhle vypadaly vlaky, když byl svět ještě normální. Dovolím si oponovat. Nevypadaly. Ve čtyřvozovém vlaku v těch dobách těžko byly dva stejné vozy :)
30.03.2021 (17:15)  
Tak já nevím - " takovýhle vagon je pořád dlouhá krabice s 8 koly, ať je jeho rok výroby jakýkoli". To samozřejmě je, ale co se na tomhle principu dá vylepšit?
Auto zas má čtyři kola už od doby, kdy se jmenovalo žebřiňák.
30.03.2021 (11:33)  
M 474 003: Taky byly v té době problémy, žárovky jsme měli na 24V 3 caplíkové a na 48V 2 caplíkové a objímky na vozech byly opačně, takže se caplíky vytrhly kleštěmi a žárovky držely pouze za jeden. V mosazné objímce to drželo, v pozdější plastové už tolik ne.
No hlavně, že tehdy byl svět ještě normální. :-D
29.03.2021 (23:47)  
Tak-muzeum. To provedení vozů mělo svůj důvod. Většinou ke konci byly namíchané se smíchovskými čtyřdveřáky. Ale pořád nevím, co je to za pokrok, takovýhle vagon je pořád dlouhá krabice s 8 koly, ať je jeho rok výroby jakýkoli. Akorát dnes je nacpaný elektronikou, mnohem náročnější na údržbu a náchylnější k poruchám. Samozřejmě, dnes je dokonalejší vypružení, lepší brzdy, vyšší povolená rychlost. Otázka je, kdo to ocení. Já radši jedu ve voze, kde nic nepíská, neustále mně nebudí nějaké hlášení, v případě nějaké mimořádnosti můžu vůz opustit a nemusí mně "evakuovat hasiči". A pokud zahlédnu nějakého známého, otevřu okno a zavolám na něj.

Občas spadl řemen, tak se dal nový. A žárovky jsem nosil v brašně, později zářivky se tam jaksi nevešly. Taky byly v té době problémy, žárovky jsme měli na 24V 3 caplíkové a na 48V 2 caplíkové a objímky na vozech byly opačně, takže se caplíky vytrhly kleštěmi a žárovky držely pouze za jeden. V mosazné objímce to drželo, v pozdější plastové už tolik ne.
29.03.2021 (21:40)  
Jako kluk tyto vozy pamatuji. V některých se dokonce topilo v kamnech. Více ale pamatuji čtyřdvéřové Bai z Tatry Smíchov. Takové osmidvéřáky snad končily v závěru 80.let. Ale asi jak kde. Někde možná i začítkem 90.let.
Je fakt,že takové muzeum by dnes sice být nemuselo,ale ten tmavozelený nátěr bych klidně bral. Nevím,co bylo na něm špatného.
29.03.2021 (20:24)  
Rozhodně to nemělo uvnitř displej, kde když se například objeví ERROR 4055, ID=5, tak to znamená, že se už nepojede, a že cestující budou stát v následujícím vlaku, pokud se tomu nestane něco podobného. A nefoukal tam v zimě ledový a v létě horký vzduch. Dalo se otevřít okno a někomu zamávat. A v noci bylo vidět ven. Nejvíc mně fascinovalo takové modré světlo, to se rozsvítilo, když se vypnuly sousední 4 žárovky. Ale neměly ho všechny.
29.03.2021 (19:19)  
A úplně normální byl, když jezdily páry!

Dnes novému krámu foukne do konektoru sníh a je po srandě.
29.03.2021 (18:50)  
M 474 003
staré = normální?
29.03.2021 (18:42)  
Tak to jsem asi rád že žiju v nenormálním světě...nic proti takovýmto vlakům, samozřejmě.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko