..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kilian":

  1 ... 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.101Nádhera a krásné srovnání mašinky na předcházejícím snímku Drahoše a po více jak 30 letech....
Díky Vám oběma!
06.11.11 - 19:49
375.634Rabín: Poté kraj ovládla "internacionální pomoc" v podobě trhu RVHP a našich M 152.0 - "populární" BzMot a v současné době ,jak píšete.již se ani do Hidásneméti (PPS na Slovač.) lokálkou nedostanete. Jedna z mála věcí,která ale na MáV přetrvává již roky je - znělka nádražních rozhlasů,která svým charakteristickým zvukem provází cestující ,dle mého odhadu a pozorování,již více jak 30 let. A na všech nádražích je stejná. Teď jedině nevím snad Budapest je vyjímka,ale to možná někdo upřesní.I ty vozy (mimo samozřejmě modernizovaných)mají stále stejnou charakteristickou vůni a vzhled.
Pára v té době (1982) opravdu pěla v Maďarsku svoji "labutí" píseň,ale přesto jesště bylo možno zahlédnout v čele těžkých osobních vlaků (12 "klas" nebylo vyjímkou) a některých rychlíků ,např.do Sátorajújhély známé "vitézy" ř.424 a na lokálkách ř.324 a 375. A co jsem tak pozoroval,tak kvalita uhlí v topírnách ve "figurách" rozhodně nepřipomínala ná dobře známou "sokolovskou hnědku" či jiné více či méně nehořlavé odrůdy "kvalitního" uhlí našich revírů. Ale holt "pokrok" nezastavíš,a tak i na MáV již o pár let později nebylo po pravidelném provozu ani vidu a slechu (napsat památky by nebylo asi nejtrefnější,četných wassekránů a jiných parních symbolů se v Maďarsku dochovalo dost.)
06.11.11 - 13:40
M 262.024ZdŠ: Zdravím též do Sudet a těším se na nějaké pěkné obrázky a počteníčko... "Kursk" už louská můj synátor a náramně se u toho baví(jako já i po 3 přečtení)
Pavel Hromek : Člověče proč tu zase rozviřujete tuto diskusi? To je jak kolovrátek.. Velenice tu byly několikráte zmiňovány a i v ostatních regionech se to celkem tolerovalo. Až budu mít za dlouhých zimních večerů trochu více času,vyhrabu a naskenuji jeden článek z časopisu Železničář z 80 let,kde bylo podrobně vysvětleno co a jak se smí fotit na dráze. Hezký večer a méně mentorování!
05.11.11 - 20:25
556.0Topič: Nevím na 100%,ale Žatec byl myslím právě VS a ne strojovka. Místní snad upřesní,nemám zrovna po ruce příslušné archivy.01.11.11 - 20:07
749.051-9Drahoš: Je vidět že jste měl při návštěvě Stožecka a Lipenska oči jen pro Barči (plně chápu...) Ovšem tvrzení o zdravých lesích v této oblasti je v při dnešním pohledu na oblast Plešného a vůbec celé Trojmezné hodně dezinformační. To nic nemění na tom ,že tam je krásně s Barčami i bez nich.Ale lesy jsou od brouka sežrané stejně jak na "centrální" Šumavě.17.10.11 - 16:52
852.006-6 + 743.002-8Pěkná vzpomínka Kájo na tvé "mládežnické" léta v Tanvaldu. Kde jsou ty časy ,kdy to ještě stálo za ...25.09.11 - 19:10
852.006-6 + 743.002-8NIcKON( 22.9-10.05)
Máte hodně zkreslené vzpomínky a komentáře k provozu libeňských motorových rychlíků na trati 070 -např. spojování na "měchy" atd. No a to "stoupání" do Byšic? To snad nemůžete myslet vážně. To by potom z Vysočan na Skály a Sata to nejelo vůbec. Nevzpomínám si,že by ze "salonu" byl nějaký extra výhled na trať. Ale možná už jsem jen mentorující stařec..
25.09.11 - 19:06
749.252-3Trojaz: Nebyla by na fotce hezká...06.09.11 - 11:21
749.252-3To je na zastávce Pernek? Koukám že lampa osvětlení zmizela,asi nebylo komu svítit (nebo je to úplně jinak?)03.09.11 - 14:59
749.252-3žlutočerný sršeň: Mohu se zeptat na důvod vaší lítosti nad strojvůdcem? Loko,či co? Děkuji.26.07.11 - 13:53