..: Fotogalerie - detaily fotografie 140.087-8 :..
 

140.087-8


140.087-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Krásno nad Kysucou - Dunajov
 - GPS: 49°21'44.69"N, 18°49'36.212"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 10.8.1998
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z dia
 - Zobrazeno: 4720x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel jena 
Počet komentářů uživatele98 »fotek 0
17.07.2015 (21:04)  
M 474 003: za nedlouhou éru řady 460 pod depem Žilina (pokud jsem to ve svých záznamech dobře našel, tak šlo o jednotky 460.029/30, 41/42, 57/58 a 67/68) bylo spíše vzácnější potkat všechny soupravy v provozu v kompletní sestavě. Mnohdy mezi Žilinou a Čadcou pedlovalo těch "bobino-panťáků" několik. S koncem GVD 1997/1998 byly, tuším po dvouleté epizodě, všechny 460 přesunuty zpět do Košic. Mám i nějaký ten obrázek z posledního dne provozu na této trati, z 28.5.1999. ;-)
13.07.2015 (14:42)  
Velice zajímavá fotka.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
13.07.2015 (0:39)  
No těch chybějících 48 míst by nebyla žádná tragédie, když tenkrát byly panťáky ještě se 3 vloženými. Takový
panťák s jedním vloženým, to už chybí 160 míst, to bylo v odpolední špičce z Ústí do Roudnice vskutku žůžo :-)

vložáky se přece dají provozovat i bez vzduchu, přepnou se na manuální ovládání, ovšem bez palubního napětí nebudou svítit a ani topit, protože mám dojem, že stykače topení se napájí tím palubním napětím.
12.07.2015 (23:16)  
Špáňa: Odkazovaný vlak se dost podobá zkušebnímu provozu railjetů, kdy se za ně připojovaly vozy do Moskvy.
12.07.2015 (17:32)  
M 474 003 Děsům na Slovensku ještě není úplný konec ;)
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/zssk-8807
12.07.2015 (17:07)  
Tak to by se určitě nedalo, mezi lokomotivami byly klasické vozy. Navíc by vložené vozy neměly 3x380 takže by nefungovalo vůbec nic, nejenom dveře. Já tyhle a podobné pokusy pamatuju na trati z Prahy do Děčína, jenom ovládání dveří ze zadního vozu dělalo značné potíže, nehledě k 48 chybějícím místům.

Pak jezdily klasické soupravy s lokomotivou na obou koncích a za časů kdy děčínské 460 končily v Kralupech a cestujcí z Prahy museli přestupovat, jezdila jako náhrada klasická souprava s jednou lokomotivou. Občas se stalo, že udělali soudruzi chybu a nevšimli si, že přijela náhradní souprava, a pak přiběhl výpravčí a zuřivě pískal odjezd, ovšem odjezd se nekonal, protože lokomotiva byla ještě vzadu...
12.07.2015 (13:07)  
Něco podobného jezdilo u nás z H. Brodu do Brna, ale ve verzi laminátka + 560, také jako záskok za neschopnou 560. Ve své době běžná praxe. Jen pochybuju, že by se dalo nahradit obě 560 (460) lokomotivami kvůli vzduchovému ovládání dveří.
12.07.2015 (12:26)  
M 474 003 podle datumu pořízení snímku a logu na lokomotivě, bývalé státní dráhy už šestým rokem neexistovaly.
12.07.2015 (9:24)  
V náhledu to vypadá jako nějaký letní rychlík z Německa na Balkán a ona je to příměstská jednotka. Tohle je ten největší děs, který mohly bývalé ČSD sestavit. Naštěstí to jezdilo krátce, většinou za neschopnou 460 jezdila klasická souprava s lokomotivou na obou koncích.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko