Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
123.009-3 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Dobšice nad Cidlinou - Choťovice - Datum: 16.4.2019 - Autor: Chary - Zobrazeno: 2629x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
NIcKON: A co plecháče, ty se do první generace nepočítají? Krom toho, nezůstávají 130 v provozu spíš právě proto, že kastle je možná prvogenerační, ale vnitřek a podvozky už mají blíže k lokomotivám škodovácké generace druhé?
EDIT: Ano, jsem blbej, NIcKON mluví o řadě 122, 123 a já o koze.
EDIT: Ano, jsem blbej, NIcKON mluví o řadě 122, 123 a já o koze.
130, svého času na osobáku Praha - Nymburk. Vždycky jsem obdivoval u nás v Horních Počernicích, jak to tam fíra po obdržení odjezdu u perónu hází, takže u odjezdového návěstidla byly odporové stupně vyřazeny a mašina jela na čistou sérioparalel. Moderní vozidla jedou často v zaregulovaném stavu celou cestu, ať mi nikdo neříká, že je to úsporné. Úspory, pokud jsou, jsou tvořeny hlavně rekuperací.
Mmch, rychlý rozjezd uhelky není vůbec špatné pokoukání ani poslouchání:
https://www.youtube.com/watch?v=g2m7nuEYpNM
A rychlý průjezd rovněž ne:
https://www.youtube.com/watch?v=WEukjKIu8nk
Užívejme, jsou to poslední škodovky první generace v hojném pravidelném provozu, který nepotrvá věčně.
https://www.youtube.com/watch?v=g2m7nuEYpNM
A rychlý průjezd rovněž ne:
https://www.youtube.com/watch?v=WEukjKIu8nk
Užívejme, jsou to poslední škodovky první generace v hojném pravidelném provozu, který nepotrvá věčně.
Z výše uvedených skutečností plyne, že navýšení traťové rychlosti by na 020 neměl být velký problém - co by to obnášelo a na kolik by se mohlo při minimálních investicích jít ?
Je nutno přiznat, že trať 020 nezaujímá na žebříčku zajímavosti krajinného rázu nejvyšší příčky. Až na pár poutavých výjimek vede rovně, skoro jako podle pravítka, a k tomu Polabskou nížinou, což je placka jak pekařův vál, plná velkých, širých, rodných lánů, jejichž okolí u této trati jen na dvou místech rozetne na polabské poměry přiměřená hlubokost hvozdů.
Proto musí o svou pozornost bojovat zajímavým provozem, a to se jí někdy daří přímo obdivuhodně. Toho dne bylo ráno banánu, který na onom vlaku jezdí pravidelně, poněkud nevolno, a z Libně musela zaskočit pražská trojka. Snad to bylo relativně lehkou soupravou, snad navatovaným jízdním řádem. Možná traťovými poměry. Každopádně do Dobšic si dovezla jen o minutu větší zpoždění, než s jakým z té Libně odjela.
Proto musí o svou pozornost bojovat zajímavým provozem, a to se jí někdy daří přímo obdivuhodně. Toho dne bylo ráno banánu, který na onom vlaku jezdí pravidelně, poněkud nevolno, a z Libně musela zaskočit pražská trojka. Snad to bylo relativně lehkou soupravou, snad navatovaným jízdním řádem. Možná traťovými poměry. Každopádně do Dobšic si dovezla jen o minutu větší zpoždění, než s jakým z té Libně odjela.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko