..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kilian":

  1 2 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 679.1Tak tudy již žádný Sergej (ani jiné kolejové přibližovadlo ) neprojede.Zřejmě poslední úsek na severu Čech který padnul na oltář hnědého uhlí. Hezký dokument.07.12.11 - 9:10
T 679.1076 + T 478.1 + T 478.4 + T 478.4S1,S2,S3,S4 to byl všechno výkon libeňských Sergejů pro dispečerské potřeby,tudíž s velkým akčním rádiusem,navíc na tuším S4 jezdily čety,které současně měly v turnuse "pomocňák" na Hrabovce a tudíž seznání bylo vpravdě značné. Je pravda že s postupující drátizací se snažilo výkon dieslů pod dráty omezovat (Plzně se minimalizovaly)i do Děčína se moc pak nejezdilo,ale třeba Tábory ,Kladna,Kadaně atd byl denní (ale hlavně noční)"chléb" libeňských eSek. Vršovák měl mašiny více zaturnusovány-viz slavné Nex Praha Libeň-Sokolov (Cheb).
To už je dnes vše dávná historie. A skutečně S je Sergej první (druhý...) podobně jako T1 T 2 T5 (to byl Tygr alias Traktor... V1 byla Vršovanda první podobně byla D (dispečerky). Mašin bylo v té době v pražském uzlu hafo a pro lepší orientaci se právě vžila tato označení,některé teorie zde rozvíjené jsou opravdu úsměvné..
06.12.11 - 11:34
T 679.1168jan lamač : Tak ten kříž je tam asi záměr v kompozici ne? Ale asi je to "in" trochu to zkritizovat,vždyt je to od Topiče!!!29.11.11 - 20:08
387.043 + 498.022Flaizer: Ano ,máte pravdu-je to jedna z prvních jízd Libeňáků po TBZ v Čechách . Pokud ne úplně první.. Premiera byla tehdy z důvodů obstrukcí a byrokracie "českých" úředníků u kolegů na Slovensku.21.11.11 - 18:11
ES 499.019 + ES 499.015Rabín: Já bych se klonil k těm 5. Na "Sakrabonce" byly určitě 2. Zkusím ještě pročmuchat jiné záběry z těch končin,vechtři a výpravkové z těch dob by si taky mohli zavzpomínat..20.11.11 - 19:49
ES 499.019 + ES 499.015Salubius,M 152.0-Teda pánové,že vám nic neříkají klasické mechanické ranžírky na hrabovsko-sakrabonském zhlaví ,to bych ještě vzhledem k vašemu věku pochopil,ale jak jste přišli na Brno?
Jinak mě mohlo napadnout,že v uvozovkách uvedená poznámka rozpoutá debatu nad pořádkumilovností česko-slovenských čet... Věčné to téma. Chtěl jsem jen "vypíchnout" kontrast na jednom vlaku ,navíc v té době spojujícím metropole "spřátelených států socialistického tábora" abych použil dobovou terminologii. Na další část cesty Hungarie z Prahy do Berlína ,resp.do Děčína již čekal děčínský "brejlovec" a čistota těchto lokomotiv byla vždy v ostrém kontrastu s odstupujícími stroji "Východné dráhy".
Dále si nemyslím že je vhodné zde na těchto stránkách se snižovat k určitým výrazům pane Krupka.
20.11.11 - 9:29
T 478.4037rysanek +ostatní : Tak tady jsem zrovna byl se svojí "nastávající" randit za krásného jarního odpoledne a nějaké problémy s focením ze strany "státní správy" určitě nehrozily.Nevím co se to stále vyskytuje za chiméry ohledně fotografování na železnici v dřívějších dobách.. Když zde napíši,že se pořádaly tak jako nyní na "nové trakce",tak dříve na páru celkem běžně "autoakce",bude mě to dnešní mladá generace věřit?
Vždyť těch lidí co se dříve pohybovalo s foťáky okolo mašinek bylo také celkem dost.. Samozřejmě to nelze srovnávat s dnešní dobou,ale při dodržování určitých pravidel si troufám napsat,že fotografování železnice před rokem 89 bylo v mnoha směrech podstatně romantičtější a oddechovější činností než dnes (nedávno jsem totiž jel s vnukem vlakem do Písku přes Příbram a na vlakovou T 478.1 davy lidí snad pořádaly hon...)
jinak k poznámce pana ZdŠ: Ten Nbk je klasika,dříve třeba depo Lovosice-tam dodnes nevím proč tak "útočili" na fotografy..
16.11.11 - 2:54
T 478.3270Ano,legendární R 21 "Dukla" .V tomto čase bylo možno na Praze hl.n. zahlédnout davy sovětských turistů jak ověšeni čemodány,rvoucích role koberců a krabice českého skla...prostě správný "Vlak Družby".15.11.11 - 16:00
754.075-0Jiří Kocurek: Chce to více pozornosti při čtení poznámek- tohle není na veletrhu,ale při oslavách 150 let železnice v Brně, mmch.velmi zdařilé akce.13.11.11 - 18:08
T 679.1Tak tam jsem ani netušil že tam Sergej někdy působil,ale mohla to být mimořádnost.08.11.11 - 11:14