..: Fotogalerie - detaily fotografie 113.002-0 :..
 

113.002-0


113.002-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Bežerovice - Sudoměřice u Bechyně
 - Datum: 20.6.2019
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3554x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
25.06.2019 (21:54)  
Pro Rabína:

Dnes by nemel být problém, provozovat vozidlo na ss 3 kV i na ss 1,5 kV. Mozná, ze by vznikla nová "inzenýrská" kolomotiva. Ale lze to. Venkoncom, i "zehlicky" obdobne vznikly. A neochota elektrického vytápení? To je snad legrace :-)
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
25.06.2019 (20:03)  
Šotosny. Horší než kůrovec na Šumavě. Pokud je Bechyňka kulturní dědictví celostátního významu, tak se holt musí celostátně najít peníze na to, aby mohla být odpovídajícím způsobem udržována, což v případě této železnice znamená i provozována. Jezdit tam s podbíječkou a mandelinkou jenom kvůli Elince a platit souběžně jedoucí autobus a opravy silnice, kterou pod sebou rozbije, je vyhazování peněz. To nakonec i ta předražená vysokonapěťová tramvaj vyjde levněji.
Pokud je vozy kde zbrojit naftou, je naftové topení stejně dobré jako elektrické.
25.06.2019 (12:38)  
M 474 003: Byl by velký problém těch několik zbytných Btn753 rekonstruovat na elektrické topení? Argument, že to jsou staré vozy neobstojí, modernizují se vozy mnohem starší (viz modrá patra), některé občas i několikrát.
A ještě jedna kacířská myšlenka: úprava dvouvozového Pantera 650/651 pro provoz na 1 500 V by pro (téměř) monopolního výrobce asi také nebyla tak úplně neřešitelná, že? A udělat jim šikovný oběh Budějice - Tábor / Tábor - Bechyně a zpět, aby se dostaly čas od času do depa by už asi bylo to nejmenší. Stykový bod na nádraží v Táboře by asi možná problém byl, ale jednou za den by je nějaký ten dieselový chcípák asi bez problému přetáhl.
25.06.2019 (11:37)  
Já jen reagoval na tu poznámku "nic jiného není". Ano, Btn753 topí naftou, ale tvrdit o relativně moderních čtyřosých přívěsech se vzduchovým pérováním, že jsme tam, kde jsme byli se dvěma ošuntělými dvousými bafíky, považuju za poněkud nemístné. A odkud by se případně vzaly? Jak jsem psal, od prosince se ČD stahují hned z několika tratí, kde jezdí motorovými soupravami. Čili jim den ze dne vybyde docela dost Bdtn756, které mohou Btn753 snadno nahradit, kdyby náhodou nezbyly přímo Btn753. A ještě si příslušné vlaky kapacitně trochu polepší.

Proti vlakotramvaji v tomto případě ani slovo, jenže by to celé někdo musel zaplatit, v tom je ten problém. A taky že by drahám zase zbylo několik 1,5kV elektrických lokomotiv, které by musely nahrazovat. O konci jediné příležitosti pro elinku i několik historických elektrik nostalgicky si zajezdit na našem území pak vůbec nemluvě. Když už tu tedy máme ty fiktivní zbytné stamiliony, nebylo by účelnější nakoupit rovnou lehké EMU na 1500 V, případně rovnou vícesystémové/vícesilové, aby mohly zajíždět i na zbytek sítě?
25.06.2019 (10:45)  
Nickon-
Btn topí naftou, takže jsme tam, kde jsme byli. Odkud by se vzaly? Těžko někdo vyrobí nové. Původní Křižíkova koncepce bylo něco mezi tramvají a železnicí, tak proč na to nenavázat? Tramvaj výrazně zkrátí jízdní doby a umožní přidat zastávky. Ten původní Křižíkův vůz je něco jiného než trochu větší tramvaj?
24.06.2019 (15:11)  
Nic jiného není? A co Btn753? Ty nejsou dost důstojné? Nebo je 32kusová série příliš malá pro uznání existence?

Mmch, to přepojení na 600 V je taky vypečený nápad. Co by tam potom jezdilo? Dvě 40leté T3, vyřazené z DPHMP, spojené zády k sobě? Nebo si snad myslíte, že ČD nebo kraj vytáhnou kvůli lokálce z klobouku 150 milionů na nákup tří moderních obousměrných tramvají? A dovedete si představit chodové vlastnosti tramvaje na této trati, nemluvě o nutnosti rekonstrukce svršku, aby tam vůbec mohly fyzicky jezdit?
24.06.2019 (14:33)  
Důstojnějšího 4 osého nic nebude, Y na trať nesmí a nic jiného není. Přepojit na 600V, dál snad nemusím psát.
24.06.2019 (11:51)  
Pokud to takto jezdí i v zimě, tak topit na elektrifikované trati bufíky také není bez půvabu :)
Od prosince budou mít ČD hodně volných vozů, předpokládám, že něco důstojnějšího čtyřosého by mohlo zbýt.
24.06.2019 (9:49)  
Lesan: Btx763 bych také za příliš vhodné nepovažoval. Za optimální bych považoval Bai ze Studénky, poslední série - relativně pohodlná sedadla, otevíratelná okna, vzhledem k podvozkům GP200 snesitelné jízdní vlastnosti a elektrické topení (snad ještě nějaké existují, doufejme nebyly všechny modernizovány pro "vlaky vyšší kvality"). Slyšel jsem, že tam vozy délky 24 m a více nesmí, protože hrozí zaklínění nárazníků. Sice tam určitou jezdila jezdila modrá patra, ale ty jsou na tom vzhledem k extrémně širokým nárazníkům asi o něco lépe. Nemohu si pomoci, zobrazená souprava, ač z hlediska "šotoušského" dobrá, je pro cestující krajně odpudivá a hluboko pod průměrným standardem ČD - určitě ještě horší než regionova - špinavá lokomotiva s otlučenými vozy, ve kterých je cestování po obloukovité lokálce utrpením...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
23.06.2019 (19:22)  
Pro Rabína:

Kdysi mne tahle "zehle" vezla, byl jsem skryt v boudicce - aby mne výpravka nevidel - muselo se projet kolem vojenského letiste. Pro normální cestující byly vozy Balm. 5*
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko