Komentáře uživatele "kilian":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
475.101 | Nádhera a krásné srovnání mašinky na předcházejícím snímku Drahoše a po více jak 30 letech.... Díky Vám oběma! | 06.11.11 - 19:49 |
375.634 | Rabín: Poté kraj ovládla "internacionální pomoc" v podobě trhu RVHP a našich M 152.0 - "populární" BzMot a v současné době ,jak píšete.již se ani do Hidásneméti (PPS na Slovač.) lokálkou nedostanete. Jedna z mála věcí,která ale na MáV přetrvává již roky je - znělka nádražních rozhlasů,která svým charakteristickým zvukem provází cestující ,dle mého odhadu a pozorování,již více jak 30 let. A na všech nádražích je stejná. Teď jedině nevím snad Budapest je vyjímka,ale to možná někdo upřesní.I ty vozy (mimo samozřejmě modernizovaných)mají stále stejnou charakteristickou vůni a vzhled. Pára v té době (1982) opravdu pěla v Maďarsku svoji "labutí" píseň,ale přesto jesště bylo možno zahlédnout v čele těžkých osobních vlaků (12 "klas" nebylo vyjímkou) a některých rychlíků ,např.do Sátorajújhély známé "vitézy" ř.424 a na lokálkách ř.324 a 375. A co jsem tak pozoroval,tak kvalita uhlí v topírnách ve "figurách" rozhodně nepřipomínala ná dobře známou "sokolovskou hnědku" či jiné více či méně nehořlavé odrůdy "kvalitního" uhlí našich revírů. Ale holt "pokrok" nezastavíš,a tak i na MáV již o pár let později nebylo po pravidelném provozu ani vidu a slechu (napsat památky by nebylo asi nejtrefnější,četných wassekránů a jiných parních symbolů se v Maďarsku dochovalo dost.) | 06.11.11 - 13:40 |
M 262.024 | ZdŠ: Zdravím též do Sudet a těším se na nějaké pěkné obrázky a počteníčko... "Kursk" už louská můj synátor a náramně se u toho baví(jako já i po 3 přečtení) Pavel Hromek : Člověče proč tu zase rozviřujete tuto diskusi? To je jak kolovrátek.. Velenice tu byly několikráte zmiňovány a i v ostatních regionech se to celkem tolerovalo. Až budu mít za dlouhých zimních večerů trochu více času,vyhrabu a naskenuji jeden článek z časopisu Železničář z 80 let,kde bylo podrobně vysvětleno co a jak se smí fotit na dráze. Hezký večer a méně mentorování! | 05.11.11 - 20:25 |
556.0 | Topič: Nevím na 100%,ale Žatec byl myslím právě VS a ne strojovka. Místní snad upřesní,nemám zrovna po ruce příslušné archivy. | 01.11.11 - 20:07 |
749.051-9 | Drahoš: Je vidět že jste měl při návštěvě Stožecka a Lipenska oči jen pro Barči (plně chápu...) Ovšem tvrzení o zdravých lesích v této oblasti je v při dnešním pohledu na oblast Plešného a vůbec celé Trojmezné hodně dezinformační. To nic nemění na tom ,že tam je krásně s Barčami i bez nich.Ale lesy jsou od brouka sežrané stejně jak na "centrální" Šumavě. | 17.10.11 - 16:52 |
852.006-6 + 743.002-8 | Pěkná vzpomínka Kájo na tvé "mládežnické" léta v Tanvaldu. Kde jsou ty časy ,kdy to ještě stálo za ... | 25.09.11 - 19:10 |
852.006-6 + 743.002-8 | NIcKON( 22.9-10.05) Máte hodně zkreslené vzpomínky a komentáře k provozu libeňských motorových rychlíků na trati 070 -např. spojování na "měchy" atd. No a to "stoupání" do Byšic? To snad nemůžete myslet vážně. To by potom z Vysočan na Skály a Sata to nejelo vůbec. Nevzpomínám si,že by ze "salonu" byl nějaký extra výhled na trať. Ale možná už jsem jen mentorující stařec.. | 25.09.11 - 19:06 |
749.252-3 | Trojaz: Nebyla by na fotce hezká... | 06.09.11 - 11:21 |
749.252-3 | To je na zastávce Pernek? Koukám že lampa osvětlení zmizela,asi nebylo komu svítit (nebo je to úplně jinak?) | 03.09.11 - 14:59 |
749.252-3 | žlutočerný sršeň: Mohu se zeptat na důvod vaší lítosti nad strojvůdcem? Loko,či co? Děkuji. | 26.07.11 - 13:53 |