..: Fotogaléria - detaily fotografie 123.009-3 :..
 

123.009-3


123.009-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Dobšice nad Cidlinou - Choťovice
 - Datum: 16.4.2019
 - Szerző: Chary  E-mail küldése a szerzőnek
 - Zobrazeno: 2628x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

23.04.2019 (7:39)  
NIcKON: A co plecháče, ty se do první generace nepočítají? Krom toho, nezůstávají 130 v provozu spíš právě proto, že kastle je možná prvogenerační, ale vnitřek a podvozky už mají blíže k lokomotivám škodovácké generace druhé?

EDIT: Ano, jsem blbej, NIcKON mluví o řadě 122, 123 a já o koze.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
18.04.2019 (16:41)  
130, svého času na osobáku Praha - Nymburk. Vždycky jsem obdivoval u nás v Horních Počernicích, jak to tam fíra po obdržení odjezdu u perónu hází, takže u odjezdového návěstidla byly odporové stupně vyřazeny a mašina jela na čistou sérioparalel. Moderní vozidla jedou často v zaregulovaném stavu celou cestu, ať mi nikdo neříká, že je to úsporné. Úspory, pokud jsou, jsou tvořeny hlavně rekuperací.
18.04.2019 (15:23)  
Mmch, rychlý rozjezd uhelky není vůbec špatné pokoukání ani poslouchání:
https://www.youtube.com/watch?v=g2m7nuEYpNM
A rychlý průjezd rovněž ne:
https://www.youtube.com/watch?v=WEukjKIu8nk
Užívejme, jsou to poslední škodovky první generace v hojném pravidelném provozu, který nepotrvá věčně.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
18.04.2019 (14:09)  
Z výše uvedených skutečností plyne, že navýšení traťové rychlosti by na 020 neměl být velký problém - co by to obnášelo a na kolik by se mohlo při minimálních investicích jít ?
17.04.2019 (22:03)  
Je nutno přiznat, že trať 020 nezaujímá na žebříčku zajímavosti krajinného rázu nejvyšší příčky. Až na pár poutavých výjimek vede rovně, skoro jako podle pravítka, a k tomu Polabskou nížinou, což je placka jak pekařův vál, plná velkých, širých, rodných lánů, jejichž okolí u této trati jen na dvou místech rozetne na polabské poměry přiměřená hlubokost hvozdů.

Proto musí o svou pozornost bojovat zajímavým provozem, a to se jí někdy daří přímo obdivuhodně. Toho dne bylo ráno banánu, který na onom vlaku jezdí pravidelně, poněkud nevolno, a z Libně musela zaskočit pražská trojka. Snad to bylo relativně lehkou soupravou, snad navatovaným jízdním řádem. Možná traťovými poměry. Každopádně do Dobšic si dovezla jen o minutu větší zpoždění, než s jakým z té Libně odjela.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko