..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "maniscu":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.312-9to Dale Cooper:nejsem si jist, zda to byly doby "nastesti davno minuly", konec let 60" bejval vlak dost narvanej a nejen o vikendu, a ne rychlik, courak z asi Hradce (nastupovali jsme ve Starkoci) primo do Svobody n Upou.Tenkrat jeste poctiva para a vagon v poctivym dreve.Jasne, je to nostalgicka vzpominka na vejlety z detstvi, ale tolik lidi co vezl tenkrat obycejny courak v jednom primem spoji do Svobody nestihne dnes " narodni dopravce" na 031 za den,a ze bych mu to pral...05.02.18 - 19:28
122.027-6 + 731.057-6Teplá modelka bude asi opravdu lepší než studená. Tedy lépe řečeno rozehřátá, abych byl korektni. Obě modelky jsou možná nažhavené, nicméně fotka vycházi notně studená. Ledaže by se mi roz - zkazila kalibrace barev na tabletu. Sorry. Jinak fotka by byla hezká04.02.18 - 19:21
749.248-1Z náhledu zase nějaký euroalpy... A ejhle - je to doma,moc hezký místo, líbí.04.02.18 - 19:03
753.187-4Milý Martine Grille: reálie znám, a dost dobře, bohužel.
Nedávno jsem pracoval u firmy z kreré takřka denně odjížděli jeden až dva plně naložené kamiony do Francie a Španělska, (mimo jiné), u nás přez celé Čechy. Nádraží s rampou - jak píšete- a občasnou funkční překládkou bylo od naší firmy cca 300 metrů - od naší rampy k nádražní. Jednání ztroskotala, asi by byl narušen ten pověstný vegáč na onom nádraží. Druhá fáze: překladišťně vybavené nádraží 11 km vzdálené, smlouva po neuvěřitelném martiriu něco mezi C K úředníky a socíko-odborářskými namyšlenci. První šofér se z překládky vrátil za takový čas, kdy by -podle jeho slov- normálně právě na dálnici míjel Norimberk...
Byla to prostě celkově katastrofa, dodnes se v té firmě vypráví pověst-vtip že jeden z těch vagonů ještě bloudí kdesi...
Při následném jednání, když Starý Pán, majitel firmy, slyšel od zástupců železnice obhajobu prošpikovanou hláškami "tirácká mafie", "z...ý gumokoly" apod, logicky prohlásil že už nikdy, obzvláště za ty prachy.
Rychleji - časová válka- máš pravdu. Ale s tím nehnem, buďto se přizpůsobím požadavku zákazníka nebo zavřu krám. Sorry.
A ty peníze? Voni ty kamiony na infrastrukturu přispívají, sice nepřímo, možná víc než si myslíš. Otázka je jak s nimi naloží zločinecká státní kasa...
Co se dá naložit na vagon a co na návěs jistě vím, co skutečně odvezou jsem přirozeně mínil jako vyjádření současného stavu dopravy.
A to pinklich - píšu a mluvím jak mi zobák narost. Mě narost tam, kde se to odjakživa říká a píše takhle,jo?
Chápu, že v úzkých dojde na češtinu, nicméně jsem tu někde četl že: fotograf nerovná se fanatik.
Takže uzavřu naše oba trochu OT příspěvky takto: přezto že máme oba vlaky moc rádi, můžeme občas přiznat že za mnohé prů..ry si může naše milovaná železnice sama. Počínaje Nábřežím a konče posledním výhýbkářem..
05.04.13 - 1:09
753.187-4Mister Kofi: ty návěsy v pozadí tam prostě jen tak odpočívají. Mohou si to dovolit, odvezly totiž za menší peníze, rychleji a víc než ten šrot na kolejích. A navíc pinklich v ten čas a pinklich na to místo který požadoval zákazník. Může se to zdát smutný, železnici mám rád, ale kovokol konkurenčně prohrává...03.04.13 - 0:59
498.022Moc hezké. Fotografie podle předlohy Kamila Lhotáka z jeho ilustrací k Naumanově knize pohádek o mašinkách...23.03.13 - 14:01
914.086-4Vyjímečný snímek, jako ze sna...A kdyby ta nádražní hospoda fungovala - snad se tam i přestěhuju .
to "M": měl jsem to štěstí před asi 25 lety bydlet krátce v podobném bytě, stropy ještě víc, litiňáky a doma dvacet stupňů s koupelnovými kamny, a přezto že to nebylo na nádraží bych svůj dnešní super byt v paneláku za ten nádražní vy měnil i za modrýho Mauritia
13.03.13 - 2:42
1116.235Fotka je opravdu hezká, ale jako Hradního Pána by mě značně rozladilo nechat si na takto romantickém místě hnedle pod mou hradní zdí nechat jezdit a (tehdy) kouřit vlak...navíc na monstru které překračuje údolí jež má můj hrad chránit.
Těžko se vžít do tehdejší doby, v současnosti by to bylo nemyslitelné - považte jen těch krajinotvorných a ekologických negativních studií...
27.02.13 - 19:16
242Přístřešek není ani na seno ani krmelec, leč obsahuje uložení tzv. paralelních iontových biosond EB+ dle EHK 2011ESB,(543-566/amd 34)
laicky: v určené hloubce jsou zakopány přesně tvarované drátěné snímače napojené na zaplombovaný měřící přístroj. Na žádost majitele půdy (jedná se většinou o půdy nejvyšší bonity) instaluje provozní úřad min. zemědělství pod dohledem komisaře EU pro daný region.
Vyhodnocuje se nepříznivý vliv jednak mikrootřesů vzniklých provozem kolejových vozidel na vysocebonitní půdu, jednak negativní působení tzv. "bludných proudů" uniklých z TV (napájení hnacích vozidel) na biovrstvu do hloubky až 35 cm pod povrchem na nižší živočichy včetně jednoduchých obratlovců tento biotop vyplňující.
Při překročení určitých negativních hodnot vzniká nárok na náhradu (mimochodem ne malou) kterou inkasuje farmář přez struktury EU.
sorry za malé OT
10.02.13 - 14:02
750.061-4Byla by to docela hezká fotka, škoda jen že v tak mizerným malým rozlišení... To je dnes tak akorát pro displej současnýho mobilu. (a nejen tato, není načase trošku ŽelPage dostat do současnosti? -sorry za OT)
Vždyť tolik krásných snímků tu je prezentováno ve stavu mobilní MMS... Škoda
26.01.13 - 0:08